Vinkhuizenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, ik moet mn wijk nog veranderen. Bye bye Vinkhuizen, hello euh... andere wijk!
Vuurtoren uitquote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:20 schreef Ladylicious het volgende:
Vandaag (eindelijk) mn OV opgehaald. Wat een belachelijke drukte op dat poeppostkantoor zeg..
Wat Renesite zegt. Je kunt het plaatje iets groter/duidelijker zien als je em in je browser sleept/kopiëert.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Fuck, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.
Mijn huidige OV haalde ik ook pas op het laatste moment op.
helemaal juistquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Ik ben té chagerijnig atmquote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversen![]()
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?quote:
Om mij lachenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?Nu zie ik je nooit meer in de AH, ik moest altijd wel om je lachen
![]()
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik benquote:
*schaamrood+kaken*quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik ben
Net voorbij Petrus is geloof ik Oosterpark kant op. Binnenstad oost is tót de petrus.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, dat was niet mijn bedoeling.
Ik begin eigenlijk een beetje te twijfelen in welke wijk ik woon, ik heb mezelf bij Oosterparkwijk gezet, maar tot waar gaat binnenstad-oost? Ik woon nu op het Damsterdiep, net voorbij de Petrus Campersingel...
Je moet het hemelsbreed zienquote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan heb ik het wel goed gedaan. Jammer, ik zat iedereen al te vertellen dat ik nu toch echt bijna in het centrum woonde![]()
tot of tot aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net voorbij Petrus is geloof ik Oosterpark kant op. Binnenstad oost is tót de petrus.
Ene kant andere kantquote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef Jesse- het volgende:
[..]
tot of tot aan?
anders moet ik ff mn plekje veranderen
A-ha! Welke straat?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef manou het volgende:
wat gezellig ikke woon in de schildersbuurt
Als je dat maar weet.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef MaxMark het volgende:
Bob. en ik gaan rijk worden.
Als je al rijk bent kan het niet meerquote:
Ach, bob. gaat rijk worden!quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:02 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die iets weet over slam!FM?
Die zou vandaag langskomen op de grote markt..
Vanaf het Schuitendiep (Binnenstad) totaan de Petrus Camperssingel is Binnenstad Oostquote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef Jesse- het volgende:
[..]
tot of tot aan?
anders moet ik ff mn plekje veranderen
dus aan de p campersingel ben je binnenstadoost? :pquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf het Schuitendiep (Binnenstad) totaan de Petrus Camperssingel is Binnenstad Oost
Vanaf de Petrus Camperssingel totaan het Van Starkenborghkanaal/de sluis is Oosterparkwijk
Langs de Petrus Camperssingel liep vroeger de gracht
Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.quote:
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
He! Ho! Dat is gemeenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef maok het volgende:
[..]
Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)
Ok, je hebt een puntjequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemen
PuntJE?quote:
Ach, hij wist niet eens hoe het gebouw waar hij werkt er uit zag. Ik denk dat het dus wel mee valtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
PuntJE?![]()
Behoorlijk punt zou ik zeggen
Al heb ik dat soort duidelijke aanwijzingen vaak wel erg hard nodig
Valt wel mee ken niemand hierquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen elkaar hier al kent
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wikiquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik ken maar 1 iemand op FOK en die komt niet in dit topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Eeehm...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wiki
Waar is de Rijksweg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
Zijn dr Fok!kers uut Staad die 's morgens langs de Rijksweg komen?
die weg richting Delzijl, Lewenborg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |