salade maken, soep opwarmen en broodjes afbakken, alleen de salade wordt zelf gemaaktquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat, ga je dat echt allemaal zelf doen?
Dus als ik het goed begrijp, laat je de botten gewoon zitten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:36 schreef maok het volgende:
[..]
salade maken, soep opwarmen en broodjes afbakken, alleen de salade wordt zelf gemaakt![]()
In het vorige topic is het al lang en breed besprokenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent nog niet echt spraakzaam op dit punt![]()
ja en de persoon met het bot mag afwassen, ow wacht ik heb een afwasmachine, nou dan maar zonder bot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, laat je de botten gewoon zitten?
Het zal door de flesjes kanon van gister komen dat ik het wat gemist hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In het vorige topic is het al lang en breed besproken![]()
Teruglezen dan, het staat er zwart op witquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal door de flesjes kanon van gister komen dat ik het wat gemist heb![]()
Heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teruglezen dan, het staat er zwart op wit
Nee Noca. Ik heb besloten om het leven positief tegemoet te treden. Overal het mooie van in te zien. Bedrogen? Belogen? Soa opgelopen? Doet er niet toe! Always look on the bright side of life! Vol liefde, zogezegd.quote:
Potdimme, DAT komt even mooi uit!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ineens een Schnitzel vreetkick trouwensSnel naar Duitsland
Hey, JIJ had de LaPo, en ik mocht een nieuwe openen van je. Dus niet zeuren hè?quote:
Ik kan ook niks aan je overlaten he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, JIJ had de LaPo, en ik mocht een nieuwe openen van je. Dus niet zeuren hè?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan ook niks aan je overlaten he.
Positief in het leven staan is ok, maar meteen vol liefde? Nah..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Noca. Ik heb besloten om het leven positief tegemoet te treden. Overal het mooie van in te zien. Bedrogen? Belogen? Soa opgelopen? Doet er niet toe! Always look on the bright side of life! Vol liefde, zogezegd.
Doe mee!![]()
Vrouwen en stemmingwisselingen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Positief in het leven staan is ok, maar meteen vol liefde? Nah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |