Altijd een goed ideequote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Greatmarked het volgende:
Wat een heerlijk weertje weer! Vanmiddag maar even terrasje pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nog zoveel te doenquote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Terwijl ik het schrijf schieten mij ineens die 1000000 andere dingen die ik nog moet doen te binnen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hangmatstoel? Is dat zoiets:quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef maok het volgende:
Ik heb net 2 hangmatstoelen op gehangen op mijn terras, ik ging er in eentje zitten en hij bleef nog hangen ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de mensen die denken moet die op haar werk zitten? Ik voelde me vanmorgen niet zo lekker dus ik heb maar vrij genomen van mijn werk. Nu gaat het weer prima met me gelukkig.
Wel veel ja.. Voor mijn lessen niet zo heel veel, voor mijn studie heel veel en het huis ziet er ook niet echt schoon uit, en morgen heb ik een bijlesleerling.........quote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zulke. Zit erg lekker, vooral als je in de ene gaat zitten en in de andere je voeten legt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er een touw boven aan geknoopt waar flink wat rek in zit. Beetje het zelfde effect, een veer wel beter zijn denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schaamteloos zekerquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even weer een tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop