Ik heb er even naar gekeken, maar volgens mij is het niet mogelijk om google maps in een post te verwerken. of je zou een screenshot moeten maken en die plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:11 schreef maok het volgende:
Als iemand weet hoe dit werkt (of het uit wil zoeken) kunnen we ons zelf in googlemaps zetten. Als dat tenminste ook in de OP kan.
Zolang?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Net 3 kwartier staan afwassen..
Dan is het minder leuk. Ik heb op een ander forum wel eens een werkende google maps gezien dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar volgens mij is het niet mogelijk om google maps in een post te verwerken. of je zou een screenshot moeten maken en die plaatsen.
Niet zo lang. Ik ben ook wel zo lang bezig als ik afwas. En dan gaat het om afwas van 2 dagen ofzoquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij.. Weten jullie nog mijn verhaal van vorige week over dat ik ineens even 1000 euro zelf moest betalen? Ik heb de volgende ochtend de tandarts gebeld, en die belde net terug. Had overleg gehad met het ziekenfonds en zij hadden een fout gemaakt, dus ik krijg WEL alles vergoed! Joepie joepie joepie joepie.
Oh, dan ga ik wel uit eten van de duiten die ik reeds voor je gespaard hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij.. Weten jullie nog mijn verhaal van vorige week over dat ik ineens even 1000 euro zelf moest betalen? Ik heb de volgende ochtend de tandarts gebeld, en die belde net terug. Had overleg gehad met het ziekenfonds en zij hadden een fout gemaakt, dus ik krijg WEL alles vergoed! Joepie joepie joepie joepie.
Vooral doen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wel uit eten van de duiten die ik reeds voor je gespaard had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |