Ik heb er even naar gekeken, maar volgens mij is het niet mogelijk om google maps in een post te verwerken. of je zou een screenshot moeten maken en die plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:11 schreef maok het volgende:
Als iemand weet hoe dit werkt (of het uit wil zoeken) kunnen we ons zelf in googlemaps zetten. Als dat tenminste ook in de OP kan.
Zolang?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Net 3 kwartier staan afwassen..
Dan is het minder leuk. Ik heb op een ander forum wel eens een werkende google maps gezien dacht ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar volgens mij is het niet mogelijk om google maps in een post te verwerken. of je zou een screenshot moeten maken en die plaatsen.
Niet zo lang. Ik ben ook wel zo lang bezig als ik afwas. En dan gaat het om afwas van 2 dagen ofzoquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij.. Weten jullie nog mijn verhaal van vorige week over dat ik ineens even 1000 euro zelf moest betalen? Ik heb de volgende ochtend de tandarts gebeld, en die belde net terug. Had overleg gehad met het ziekenfonds en zij hadden een fout gemaakt, dus ik krijg WEL alles vergoed! Joepie joepie joepie joepie.
Oh, dan ga ik wel uit eten van de duiten die ik reeds voor je gespaard hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij.. Weten jullie nog mijn verhaal van vorige week over dat ik ineens even 1000 euro zelf moest betalen? Ik heb de volgende ochtend de tandarts gebeld, en die belde net terug. Had overleg gehad met het ziekenfonds en zij hadden een fout gemaakt, dus ik krijg WEL alles vergoed! Joepie joepie joepie joepie.
Vooral doen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wel uit eten van de duiten die ik reeds voor je gespaard had.
bij nfs gaat er niemand dood als je iemand aanrijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef Grulez het volgende:
Ik zal het proberen... Als ik net zo rijd als bij nfs, dan vrees ik het ergste
ik ga uit etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vooral doen!. Waar gaan we heen?
dat weet ze nog niet (voor zover ik weet).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ze had het tentamen toch niet gehaald?
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Wiets het volgende:
Waarom staat sebasser niet in de openingspost?
Op het journaal zeiden ze dat het vandaag droog zou blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:52 schreef giemiebier666 het volgende:
goede morgen. hoop dat de hele dag de zon mooi blijft schijnen.
Hee!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:58 schreef maok het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog lang niet iedereen staat er in, jij ook niet (kan best een wit vierkantje in vind ik)
spannendquote:
ben jij fries?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
spannend.
En ik kan ook niet een auto besturen zonder brokken te maken in need for speed. In het echt wel, hoor.
je onderschriftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:52 schreef S-Two het volgende:
Zit er op de computers in de UB ook SPSS?
quote:
andere mensen niet meer dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Grulez het volgende:
Ik leef nog trouwens.
ging het verder ook een beetje goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef Grulez het volgende:
jaja die leven ook nog!
ik ben zo vaak afgezeken dat ik op m'n hoede benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef Wiets het volgende:
[..]
Het lijkt me een positief bericht van hem.
Je kunt ook gewoon aardig reageren![]()
ja, dat was het ook. ben ik zelf namelijk ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben zo vaak afgezeken dat ik op m'n hoede ben.
Als je deze smiley:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben zo'n trotse fries dat ik me er niets van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nooooo they've come to take this overrrquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, dat was het ook. ben ik zelf namelijk ook.![]()
![]()
ik ga weer verhuizen uit groningen, so don't worryquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nooooo they've come to take this overrr
Tjah, alle kluisjes waren volquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Grulez het volgende:
Lijkt me dat SPSS er wel opzit.
Euh, weet je nog mijn kuthumeur laatst? Toen ik heel boos en verdrietig was, vrijdagochtend, omdat ik een 5 had op dat tentamen? Nou, ik weet dus wel al dat ik 'm niet heb gehaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat weet ze nog niet (voor zover ik weet).
't Is hier inderdaad ongelooflijk druk weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah, alle kluisjes waren vol, dus nu maar thuis aan de slag dan.
Nee, dat kon nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Crack_david het volgende:
het onderwerp was klimaat?
dan vul je toch gewoon overal gat in de ozonlaag/broeikaseffect in.. dat werkt altijd..
Nee, die klopte allang niet meer. Bovendien zou ik er dan niet op kunnen, omdat ik uit de stad verhuist ben, maar nog wel groninger...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de vorige leuker. Dan zie je in 1 oogopslag waar iemand woont.
Vast,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef MaxMark het volgende:
Tvp, heb mezelf ook even in de OP gezet. (Hopelijk goed)
ja, hier op het forum, heb je beperkte invoer mogelijkheden, maar het kan ook anders, moet ik effe zoeken hoe ook weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dan is het minder leuk. Ik heb op een ander forum wel eens een werkende google maps gezien dacht ik
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
-knip-
, want vandaag is m'n zoontje 3 geworden.
Dit is gewoon een verkapte tvp
BTW, hoi iedereen op deze best wel mooie dag!
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud wordt je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef giemiebier666 het volgende:
nog 2 nachtjes slapen en ik ben ook jarig![]()
Hoe is dat pestenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud wordt je?![]()
En speciaal om jou te pesten:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zie geloof ik wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik heb ff een beetje gekloot met de Google Maps over Groningen
Google Maps - Grunn
Ik hoop dat jullie het zelfde te krijgen zien als ik. En ik hoop dat ik em kan integreren naar de site maar dat moet ik nog ff kijken.
en hoe voeg je dan iets toe?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik heb ff een beetje gekloot met de Google Maps over Groningen
Google Maps - Grunn
Ik hoop dat jullie het zelfde te krijgen zien als ik. En ik hoop dat ik em kan integreren naar de site maar dat moet ik nog ff kijken.
Dat kan ik alleen. Dus je moet ff pm-tje sturen wil je erin komen. Ik geloof dat plaatjes ook nog kunnen, dus avatars, maar dat moet ik nog ff uitzoeken.quote:
Ik heb wel eens gezien dat iedereen wat toe kon voegen, is dat geen instelling?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen. Dus je moet ff pm-tje sturen wil je erin komen. Ik geloof dat plaatjes ook nog kunnen, dus avatars, maar dat moet ik nog ff uitzoeken.
Als je nou eens zegt waar je dat hebt gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezien dat iedereen wat toe kon voegen, is dat geen instelling?
ik vond het ook helemaal niet erg om foto's van jou te zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud wordt je?![]()
En speciaal om jou te pesten:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef giemiebier666 het volgende:
ik had het juist best grappig gevonden als je iedere dag een nieuwe foto plaatste
dankjewel maar het duurt nog 2 nachten kan nog vanalles gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
!
Maar 21 dus![]()
Felici!
Officieel Erwaschene.
Aww, zonde voor je!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef Tangarine het volgende:
Heb m'n tentamen weer niet gehaald.... 5,1... dom vak
![]()
Tjah, nu thuis maar wat gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is hier inderdaad ongelooflijk druk weer..
Ja, 2 juli ofzo... ik ga het deze week ook nog even inzien iig... wel suf, straks is dat het enige vak wat ik nog voor mn P én mn bachelor moet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, zonde voor je!. Rot zeg. Heb je nog een kans?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, 2 juli ofzo... ik ga het deze week ook nog even inzien iig... wel suf, straks is dat het enige vak wat ik nog voor mn P én mn bachelor moet...
Boodschapze!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef Aryon het volgende:
Juist. Ik kan tot nu toe nog geen maps laten zien op het forum, aangezien je geen html kan doen hier.Of iemand moet wel weten hoe dat kan hier? Maar ik zal even zoeken naar andere programmatjes en mischien lukt het daar wel mee. Maar eerst ga ik boodschapjes doen. Moet al om half 7 weer werken dus..
Ik ga zo ff chillen op het balkon in de zon met een muziekje, goed idee?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef Crack_david het volgende:
ik verveel me de bagger.. wie bedenkt wat leuks om te doen?
Tehehehehh.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap hem wel hoorquote:
Ja maar ik had het over een afvalcontainerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef Crack_david het volgende:
is ook zo!
Fiets je nog steeds langs mijn schoolquote:
Welke school zit je dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Fiets je nog steeds langs mijn school
Deze week is pw-week dus mja!
Des te meer kans dat ik vaker buiten sta
En als we niet bij het muurtje staan, staan we onder de boom of zitten we op het basketbalveldje.
Wat betaal je nu? Alhoewel ik niet denk dat je voor evenveel of minder geld een plek op een betere locatie (en meer voorzieningen in de buurt) zult vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
als jij iets beters, voor evenveel of minder geld weet bied ik me aan
330 incl, en krijg 70 huursubsidie doordat ik een eigen voordeur hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat betaal je nu? Alhoewel ik niet denk dat je voor evenveel of minder geld een plek op een betere locatie (en meer voorzieningen in de buurt) zult vinden
Woon je bij de Nas & Mazzel? Dan fiets ik regelmatig langsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
330 incl, en krijg 70 huursubsidie doordat ik een eigen voordeur heb
Schuin boven me staat een apartementje met balkon leeg, iets van 330/340 incl (komt nog wel elektra en waterschapsbelasting bij) en je krijgt er 75 euro huurtoeslag (dat krijg ik tenminste) Moet je wel bij de IN ingeschreven staan en liefst 1e jaars zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
als jij iets beters, voor evenveel of minder geld weet bied ik me aan
yepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Woon je bij de Nas & Mazzel? Dan fiets ik regelmatig langs.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef maok het volgende:
Over wonen in containers:
http://frontpage.fok.nl/video/15224
het ACquote:
Ik dacht dat hij containers voor z'n huis had staan ofsoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor![]()
Wat denk jij nou. Dat ik serieus dacht dat je in een container woonde![]()
Njah, ik ga niet meer zo vaak heen, dus fiets er eik nooit meer langs, of vaak op rare tijdstippenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Fiets je nog steeds langs mijn school
Deze week is pw-week dus mja!
Des te meer kans dat ik vaker buiten sta
En als we niet bij het muurtje staan, staan we onder de boom of zitten we op het basketbalveldje.
Ik ben ervoor om een link naar google maps erop te zetten waar iedereen in staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:26 schreef Aryon het volgende:
Sorry mensen. Maar de Google Maps op dit forum krijgen lukt mij niet. Ik weet niet of er iemand verregaande expertise heeft in dit forum en hoe je daarbij Google Maps in kan integreren. Maar ik denk nu dat de handigste oplossing is of een link naar de Google Map, waar alles staat of gewoon hoe we het eerst hadden en met paint/photoshop een kaart maken.
Mij lijkt het leukst om een Google Map te doen en dan een link er naar toe. Dit ivm overzichtelijkheid en je kan er leuke locaties in doen, zoals restaurantjes, mooie plekken en meetplekken die je snel kan toevoegen en verwijderen maar dat is jullie keus natuurlijk.
Wil dit project graag wel verder ondersteunen, want het lijkt me wel heel leuk. Vooral het idee voor Google Maps, maar als we gaan PS-en, dan is het ook goed. Ook kunnen we een globale map met alle users en daarnaast een link naar de Google Map, zodat we daar details op kunnen zetten. En the choice is yours.
Half 10 ..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij containers voor z'n huis had staan ofso![]()
[..]
Njah, ik ga niet meer zo vaak heen, dus fiets er eik nooit meer langs, of vaak op rare tijdstippen. Morgen denk ik trouwens wel weer, rond uurtje of half 10 ofso denk ik. Ben jij er dan ook?
![]()
Tot morgen !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef giemiebier666 het volgende:
tot morgen allemaal. ben weer klaar met stage.
vanavond maar weer lekker werken. (misschien ben ik dan ook nog ff op fok)
Hmm, voor ¤330 weet ik nog wel watquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
330 incl, en krijg 70 huursubsidie doordat ik een eigen voordeur heb
Hmmsz.. volgens mij hadden we 10 uur afgesproken op Zernike, dus dan wordt het ook wel later voor mij, anyway, zal wel ff kijken of ik je zie (fiets alleen heen niet langs dat paadje, maar langs het basketbalveldje)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Half 10 ..
Mmm... Half 10 ..
Denk het niet
Ws wel om kwart voor 10![]()
Want om 10 uur begint de pauze![]()
Zernikequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. volgens mij hadden we 10 uur afgesproken op Zernike, dus dan wordt het ook wel later voor mij, anyway, zal wel ff kijken of ik je zie (fiets alleen heen niet langs dat paadje, maar langs het basketbalveldje)
Dan doe ik: Hoi .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
En als je hem dan ziet, Chipszak.? Wild zwaaien en gillen?.
Spannend hoor!!.
Ik hoop het ook, ik heb geen zin om weer 1 week te wachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Aryon het volgende:
Zo me 1e werkavond. En ben best nerveus. Hopelijk gaat het bellen een beetje goed en mag ik blijven.
En daarna eindfeest en dan kan ik me zorgen wegdrinken.![]()
@ CZ.: Ik zal het wel onthouden voor je, hopelijk![]()
Hehe, goed bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt best wel een enorm end gefietst.
Zeker voor mijn doen.
Dat redt mn fiets nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt best wel een enorm end gefietst.
Zeker voor mijn doen.
Mijn benen schreeuwen nu ook om een massage.quote:
een uur fietsen en je benen schreeuwen om een massage?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn benen schreeuwen nu ook om een massage.. Dit wordt bankhangen vanavond.
Ik blijk bij Kardinge uit te komen, als ik het Damsterdiep uitfiets en dan wat rare afslagen neem. Vanaf daar via een andere route terug naar het centrum gefietst, tot ik ineens op de Oude Ebbinge was. Volgens mij heb ik nog nooit zo verbaasd gekeken. Afgeslagen op de Spilsluizen, Jaagpad een stukje af tot de Pleiadenlaan, even bij de HEMA in winkelcentrum Paddepoel naar binnen gehopt voor wat dingetjes die ik nog moest hebben, en toen weer naar huis. Alles bij elkaar toch wel een uur goed gefietst dacht ik.
Succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef Aryon het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh de zenuwen!!! Probeer het te verdrijven met muziek maar lukt niet heel erg. Of de zenuwen zijn nog steeds van dat ik werd aangevallen door een wolf in Gothic III, waar ik bijna 3m van me stoel sprong. Ik ga fietsen en ik hoop dat ik als ik daar aankom me zenuwen kwijt ben en alles goedkomt zoals altijd.
Wish me luck!! I'll need it.![]()
Behalve heel kleine eindjes fietsen en seks? Absoluut niet, nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een uur fietsen en je benen schreeuwen om een massage?. Jij bent duidelijk helemaal geen lichaamsbeweging gewend
.
Eerste werkavond.quote:
Oh, succes! Lijkt me een vreselijke baan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:41 schreef Aryon het volgende:
[..]
Eerste werkavond.Bij callcenter, dus als je mij opeens aan de lijn hebt, niet meteen ophangen.
![]()
Me naam staat in me profiel, dus als je dat opeens hoort
En ik zo van, CHIPSZAK!!! HOIII111onerolfeinsz!!quote:
Ik heb het ook ongeveer een maandje gedaan, het verdiend goed, maar het is wel kutwerk ja. Wat moet je ons proberen aan te smeren Aryon?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, succes! Lijkt me een vreselijke baan.. Maar ik hoop dat je het leuk vindt!
.
doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
En ik zo van, CHIPSZAK!!! HOIII111onerolfeinsz!!
![]()
Waarom nietquote:
dan lacht iedereen jou uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom niet!
Jij zult er geen last van hebben![]()
Doe maar wel!
nou, ze komt niet over als mijn type.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
Ze is niet knap genoeg Viking84?
Blegh, ik haat verslagen typen, en ik haat die stomme deadline nog meer..
jij hebt tenminste een vriendjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat het feit dat vriendje nu 1440 km bij me vandaan zit.
Jij wilt helemaal geen vriendje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een vriendje![]()
. Wanneer komt 'ie terug?
Had ik nou maar 'lover' getypt i.p.v. 'vriendje'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij wilt helemaal geen vriendje.. Komende week woensdag, als het goed is.
Verdomme, dat is nog meer dan een week.
bon soir!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Noca het volgende:
Hallo, halllo, hallo, hallo!!
Goedenavond zeg ik!
weet jij nog iemand voor mij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe mij ook maar zo'n sigaar
Geen date lees ik, zonde ja
Hoi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avond, Noca.
Haha, zal ik niet doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
weet jij nog iemand voor mij?.
(ja dan gaan we het zo maar proberen hè), En dan niet zeggen dat je me van Fok! kent, want dat is dan een afknapper.
Haha nee, maar ik heb best zin om me lam te zuipen vanavond.quote:
Haha. Ze moet wel 30+ zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén of andere meid heeft me eens geprobeerd te versieren, misschien kan ik haar nog vinden voor je Viking.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik heb best zin om me lam te zuipen vanavond..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik heb best zin om me lam te zuipen vanavond..
Hmm. Dat zal krap worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
ik moet voor 24.00 uur mijn eindverslag opgestuurt hebben..
Ik geloof dat m'n lamzuipwillendingetje geen dagen van de week kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Noca het volgende:
[..]En dat op een dinsdagavond!
Ah, Viking valt op oudere vrouwen.
'rijpere' vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Noca het volgende:
[..]En dat op een dinsdagavond!
Ah, Viking valt op oudere vrouwen.
Dat woord zocht ik ja. Dan is dat dus absoluut niets voor mij, waarschijnlijk zou ik mezelf vooraf zelfs gaan zitten excuseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet je target halen. Je maakt afspraken met de mensen wanneer er een adviseur langskomt. Haal je je targets een tijdje niet, dan vlieg je er uit.
Iedereen lacht me sowieso wel uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan lacht iedereen jou uit. En dat vind ik niet leuk
.
Mijn date wordt niks trouwens.
Meer ervaren vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'rijpere' vrouwen('ouder' klinkt voor die vrouwen zelf erg negatief in de oren en 'rijper' is ook een fout woord, maar what else?
).
Te subassertief werkt niet in dat soort situatiesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat woord zocht ik ja. Dan is dat dus absoluut niets voor mij, waarschijnlijk zou ik mezelf vooraf zelfs gaan zitten excuseren.. "Ja sorry dat ik bel hoor, maar euh..."
Ik weet niet hoor, maar subassertief, is dat een woord?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Te subassertief werkt niet in dat soort situaties![]()
Is het de bedoeling dat je het hele adres dan krijgt? Dus inclusief huisnummer? Dat ik op het Damsterdiep woon mag iedereen weten, maar om nou zo m'n huisnummer daar neer te plempen... Ik woon hier niet alleen, namelijk. Verder vind ik het wel supertof dat je zoveel moeite doet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Google Maps van Grunn
Als je ook hier in wilt staan, dan moet je maar ff PMen, met adres/plek waar je wilt staan en leuk verhaaltje. De avatars haal ik dan wel van het topic. En als iemand nog suggesties heeft voor leuke plekjes in de stad, moet je het er maar ff bijzetten.Het is de bedoeling dat ie mischien wel in de OP komt. En als alles dan klaar is, overgezet wordt naar een map in paint, denk ik.
Dit is zomaar ideetje van mij hoor. Iemand nog suggesties?
Ik heb geen cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef MaxMark het volgende:
Niet veel liefhebbers van de sneak, blijkbaar
Ik begrijp wat het woord wil zeggen, ik vroeg me alleen af of het bestaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
subassertief betekent dat je erg aarzelend een vraag stelt of iets van iemand gedaan wilt krijgen.
je gaf met hoe jij het aan zou pakken in een telefoongesprek al een goed voorbeeld van subassertief.
* Peterselieman heeft volgende week een tentamen over communicatie en kan zo mooi even testen of hij de stof goed begrijpt![]()
Ik wil er wel in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Aryon het volgende:
Neuh. Alleen de straat en ongeveer waar in de straat. Hele straatnummers, postcodes, telefoonnummers zijn totaal niet nodig. Natuurlijk is het wel leuk om een foto'tje te doen van je huis ofzo...
Je staat erin hoor. Wel een lijn, want ik weet niet precies waar je woont.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil er wel in.. Schrijft iemand even een leuk verhaaltje over me?
.
Volgens de van dale in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp wat het woord wil zeggen, ik vroeg me alleen af of het bestaat.
Tussen nummer 100 en 120. Doe daar maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Aryon het volgende:
[..]
Je staat erin hoor. Wel een lijn, want ik weet niet precies waar je woont.
Aangezien dit de 21e eeuw is, en niet begin 20e, denk ik toch niet dat we daarvoor een film te zien krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wel. Heb ook nog wel een muntje van 2 cent![]()
Niet? Sjonge jonge, probeer ik es aardig te zijn is het weer niet goed.quote:
dan klinkt het net alsof ik op seks uit benquote:
Hartstikke aardig juist!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Aryon het volgende:
[..]
Niet? Sjonge jonge, probeer ik es aardig te zijn is het weer niet goed.![]()
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hartstikke aardig juist!. Ik weet het zelf natuurlijk wel, maar het even bevestigd zien krijgen is altijd leuk.
Na de stufi gaan we een keer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind 't zelf ook enorm kut..
Als de stufi er is zijn er nog 1001 dingen die betaald moeten worden, en dan is de stufi op before you know it. Dag, sociaal leven.quote:
Daar gaat Maarten dodag heen en hij zoekt nog mensen om ermee naartoe te gaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef teigan het volgende:
Ik heb net nog wat gestuurt Aryon..
Eindverslag is de deur uit, zo even Shrek 3 kijken op mijn compu...
ja, jij wel hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Prettige avond mensen, ik ga even wat drinken in de stad
Have fun.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Geen werk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als de stufi er is zijn er nog 1001 dingen die betaald moeten worden, en dan is de stufi op before you know it. Dag, sociaal leven.
G., ik ga donderdag ook maar niet meer uit, trouwens. Lijkt me niet slim.
Ik heb wel een bijbaantje ja, maar om de een of andere reden is m'n geld op.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Denk je nou echt dat er nog tijd is voor een bijbaan als je Nederlands studeert?.
Ik heb eens m'n internetbankier-dinkie bekeken en alle inkomsten/uitgaven van een paar maanden opgeschreven, zo weet je heel snel waar je op kunt/moet besparenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel een bijbaantje ja, maar om de een of andere reden is m'n geld op.. Ik snap 't ook niet zo goed eigenlijk.
.
Welke besparingenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb eens m'n internetbankier-dinkie bekeken en alle inkomsten/uitgaven van een paar maanden opgeschreven, zo weet je heel snel waar je op kunt/moet besparen
Iemand die die film kent?quote:Lock, stock and two smoking barrels
Komische midaadfilm
De vrienden Eddie, Soap, Tom en Bacon hebben een plan. Dankzij Eddies pokertalent zullen ze op één avond een smak geld rijker worden. Wat ze echter niet hadden voorzien, was dat de organisator van het evenement niet van plan was het op een eerlijke wijze te laten verlopen. De vier raken niet alleen hun centen kwijt, maar staan nu ook een half miljoen pond in het krijt bij de gevreesde gangster. Ze krijgen één week om hun schulden af te lossen voor de Vereffenaar op bezoek komt.
Echt een masterlijke film, net als het andere juweeltje van Guy Ritchie: Snatch (waar mijn username uit komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef S-Two het volgende:
Komt vanavond volgens mij wel een goeie film voor:
[..]
Iemand die die film kent?
Jij gaat nog vaker de stad in dan ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Ciskequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me zo - verdomd alleeeeeeeeen.
Een prachtig nummerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me zo - verdomd alleeeeeeeeen.
Ik denk het laatste, want er moet wel herstel op kunnen tredenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Mijn voet doet au. Gaat die blaar dan nooit een keer weg of moet ik eerst een week stoppen met hardlopen?.
Misschien dat de fridayfunskate ook nog eens een keer wat voor je is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Luco het volgende:
Waar is de OP heen??!! Ik wil ook in deze OP!
DaD, Wat is er?
Ik ben vanochtend maar weer een rondje gaan skaten: Zeeheldenbuurt - Hoendiep - Hoogkerk, via centrum rondje - Hoendiep - Zeeheldenbuurt. Lekker weer, eindelijk eens kunnen skaten, na het kloteweer van de afgelopen dagen!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Luco het volgende:
Waar is de OP heen??!! Ik wil ook in deze OP!
DaD, Wat is er?
Ik ben vanochtend maar weer een rondje gaan skaten: Zeeheldenbuurt - Hoendiep - Hoogkerk, via centrum rondje - Hoendiep - Zeeheldenbuurt. Lekker weer, eindelijk eens kunnen skaten, na het kloteweer van de afgelopen dagen!
Ja geen geld en zin en ik moet morgen vroeg op en zo en bleh.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef Luco het volgende:
Je kan hier toch ook de stad in voor een biertje?
Daarnaast, ik heb aardig wat gemist de afgelopen topics... DaD die opeens een lover heeft...!!! Wie is het? Een FoK-ker?
Daarnaast, anderhalve week is niks... Mijn vriendin is voor 2 maanden naar Noorwegen... Nog 8 weken te gaan
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, want er moet wel herstel op kunnen treden![]()
Ik begin voorlopig maar niet meer met hardlopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dan raak ik m'n conditie dus weer kwijt
.
Euh?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hmm, dan moet je voor wat afleiding zorgen, anders ben je er denk ik morgen al ipv de afgesproken tijd.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha.
Dit vindt ie vast niet erg, denk ik.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wilde serieus net zeggen: Hee DaD, Do2 post vanuit Frankrijk!
Ik welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Even taalpuristje spelen, hoor: DaD, er zit een taalfout in de OP. Heb jij hem al ontdekt?.
Kut, je was me voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Houdt bedoel je denk ik? Ik wilde niets zeggen.. Ik heb een keer de schuld gekregen omdat IEMAND ANDERS iemand op een fout wees.
je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Houdt bedoel je denk ik? Ik wilde niets zeggen.. Ik heb een keer de schuld gekregen omdat IEMAND ANDERS iemand op een fout wees.
Aryon wil iedereen er in zetten, zodat duidelijk is waar iedereen woont. Als je er in gezet wilt worden, dan moet je m een pm sturen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Zo, aangepast.
He, wat is dat gedoe met die googlemaps eigenlijk? Ik lees er hier en daar iets over, maar hoe en wat?
Ja, vrijdag over een week, maar waar zou ik dan morgen al heen moeten gaan? Hij zit in Zuid-Frankrijk nu, lijkt me niet dat ik daar zo even heen fiets. Breda heeft ook geen zin nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou toch binnenkort met hem op vakantie?
Ik heb al lang tegen 'm aan zitten huilen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
DaD mist Do2 en 'voelt zich zo verdomd alleeeeeen'
Ayron zet iedereen in google maps (whatever that may be)
Vikings date gaat niet door
En de rest is bijzaak.
.
trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer verdomme al vanaf vanochtend 9 uur een wasje te draaien, en steeds is er net iemand me voor.
Wat moet ik nou morgen aan?.
DaD heb ik uiteraard al in een aparte lijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Viking84 het volgende:
Samenvatting:
DaD mist Do2 en 'voelt zich zo verdomd alleeeeeen'
Ayron zet iedereen in google maps (whatever that may be)
Vikings date gaat niet door
En de rest is bijzaak.
.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al lang tegen 'm aan zitten huilen..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Dangel het volgende:
En ik ken nog wel een man die met je wil daten
Ik merk dat. Ieuw.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merkt.
Ik heb vandaag al 2 wasjes gedraaid en ga zo nog 1 doen. Heerlijk om maar met z'n drieën te zijn.
Ik deel 2 wasmachines met 45 mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trek een zweterig stinkkloffie uit de wasmand en spuit jezelf helemaal onder met parfum. Niemand die het merkt.
Ik heb vandaag al 2 wasjes gedraaid en ga zo nog 1 doen. Heerlijk om maar met z'n drieën te zijn.
Je weet wel wie ik bedoel geloof ikquote:
Ik ook, alleen niet douchen dan, morgenvroeg wel weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga douchen en dan m'n nest in, van mooie vrouwen dromen. Slaap lekker, allemaal!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |