Volgens de van dale in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp wat het woord wil zeggen, ik vroeg me alleen af of het bestaat.
Tussen nummer 100 en 120. Doe daar maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Aryon het volgende:
[..]
Je staat erin hoor. Wel een lijn, want ik weet niet precies waar je woont.
Aangezien dit de 21e eeuw is, en niet begin 20e, denk ik toch niet dat we daarvoor een film te zien krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wel. Heb ook nog wel een muntje van 2 cent![]()
Niet? Sjonge jonge, probeer ik es aardig te zijn is het weer niet goed.quote:
dan klinkt het net alsof ik op seks uit benquote:
Hartstikke aardig juist!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Aryon het volgende:
[..]
Niet? Sjonge jonge, probeer ik es aardig te zijn is het weer niet goed.![]()
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hartstikke aardig juist!. Ik weet het zelf natuurlijk wel, maar het even bevestigd zien krijgen is altijd leuk.
Na de stufi gaan we een keer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind 't zelf ook enorm kut..
Als de stufi er is zijn er nog 1001 dingen die betaald moeten worden, en dan is de stufi op before you know it. Dag, sociaal leven.quote:
Daar gaat Maarten dodag heen en hij zoekt nog mensen om ermee naartoe te gaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef teigan het volgende:
Ik heb net nog wat gestuurt Aryon..
Eindverslag is de deur uit, zo even Shrek 3 kijken op mijn compu...
ja, jij wel hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Prettige avond mensen, ik ga even wat drinken in de stad
Have fun.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Geen werk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als de stufi er is zijn er nog 1001 dingen die betaald moeten worden, en dan is de stufi op before you know it. Dag, sociaal leven.
G., ik ga donderdag ook maar niet meer uit, trouwens. Lijkt me niet slim.
Ik heb wel een bijbaantje ja, maar om de een of andere reden is m'n geld op.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Denk je nou echt dat er nog tijd is voor een bijbaan als je Nederlands studeert?.
Ik heb eens m'n internetbankier-dinkie bekeken en alle inkomsten/uitgaven van een paar maanden opgeschreven, zo weet je heel snel waar je op kunt/moet besparenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel een bijbaantje ja, maar om de een of andere reden is m'n geld op.. Ik snap 't ook niet zo goed eigenlijk.
.
Welke besparingenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb eens m'n internetbankier-dinkie bekeken en alle inkomsten/uitgaven van een paar maanden opgeschreven, zo weet je heel snel waar je op kunt/moet besparen
Iemand die die film kent?quote:Lock, stock and two smoking barrels
Komische midaadfilm
De vrienden Eddie, Soap, Tom en Bacon hebben een plan. Dankzij Eddies pokertalent zullen ze op één avond een smak geld rijker worden. Wat ze echter niet hadden voorzien, was dat de organisator van het evenement niet van plan was het op een eerlijke wijze te laten verlopen. De vier raken niet alleen hun centen kwijt, maar staan nu ook een half miljoen pond in het krijt bij de gevreesde gangster. Ze krijgen één week om hun schulden af te lossen voor de Vereffenaar op bezoek komt.
Echt een masterlijke film, net als het andere juweeltje van Guy Ritchie: Snatch (waar mijn username uit komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef S-Two het volgende:
Komt vanavond volgens mij wel een goeie film voor:
[..]
Iemand die die film kent?
Jij gaat nog vaker de stad in dan ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Noca het volgende:
Ciskequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me zo - verdomd alleeeeeeeeen.
Een prachtig nummerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me zo - verdomd alleeeeeeeeen.
Ik denk het laatste, want er moet wel herstel op kunnen tredenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Mijn voet doet au. Gaat die blaar dan nooit een keer weg of moet ik eerst een week stoppen met hardlopen?.
Misschien dat de fridayfunskate ook nog eens een keer wat voor je is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Luco het volgende:
Waar is de OP heen??!! Ik wil ook in deze OP!
DaD, Wat is er?
Ik ben vanochtend maar weer een rondje gaan skaten: Zeeheldenbuurt - Hoendiep - Hoogkerk, via centrum rondje - Hoendiep - Zeeheldenbuurt. Lekker weer, eindelijk eens kunnen skaten, na het kloteweer van de afgelopen dagen!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Luco het volgende:
Waar is de OP heen??!! Ik wil ook in deze OP!
DaD, Wat is er?
Ik ben vanochtend maar weer een rondje gaan skaten: Zeeheldenbuurt - Hoendiep - Hoogkerk, via centrum rondje - Hoendiep - Zeeheldenbuurt. Lekker weer, eindelijk eens kunnen skaten, na het kloteweer van de afgelopen dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |