Je bent de T vergeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, Faelnogwa,paarden zijn erg leuk, hoor.
Teigan roept net over MSN dat ze met ons mee gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik direct door rij naar jullie ben ik er precies ongeveer om 6 uur
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de kitten
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Godverdomme zeg. Er ligt iets uit tussen Hoogeveen en Meppel blijkbaar, waardoor ik er zondag niet minder dan 4 fucking uren over doe in zowel bus als trein om in Breda te komen, met 3 of 4 overstappen. Wie verzint dat?
Prima, ik hoor de verhalen vanavond wel van Teigan. (mits het niet gaat regenen, maar dat gaat het natuurlijk niet)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Teigan roept net over MSN dat ze met ons mee gaat.
Jij ziet het kitten vast snel!
Nee joh, ik hou alleen niet van paarden. kende een aantal leuke meisjes die er helemaal gek mee waren, en dat was ook echt het enige waar ze over konden pratenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Je bent de T vergeten.
En nog een keer in topic naam! Ik verbreek alle records.
Wil je me weg hebben Sebas?
jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Is dit het topic waar we een naam gaan bedenken voor de kitten van Freecell en TARAraboemdije?
Oh. Nee, ik kan er niet de hele dag over praten. En hee nu komt het;quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou alleen niet van paarden. kende een aantal leuke meisjes die er helemaal gek mee waren, en dat was ook echt het enige waar ze over konden pratenen ja, fuck hun.
Maar jij mag wel blijven hier, hoor.
Hier voor mijn huis op het Damsterdiep.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar was die brede stoep waar je het over had?
[..]
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik wel
Ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Is dit het topic waar we een naam gaan bedenken voor de kitten van Freecell en TARAraboemdije?
Ik weet het. Moet straks met de trein en hoop dus dat er weinig vertragingen zijn en ze mij niet in een rijdende sauna laten zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik wel
Bakbeest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Wat zijn Hynders?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik kan er niet de hele dag over praten. En hee nu komt het;
Er zijn véél belangrijkere dingen dan mn 2 (en 1 veulen.) hynders.
![]()
Die overleven het ook wel een paar dagen zonder mij.
Ok hoi, wat houdt dit in? Groningen CS eruit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet het. Moet straks met de trein en hoop dus dat er weinig vertragingen zijn en ze mij niet in een rijdende sauna laten zitten.
Dan weet je meer dan mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef teigan het volgende:
waarom heb ik dan nog geen enkel naamtopic? Zie ik er niet vrouwelijk genoeg uit?
Of moet je daarvoor eerst met een (ex) mod neuken..?
Euh, tis gewoon fries, hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Sebasser het volgende:
Ah, fu. codenaam voor paarden.vuige ex-aivd medewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |