Je bent de T vergeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, Faelnogwa,paarden zijn erg leuk, hoor.
Teigan roept net over MSN dat ze met ons mee gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef maok het volgende:
[..]
Als ik direct door rij naar jullie ben ik er precies ongeveer om 6 uur
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de kitten
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Godverdomme zeg. Er ligt iets uit tussen Hoogeveen en Meppel blijkbaar, waardoor ik er zondag niet minder dan 4 fucking uren over doe in zowel bus als trein om in Breda te komen, met 3 of 4 overstappen. Wie verzint dat?
Prima, ik hoor de verhalen vanavond wel van Teigan. (mits het niet gaat regenen, maar dat gaat het natuurlijk niet)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Teigan roept net over MSN dat ze met ons mee gaat.
Jij ziet het kitten vast snel!
Nee joh, ik hou alleen niet van paarden. kende een aantal leuke meisjes die er helemaal gek mee waren, en dat was ook echt het enige waar ze over konden pratenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Je bent de T vergeten.
En nog een keer in topic naam! Ik verbreek alle records.
Wil je me weg hebben Sebas?
jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Is dit het topic waar we een naam gaan bedenken voor de kitten van Freecell en TARAraboemdije?
Oh. Nee, ik kan er niet de hele dag over praten. En hee nu komt het;quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou alleen niet van paarden. kende een aantal leuke meisjes die er helemaal gek mee waren, en dat was ook echt het enige waar ze over konden pratenen ja, fuck hun.
Maar jij mag wel blijven hier, hoor.
Hier voor mijn huis op het Damsterdiep.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar was die brede stoep waar je het over had?
[..]
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik wel
Ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Is dit het topic waar we een naam gaan bedenken voor de kitten van Freecell en TARAraboemdije?
Ik weet het. Moet straks met de trein en hoop dus dat er weinig vertragingen zijn en ze mij niet in een rijdende sauna laten zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groningen hoofdstation lag er vanochtend uit. Dat weer ik wel
Bakbeest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Wat zijn Hynders?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik kan er niet de hele dag over praten. En hee nu komt het;
Er zijn véél belangrijkere dingen dan mn 2 (en 1 veulen.) hynders.
![]()
Die overleven het ook wel een paar dagen zonder mij.
Ok hoi, wat houdt dit in? Groningen CS eruit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet het. Moet straks met de trein en hoop dus dat er weinig vertragingen zijn en ze mij niet in een rijdende sauna laten zitten.
Dan weet je meer dan mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef teigan het volgende:
waarom heb ik dan nog geen enkel naamtopic? Zie ik er niet vrouwelijk genoeg uit?
Of moet je daarvoor eerst met een (ex) mod neuken..?
Euh, tis gewoon fries, hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Sebasser het volgende:
Ah, fu. codenaam voor paarden.vuige ex-aivd medewerker.
Jij bent hier dan ook nog maar een paar dagen, maar er wordt hier op FOK! nog wat ingelikt/geneukt hoor. jaa, daar sta je soms nog van te kijken!quote:
Een storing bij het CS, waardoor er geen trein het station kan binnenrijden of verlaten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok hoi, wat houdt dit in? Groningen CS eruit?
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=66394quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok hoi, wat houdt dit in? Groningen CS eruit?
Ik ZOU zeggen: Nee hoor, want ik heb ook naamtopics. Maar ik heb heel toevallig wel met een exmod geneukt. En daar ga ik verder niets over vertellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef teigan het volgende:
waarom heb ik dan nog geen enkel naamtopic? Zie ik er niet vrouwelijk genoeg uit?
/slapquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, ik zo vet gemeen doen tegen Failnotwat terwijl ze best aardig is, oh, wat ben ik toch evil.
quote:
Je kan wel merken dat jullie getrouwd zijn, bij dezelfde reactie op het zelfde tijdstip (of hebben jullie overlegt?)quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ZOU zeggen: Nee hoor, want ik heb ook naamtopics. Maar ik heb heel toevallig wel met een exmod geneukt. En daar ga ik verder niets over vertellen..
Zitten naast elkaar, ze overleggen wat ze posten, en dan posten ze dat tegelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Je kan wel merken dat jullie getrouwd zijn, bij dezelfde reactie op het zelfde tijdstip (of hebben jullie overlegt?)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, ik zo vet gemeen doen tegen Failnotwat terwijl ze best aardig is, oh, wat ben ik toch evil.
nope, was toevalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zitten naast elkaar, ze overleggen wat ze posten, en dan posten ze dat tegelijk.
Volgens mij ben ik de enige ex-mod die hier rondloopt, vandaar dat ik dat maar even verduidelijktequote:
AAah!!! Freecell! Snel! De deegroller!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige ex-mod die hier rondloopt, vandaar dat ik dat maar even verduidelijkte
Overigens zou ik het geen probleem hebben gevonden als ik het wel was geweest hoor
banned. bedoel je.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Mauro het volgende:
* Mauro has been kicked from channel by Sebasser *
We hebben het hier over het verleden hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
AAah!!! Freecell! Snel! De deegroller!
Ha! /exit Dag, HAHA! ik verlaat het kanaal, nu wordt het een chaos! haha! veel plezier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
Eindelijk
Freecell had tenslotte ook een naamtopic laatst (ik hoop dat ie het zo bedoeld tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
AAah!!! Freecell! Snel! De deegroller!
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! /exit Dag, HAHA! ik verlaat het kanaal, nu wordt het een chaos! haha! veel plezier.
Jaahaa, het verleden.. smoesjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hebben het hier over het verleden hoor
Ik ben nu een braaf getrouwde man, dus mocht DaD een onzedelijk aanbod willen doen, ga ik daar niet meer op in![]()
Overigens is freecell druk bezig in een MSN gesprek, die heeft dit alles nog niet meegekregen
Het is een irckanaal, fu bitch, connect gewoon opnieuw onder een andere naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, DaD, dat afspraakje van morgenavond, ik denk dat ik toch maar afzeg....
Ja nee, het is ook geen exmod die hier komt. En ik ben happily in love, dus onzedelijke voorstellen hoeven er mij van mij niet meer verwacht te worden, behalve dan aan Do2.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige ex-mod die hier rondloopt, vandaar dat ik dat maar even verduidelijkte
Overigens zou ik het geen probleem hebben gevonden als ik het wel was geweest hoor
Whehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja. ff.
Maar zometeen hier die ambtenarensilo uit om een peukje te roken
Zit je onder de plak?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, DaD, dat afspraakje van morgenavond, ik denk dat ik toch maar afzeg....
klonen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukken
Zodra het op afspraakjes met mooie vrouwen aankomt wel jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke? klonen? waar? kutvent? ooh, shit, kut, oops.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Grulez het volgende:
Schijnt bij jullie ook de zon?
Ik, met twee broers. Onze verre neefjes, ouders, ooms, tantes etc. niet. Anders was het echt een alien invasie gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, leuk, heel de familie zit op FOK!?
Zijn jullie zo buitenaards dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef Alien het volgende:
[..]
Ik, met twee broers. Onze verre neefjes, ouders, ooms, tantes etc. niet. Anders was het echt een alien invasie geworden
Ja, dus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zodra het op afspraakjes met mooie vrouwen aankomt wel ja
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoegquote:
Ik maakte een zelfspotgrapje over het mooie vrouwen gedeelte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoeg
De enige dame met wie ik ooit sex heb gehad heeft maar 2 naamtopics gehad geloof ik in de vele jaren dat ze hier al zit, dus dat valt best meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef teigan het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef Dangel het volgende:
ff rustig graag, druk op t werk ineens
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman, jij als openbaar vervoerkenner, help me eens?
Zeg je nu dat ik dik ben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoeg
Hey!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.
Ja zeg! Wat maak je ons nou? Durf je wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.
Ja euh, of ik ook in mínder dan 4 uren in Breda kan zijn zondag, en met iets minder bus. Ik haat bussen. En hoe 't anders zit met kaartjes kopen. Ik ben het overzicht even kwijt en dan word ik te neurotisch voor woorden.quote:
Zijn wij niet belangrijk genoeg?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
shit, eergsiter net de afsrpaak die 2cv en ik hadden vlak bij breda afgezegd.. anders hadden we zje zaterdagavond ff gebracht...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja euh, of ik ook in mínder dan 4 uren in Breda kan zijn zondag, en met iets minder bus. Ik haat bussen. En hoe 't anders zit met kaartjes kopen. Ik ben het overzicht even kwijt en dan word ik te neurotisch voor woorden..
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alle kloontjes moeten doodquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Alien het volgende:
[..]
Zijn wij niet belangrijk genoeg?!
Wacht maar totdat we onze invasie hebben ingezet en Groningen hebben bezet!
Nee!quote:
Ha! Je weet het he!quote:
Dat was ook niet mooi uitgekomen, want Do2 is zaterdagavond ergens anders waar ik ook mee naartoe had gewild als ik niet weer had moeten werken. Maar dat zouden we niet hebben gered. En zo. Kut, ik begin weer neurotisch op te ruimen. Dat doe ik altijd als ik dingen niet meer weet of hoe ik iets aanpak. Aargh.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
shit, eergsiter net de afsrpaak die 2cv en ik hadden vlak bij breda afgezegd.. anders hadden we zje zaterdagavond ff gebracht...
Iets minder dan 4 uren zal alleen lukken als je een deel per bus aflegt, maar per trein kun je er ook komenl. Met de trein naar Rotterdam reizen en dan de intercity naar Venlo nemen. Die stopt in Breda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja euh, of ik ook in mínder dan 4 uren in Breda kan zijn zondag, en met iets minder bus. Ik haat bussen. En hoe 't anders zit met kaartjes kopen. Ik ben het overzicht even kwijt en dan word ik te neurotisch voor woorden..
Als ik jou was zou ik bij vestiging groningen solliciteren en s avonds gaan werken.... Dan hebben jullie de weekenden voor elkaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was ook niet mooi uitgekomen, want Do2 is zaterdagavond ergens anders waar ik ook mee naartoe had gewild als ik niet weer had moeten werken. Maar dat zouden we niet hebben gered. En zo. Kut, ik begin weer neurotisch op te ruimen. Dat doe ik altijd als ik dingen niet meer weet of hoe ik iets aanpak. Aargh.
Duidelijker, psm. Ik zie het wel, maar het komt er niet echt in. Snap je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iets minder dan 4 uren zal alleen lukken als je een deel per bus aflegt, maar per trein kun je er ook komenl. Met de trein naar Rotterdam reizen en dan de intercity naar Venlo nemen. Die stopt in Breda.
Kijk maar eens op http://9292ov.nl
Er is maar 1 koopavond hè. En ik durf nu voor de vakantie zeker geen ontslag meer te nemen. Maar ik denk er inderdaad wel over na, want het is zo inderdaad een beetje kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik bij vestiging groningen solliciteren en s avonds gaan werken.... Dan hebben jullie de weekenden voor elkaar.
Komt door het weer. Neem ff een koude douche lievedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er is maar 1 koopavond hè. En ik durf nu voor de vakantie zeker geen ontslag meer te nemen. Maar ik denk er inderdaad wel over na, want het is zo inderdaad een beetje kut.
Zeg even iets kalmerends Dangel, ik freak een beetje al weet ik niet zo goed waarom.. Het is een beetje eng.
Ja nee zo al, trein van 3 uur. Ik zit echt te janken hier omdat de draadjes in m'n hoofd even geen contact maken of zo. WAT IS ER AAN DE HAND?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Komt door het weer. Neem ff een koude douche lievedAls je een knuffel nodig hebt, ik verveel me de tering, heb geen plannen voor vanvond, en heb zin om te rijden
hoe laat moet je richting it Heitelân? Ik heb zin iemand een lift te geven
Dank je wel psm. Ik ga dan liever via Rotterdam of Nijmegen, ik vind het idee van die bus eng for some reason.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
In de bus is het treinkaartje niet geldig, tenminste niet op bustraject Utrecht - Breda.
Op het stuk Hoogeveen - Meppel uiteraard wel, omdat het treinvervangend vervoer is.
COncentreer je ff op je ademhaling lieverd.... Even kalmeren.. Het komt goed, echt waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nee zo al, trein van 3 uur. Ik zit echt te janken hier omdat de draadjes in m'n hoofd even geen contact maken of zo. WAT IS ER AAN DE HAND?
Naar Leeuwarden? Ik zou het echt uberfijn vinden om een bekend gezicht te zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik neem ook de trein van 3 uur![]()
Kunnen we wel een minimeet houden![]()
Dank je wel, maar je weet hoe mijn ademhaling is... dat lukt dus even niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
COncentreer je ff op je ademhaling lieverd.... Even kalmeren.. Het komt goed, echt waar
SMS SMS SMS SMS SMS SMS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Dangel het volgende:
ik ga ff voor je poepen....
quote:
Kloon!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef Martian het volgende:
[..]
Ja zeg! Wat maak je ons nou? Durf je wel?
Laters!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Prettig weekend allemaal![]()
Mits bier. En vrij. En terras.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
Stad
Nieuw hier?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef robertoo het volgende:
alweer een topic verder, het gaat zo snel!
in 25, 59 en 62 heeft ie ook een post laten vallen.quote:
ik zag het. 1 of 2 inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
in 25, 59 en 62 heeft ie ook een post laten vallen.
hahah ja dit zijn echt meeleestopics...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef robertoo het volgende:
qua posten wel ja, heb nu een keer of 4-5 wat gepost denk ik, en lees al 40 topics af en toe mee.
ik lees wel alles bij hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
hahah ja dit zijn echt meeleestopics...![]()
Deze reeks IS de DaD fanclub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus we kunnen binnekort DaD fanclub verwachten?![]()
rusland?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Dangel het volgende:
ik ga ff cruisen zo denk ik....
Iemand nog suggesties waar naar toe?
Regio Fryslân. ijsmies wilde al dat ik naar limburg toe kwam ,, maar das net te verquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:59 schreef Grulez het volgende:
In of buiten stad?
Ga je mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Hooj mensen, omg het is té heet.
Te heet voor.quote:
doe je alleen je candybra aanquote:
Whaha. Nee dus.quote:
nou ja als je je bedenkt, voor 5 uur ff sms sturen en ik haal je uit Groningenquote:
Het is zóó heetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
nou ja als je je bedenkt, voor 5 uur ff sms sturen en ik haal je uit Groningenhet is zo heet dat vandaag zelfs mijn bijrijdersraam open mag!
ik trakteer je op een ijsje!quote:
quote:
ik heb net de airco voor de kantoorpikkies geleegdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef maok het volgende:
Ik heb airco op kantoor, alleen moet de slang door het raam die nu dus open staat, veel helpt het dus niet, nu nog steeds 28 graden.
Ik ken CZ. langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Kinderlokker alert!
We hebben alles gekocht voor kitten! (denk ik)
Als het zo door gaat, gaat kitten gewoon "kitten" heten.
Een vriend van mijn broer heeft een enorme koe en die heet "kalfje" zo belachelijk
Ik geloof dat ik daar geen slaafjes voor heb, als het water bakje vol is moet ik hem zelf legen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb net de airco voor de kantoorpikkies geleegd
Ik heb er al 3 opquote:
ff stageloper regelen dan. of newbie werknemerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar geen slaafjes voor heb, als het water bakje vol is moet ik hem zelf legen.
POEZELS/KATZES FTW !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ken CZ. langer dan vandaag hoor
EN ik hgoop dat het dan een hele grote dikke kat word
Ik ben zelf de assistent van iemand die er korter werkt dan ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
ff stageloper regelen dan. of newbie werknemer
Omdat jij me aanbidt betekent niet dat meteen iedereen dat doet hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Deze reeks IS de DaD fanclub.
In juli of zo fanclubdag bij mij thuis
Ze hebben nog één over, de andere vlekpoes, ook gratisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef teigan het volgende:zei net: "Als jij nog een kitten wilt, dan haal je er toch één? Ik was heel erg in de verleiding, maar ik ben bang dat het huis daar toch echt te klein voor is...
zeg dat nou niehiet!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben nog één over, de andere vlekpoes, ook gratis
Dus je kan altijd even kijken
ahh, en dan moet je ook nog mee ophalenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
zeg dat nou niehiet!!
Ik kan niet tegen lieve kleine poezelige kittentjes..
regel er een dan! mijn stageloper is straks mn vakantiekrachtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben zelf de assistent van iemand die er korter werkt dan ik![]()
Maar een stage slaafje is geen gek idee![]()
Wij gaan nog eens de elfstedentocht rijden. Al dan niet met Do2 er bij (die moet ook kennis maken met je heitelân )quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer thuis, en rustig, en het was gezellig met peterselieman..
Sorry voor mijn paginalange neurotische gezeur, maar af en toe heb ik dat, daar kan ik niet veel aan doen. Gelukkig heb ik Alex die lieve smsjes stuurt, en Do2 die me heel zachtjes vertelt dat ik rustig moet ademen, en peterselieman die gezellig tegen me aankletst in de trein..
Kitten.. En ik had graag mee gewild, Alex.
Ik zal naar alle oranje auto's zwaaien die ik tegen komquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef Faelivrin het volgende:
[..]Pa is ook daarzo ergens in de buurt. Misschien zie je m nog.
Tot vanavond!
97, en 12 aslijnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal naar alle oranje auto's zwaaien die ik tegen kom
(wat was zn wagennummer ook alweer?)
Godzijdank wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En tot vanavond iddveel plezier bij lopen straks, gelukkig de laatste keer!
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
wil je erover praten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Ha! je weet het he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef giemiebier666 het volgende:
de aliens zijn echt in groningen zie
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/905851.html.
En ik dacht nog wel dat ze alleen op fok zaten
Fem moet wandelen, sorry.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nimand wil naar de lichtmisin PTA ook al niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)
Anders ligt het aan jou, gezien je username
Ja.. En DaD werken... En ijsmeis wil een andere dag.. en chipszak is te heet.. en maok gaat skatenquote:
Agos. En nu moet je in je uppie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.. En DaD werken... En ijsmeis wil een andere dag.. en chipszak is te heet.. en maok gaat skaten
Een elfstedentocht dat joch naast me was lang genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Agos. En nu moet je in je uppie?
Misschien wil Jel mee.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een elfstedentocht dat joch naast me was lang genoeg![]()
Ah. Tis dat ik moet wandelen..quote:
Je bent liefquote:
Veel plezier & tot vanavond..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent lief
Ik ga maar iets anders doen dan... Geen zin om de hel avond alleen in dit te grote huis te zijn...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chipszak! weet jij een leuke naam voor het poezebeest?
Ik loop half 7 pas..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja alsik daar een groep kinders zie lopen toetr ik wel even.
weg nu....
Ik kwam laatst iemand tegen en die leek zooooooo heel erg op jou, alleen dan zonder semi-baardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja alsik daar een groep kinders zie lopen toetr ik wel even.
weg nu....
Zwaai even als je langs Meppel komtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef Dangel het volgende:
Ik ben er uit
Mooi, minimeet, 19:00 bij de Lichtmis bij Zwolle.
http://www.delichtmis.nl
Wie komen er? na de tijd ff stukje cruisen over de veluwe?
als jij niet heel gauw lief doet, krijg je nooit meer een reactie op je lap tekst in mijn foboquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)
Anders ligt het aan jou, gezien je username
Och och och.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningen, saai stad, wellicht leuk als je nog lid bent van een studentenvereniging, anders zie ik de plezier daar ook niet.
Ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningen, saai stad, wellicht leuk als je nog lid bent van een studentenvereniging, anders zie ik de plezier daar ook niet.
Hoi, doeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Mijn aversie uiten. Alles na Zwolle ligt te verquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och och och.
Je hebt t maar moeilijk he?
Ja andersom ook idd, dus mss ligt jouw plaatsje wel te ver weg, ipv die van ons. Tis maar hoe je het bekijkt.
Iig; wat doe je nog in dit topic dan als je het zoeen saaie stad vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |