We hebben het hier over het verleden hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
AAah!!! Freecell! Snel! De deegroller!
Ha! /exit Dag, HAHA! ik verlaat het kanaal, nu wordt het een chaos! haha! veel plezier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
Eindelijk
Freecell had tenslotte ook een naamtopic laatst (ik hoop dat ie het zo bedoeld tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
AAah!!! Freecell! Snel! De deegroller!
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! /exit Dag, HAHA! ik verlaat het kanaal, nu wordt het een chaos! haha! veel plezier.
Jaahaa, het verleden.. smoesjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hebben het hier over het verleden hoor
Ik ben nu een braaf getrouwde man, dus mocht DaD een onzedelijk aanbod willen doen, ga ik daar niet meer op in![]()
Overigens is freecell druk bezig in een MSN gesprek, die heeft dit alles nog niet meegekregen
Het is een irckanaal, fu bitch, connect gewoon opnieuw onder een andere naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, DaD, dat afspraakje van morgenavond, ik denk dat ik toch maar afzeg....
Ja nee, het is ook geen exmod die hier komt. En ik ben happily in love, dus onzedelijke voorstellen hoeven er mij van mij niet meer verwacht te worden, behalve dan aan Do2.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige ex-mod die hier rondloopt, vandaar dat ik dat maar even verduidelijkte
Overigens zou ik het geen probleem hebben gevonden als ik het wel was geweest hoor
Whehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja. ff.
Maar zometeen hier die ambtenarensilo uit om een peukje te roken
Zit je onder de plak?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, DaD, dat afspraakje van morgenavond, ik denk dat ik toch maar afzeg....
klonen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh, kan ik al mijn kloonen van stal rukken
Zodra het op afspraakjes met mooie vrouwen aankomt wel jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke? klonen? waar? kutvent? ooh, shit, kut, oops.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Grulez het volgende:
Schijnt bij jullie ook de zon?
Ik, met twee broers. Onze verre neefjes, ouders, ooms, tantes etc. niet. Anders was het echt een alien invasie gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, leuk, heel de familie zit op FOK!?
Zijn jullie zo buitenaards dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef Alien het volgende:
[..]
Ik, met twee broers. Onze verre neefjes, ouders, ooms, tantes etc. niet. Anders was het echt een alien invasie geworden
Ja, dus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zodra het op afspraakjes met mooie vrouwen aankomt wel ja
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoegquote:
Ik maakte een zelfspotgrapje over het mooie vrouwen gedeelte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoeg
De enige dame met wie ik ooit sex heb gehad heeft maar 2 naamtopics gehad geloof ik in de vele jaren dat ze hier al zit, dus dat valt best meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef teigan het volgende:
waarom heb ik dan nog geen enkel naamtopic? Zie ik er niet vrouwelijk genoeg uit?
Of moet je daarvoor eerst met een (ex) mod neuken..?
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef Dangel het volgende:
ff rustig graag, druk op t werk ineens
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman, jij als openbaar vervoerkenner, help me eens?
Zeg je nu dat ik dik ben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iets met liefde en trouw, en daarbij aan freecell heb ik meer dan genoeg
Hey!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.
Ja zeg! Wat maak je ons nou? Durf je wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel vrij rustig. Die buitenaardse wezens kun je toch overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |