Hey, leest mijn avontuur.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Dangel het volgende:
heet.
ergens tussen 8 en half 11 komen wij langs.. Je hoort ons wel aankomen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehehe, jullie komen voor mijn huis langs.
jaja, stiekem aan het bijlezen. zijn hier 2 man in de fabriek, en 3 in het magazijnquote:
Is de muziek al weer heel dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef teigan het volgende:
[..]
ergens tussen 8 en half 11 komen wij langs.. Je hoort ons wel aankomen...
Duurt vast ook niet lang meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Dangel het volgende:
freecell zwanger?
Hou je muil eens te slijmen bij DaD. Daar zijn anderen veel beter in.quote:
We kunnen haar vanavond tussen 6 en 7 ophalen in Beijum. Beetje onhanig, aangezien we geen auto hebben, dus ik probeer nu iemand met auto te ronselen om ons te helpen ophalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:07 schreef teigan het volgende:
freecell, foto!!! Wanneer krijg je haar?
M<n ex en ik wilden ook hele graag kids, enm waren min of meer getrouwd, maar ze is nooit zwanger geweest hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:09 schreef maok het volgende:
[..]
Duurt vast ook niet lang meer![]()
Ze is immers net getrouwd![]()
Welneequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Dangel het volgende:
freecell zwanger?
Beetje beschermend, schat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hou je muil eens te slijmen bij DaD. Daar zijn anderen veel beter in.
Heb je zin om tegen 6 uur naar Beijum te karren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
freecell, hier staat ook een auto hoor...
Beetje in mnrol blijven. Plus het is heet en ik had een kutochtend, dus dan ben ik wat sneller geïirteerdquote:
We gaan zometeen shoppenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
Heb je alle spullen dan al in huis eigenlijk?
Nietes, geen bereikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
We kunnen haar vanavond tussen 6 en 7 ophalen in Beijum. Beetje onhanig, aangezien we geen auto hebben, dus ik probeer nu iemand met auto te ronselen om ons te helpen ophalen.
Met foto wacht ik even tot vanavond, dan maak ik er zelf één.
(en Maok, je telefoon staat uit)
jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je zin om tegen 6 uur naar Beijum te karren?
Ja, doe dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef Dangel het volgende:
of Astrid
Slijmt psm wel tegen mij? Psm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Beetje in mnrol blijven. Plus het is heet en ik had een kutochtend, dus dan ben ik wat sneller geïirteerd
Heul niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...
Dat was waar ik op zat te doelen idd. Die is ook kittig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, doe dat.
Vernoem haar naar Chipszak. ook wel bekend als astrid.
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik dat poesje niet aan doen.
Lelijke naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.
Ik moet straks bancardschalen (zware grote metalen dingen) gaan versjouwen. Ruilen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Tangarine het volgende:
bleaaahghgrrblrllltentamenzogeenzininwieverzintditmetditweer?
Ik noem je zo. Maar niet op Fok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lelijke naam.. Misschien dat daarom niemand me ooit zo noemt.
Nee, een lapje. En lelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
Als het een kale kitten is moet je haar Danny noemen.
Als ik direct door rij naar jullie ben ik er precies ongeveer om 6 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef freecell het volgende:
Jeeeeej, twee aanbiedingen
Ik wil het liefste ongeveer om 6 uur weg. Maok, ben je dan al terug?
Zo ja: kar maar ff langs, je bent dan toch al aan het rijden.
Zo nee: Teigan, kan jij tegen 6 uur?
Dit voelt zo decadent
Wehhehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welke?
Ik vertelde Do2 als grapje aan de telefoon dat ie me nog had gefouilleerd. Zijn reactie: "Godverdomme, de klootzak!" Whehe.
Hoi. Dat is mooi. Haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi, F. Ik hâld fan DaD.
Werkzaamheden aan het spoor tussen Hoogeveen en Meppel hebben ze idd dit weekend ingepland.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Godverdomme zeg. Er ligt iets uit tussen Hoogeveen en Meppel blijkbaar, waardoor ik er zondag niet minder dan 4 fucking uren over doe in zowel bus als trein om in Breda te komen, met 3 of 4 overstappen. Wie verzint dat?
Grrrrrrr.
Hoi, Faelnogwa,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Hoi. Dat is mooi. Haha.
Ohja, Sebasnogwat, paarden zijn erg leuk, hoor.
Goeiemiddaag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |