jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je zin om tegen 6 uur naar Beijum te karren?
Ja, doe dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef Dangel het volgende:
of Astrid
Slijmt psm wel tegen mij? Psm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Beetje in mnrol blijven. Plus het is heet en ik had een kutochtend, dus dan ben ik wat sneller geïirteerd
Heul niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:18 schreef teigan het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem.. Als jij navigeert, want beijum is een doolhof...
Dat was waar ik op zat te doelen idd. Die is ook kittig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, doe dat.
Vernoem haar naar Chipszak. ook wel bekend als astrid.
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik dat poesje niet aan doen.
Lelijke naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
teveel lettergfrepen voor een poes, perfect voor een vrouw.
Ik moet straks bancardschalen (zware grote metalen dingen) gaan versjouwen. Ruilen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Tangarine het volgende:
bleaaahghgrrblrllltentamenzogeenzininwieverzintditmetditweer?
Ik noem je zo. Maar niet op Fok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lelijke naam.. Misschien dat daarom niemand me ooit zo noemt.
Nee, een lapje. En lelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef Dangel het volgende:
Als het een kale kitten is moet je haar Danny noemen.
Als ik direct door rij naar jullie ben ik er precies ongeveer om 6 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef freecell het volgende:
Jeeeeej, twee aanbiedingen
Ik wil het liefste ongeveer om 6 uur weg. Maok, ben je dan al terug?
Zo ja: kar maar ff langs, je bent dan toch al aan het rijden.
Zo nee: Teigan, kan jij tegen 6 uur?
Dit voelt zo decadent
Wehhehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welke?
Ik vertelde Do2 als grapje aan de telefoon dat ie me nog had gefouilleerd. Zijn reactie: "Godverdomme, de klootzak!" Whehe.
Hoi. Dat is mooi. Haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi, F. Ik hâld fan DaD.
Werkzaamheden aan het spoor tussen Hoogeveen en Meppel hebben ze idd dit weekend ingepland.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Godverdomme zeg. Er ligt iets uit tussen Hoogeveen en Meppel blijkbaar, waardoor ik er zondag niet minder dan 4 fucking uren over doe in zowel bus als trein om in Breda te komen, met 3 of 4 overstappen. Wie verzint dat?
Grrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |