rusland?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Dangel het volgende:
ik ga ff cruisen zo denk ik....
Iemand nog suggesties waar naar toe?
Regio Fryslân. ijsmies wilde al dat ik naar limburg toe kwam ,, maar das net te verquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:59 schreef Grulez het volgende:
In of buiten stad?
Ga je mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Hooj mensen, omg het is té heet.
Te heet voor.quote:
doe je alleen je candybra aanquote:
Whaha. Nee dus.quote:
nou ja als je je bedenkt, voor 5 uur ff sms sturen en ik haal je uit Groningenquote:
Het is zóó heetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
nou ja als je je bedenkt, voor 5 uur ff sms sturen en ik haal je uit Groningenhet is zo heet dat vandaag zelfs mijn bijrijdersraam open mag!
ik trakteer je op een ijsje!quote:
quote:
ik heb net de airco voor de kantoorpikkies geleegdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef maok het volgende:
Ik heb airco op kantoor, alleen moet de slang door het raam die nu dus open staat, veel helpt het dus niet, nu nog steeds 28 graden.
Ik ken CZ. langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Kinderlokker alert!
We hebben alles gekocht voor kitten! (denk ik)
Als het zo door gaat, gaat kitten gewoon "kitten" heten.
Een vriend van mijn broer heeft een enorme koe en die heet "kalfje" zo belachelijk
Ik geloof dat ik daar geen slaafjes voor heb, als het water bakje vol is moet ik hem zelf legen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb net de airco voor de kantoorpikkies geleegd
Ik heb er al 3 opquote:
ff stageloper regelen dan. of newbie werknemerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar geen slaafjes voor heb, als het water bakje vol is moet ik hem zelf legen.
POEZELS/KATZES FTW !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ken CZ. langer dan vandaag hoor
EN ik hgoop dat het dan een hele grote dikke kat word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |