wil je erover praten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
Ha! je weet het he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef giemiebier666 het volgende:
de aliens zijn echt in groningen zie
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/905851.html.
En ik dacht nog wel dat ze alleen op fok zaten
Fem moet wandelen, sorry.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nimand wil naar de lichtmisin PTA ook al niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)
Anders ligt het aan jou, gezien je username
Ja.. En DaD werken... En ijsmeis wil een andere dag.. en chipszak is te heet.. en maok gaat skatenquote:
Agos. En nu moet je in je uppie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.. En DaD werken... En ijsmeis wil een andere dag.. en chipszak is te heet.. en maok gaat skaten
Een elfstedentocht dat joch naast me was lang genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Agos. En nu moet je in je uppie?
Misschien wil Jel mee.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een elfstedentocht dat joch naast me was lang genoeg![]()
Ah. Tis dat ik moet wandelen..quote:
Je bent liefquote:
Veel plezier & tot vanavond..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent lief
Ik ga maar iets anders doen dan... Geen zin om de hel avond alleen in dit te grote huis te zijn...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chipszak! weet jij een leuke naam voor het poezebeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |