Ik ben zelf de assistent van iemand die er korter werkt dan ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
ff stageloper regelen dan. of newbie werknemer
Omdat jij me aanbidt betekent niet dat meteen iedereen dat doet hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Deze reeks IS de DaD fanclub.
In juli of zo fanclubdag bij mij thuis
Ze hebben nog één over, de andere vlekpoes, ook gratisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef teigan het volgende:zei net: "Als jij nog een kitten wilt, dan haal je er toch één? Ik was heel erg in de verleiding, maar ik ben bang dat het huis daar toch echt te klein voor is...
zeg dat nou niehiet!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben nog één over, de andere vlekpoes, ook gratis
Dus je kan altijd even kijken
ahh, en dan moet je ook nog mee ophalenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
zeg dat nou niehiet!!
Ik kan niet tegen lieve kleine poezelige kittentjes..
regel er een dan! mijn stageloper is straks mn vakantiekrachtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben zelf de assistent van iemand die er korter werkt dan ik![]()
Maar een stage slaafje is geen gek idee![]()
Wij gaan nog eens de elfstedentocht rijden. Al dan niet met Do2 er bij (die moet ook kennis maken met je heitelân )quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer thuis, en rustig, en het was gezellig met peterselieman..
Sorry voor mijn paginalange neurotische gezeur, maar af en toe heb ik dat, daar kan ik niet veel aan doen. Gelukkig heb ik Alex die lieve smsjes stuurt, en Do2 die me heel zachtjes vertelt dat ik rustig moet ademen, en peterselieman die gezellig tegen me aankletst in de trein..
Kitten.. En ik had graag mee gewild, Alex.
Ik zal naar alle oranje auto's zwaaien die ik tegen komquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef Faelivrin het volgende:
[..]Pa is ook daarzo ergens in de buurt. Misschien zie je m nog.
Tot vanavond!
97, en 12 aslijnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal naar alle oranje auto's zwaaien die ik tegen kom
(wat was zn wagennummer ook alweer?)
Godzijdank wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En tot vanavond iddveel plezier bij lopen straks, gelukkig de laatste keer!
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |