Is werk wel een excuusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
Ik ga morgen om 7.00 zwemmen in de Parrel. wie gaat er mee?
Minimeet
En school is geen excuus, is moet morgen ook om 9.00 op school zijn, kan makkelijk
Ik ga dus iig ook mee, het beviel mij vanmorgen eigenlijk wel goed. Moet ik nog maar even kijken of ik morgen dan ook ga hardlopen, is misschien niet helemaal verstandig..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
Ik ga morgen om 7.00 zwemmen in de Parrel. wie gaat er mee?
Minimeet
En school is geen excuus, is moet morgen ook om 9.00 op school zijn, kan makkelijk
Jij raakt nog eens oversportquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef teigan het volgende:
Voor de luilakken die geen zin hebben om terug te lezen..
[..]
Ik ga dus iig ook mee, het beviel mij vanmorgen eigenlijk wel goed. Moet ik nog maar even kijken of ik morgen dan ook ga hardlopen, is misschien niet helemaal verstandig..
i know, ik krijg er ook waarschijnlijk over een paar weken ook wel spijt van..quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef maok het volgende:
[..]
ik weet niet of freecell die smoes goed gaat keuren![]()
Daar is die scheurkar dus gebleven. Waren zeker 2 chinezen van mijn gang bij die vrijdag vertrokken zijn. Ze hadden namelijk 's ochtends vroeg de koffers al gepakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
nou ja zeg, je wordt toch op tijd wakker door de wekker, kan je net zo goed mee toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik ben er ook weer
En ik ga niet mee zwemmen
Ik heb vanochtend anders nog heerlijk geslapenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
[..]
nou ja zeg, je wordt toch op tijd wakker door de wekker, kan je net zo goed mee toch?
Dan had je dat beter voor elkaar dan ik. In de straat van mijn ouderlijk huis gingen namelijk net na 7 uur vanochtend de werklui weer aan de gang, dus slapen kun je dan wel vergeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend anders nog heerlijk geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |