Ik loop half 7 pas..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja alsik daar een groep kinders zie lopen toetr ik wel even.
weg nu....
Ik kwam laatst iemand tegen en die leek zooooooo heel erg op jou, alleen dan zonder semi-baardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou ja alsik daar een groep kinders zie lopen toetr ik wel even.
weg nu....
Zwaai even als je langs Meppel komtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef Dangel het volgende:
Ik ben er uit
Mooi, minimeet, 19:00 bij de Lichtmis bij Zwolle.
http://www.delichtmis.nl
Wie komen er? na de tijd ff stukje cruisen over de veluwe?
als jij niet heel gauw lief doet, krijg je nooit meer een reactie op je lap tekst in mijn foboquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:02 schreef Stupiditeit het volgende:
Mensen die in Groningen wonen, kutkneuzen, jezelf zo isoleren van de bewoonde wereld.
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de provincie bedoelt. Aangezien de stad toch wel als bewoonde wereld wordt gezien (de op 7 na grootste stad van Nederland)
Anders ligt het aan jou, gezien je username
Och och och.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningen, saai stad, wellicht leuk als je nog lid bent van een studentenvereniging, anders zie ik de plezier daar ook niet.
Ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja, heerlijk 2.5-3 uur in de trein zitten vanuit Den Haag, Utrecht of Ede om Groningen te bereiken en andersom. Goed, Groningen, saai stad, wellicht leuk als je nog lid bent van een studentenvereniging, anders zie ik de plezier daar ook niet.
Hoi, doeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Mijn aversie uiten. Alles na Zwolle ligt te verquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och och och.
Je hebt t maar moeilijk he?
Ja andersom ook idd, dus mss ligt jouw plaatsje wel te ver weg, ipv die van ons. Tis maar hoe je het bekijkt.
Iig; wat doe je nog in dit topic dan als je het zoeen saaie stad vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |