quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De waarheid.
En nee ik ga niet liggen.. zpate ineens over de laatste film heen die Sandra en ik samen hebben gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Wat een enthousiasmequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, gewoon. Je bent anders dan ik in mn hoofd had. Positief, hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Is er nog iets?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Díe dag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach het had ook The Devil Wears prada kunnen zijn.... Na het zien van die film heb ik onze relatie geheel eigenhandig tot een versneld (doch onafwendbaar) einde gebracht.
Hallo, gluurder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef nietzman het volgende:
Oh hee, hallo.
Gelukkig ben je net zo enthousiast terug.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een enthousiasmeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die dag... Die ellendige vrijdag de 13e oktober....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Díe dag?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Die films horen bij je verleden, en daar blijven ze ook. Er komen heel veel nieuwe films met nieuwe herinneringen die al die oude helemaal overschaduwen. Ik moet ook toegeven dat ik de The Godfather trilogie aan m'n huisgenoot heb gegeven hoor. Alles liever dan houden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was jij die bejaarde vrouw zonder been met infuus?quote:
Nou, ik bedoelde in m'n fobo, maar now you mention it...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Was jij die bejaarde vrouw zonder been met infuus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja eh ik moet er even van bijkomenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo enthousiast terug.
quote:
Dat was te arrogant hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekkah gezellugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaa, wel gezellig stel. Starters met 2 kinderen. Wel jong, wel lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Waren de buren ook op de hoogte, of vinden die het iets minder leuk dat je voor hun huis zat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neee juist niet. Das een mooie vorm van zelfverzekerheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Neee juist niet. Das een mooie vorm zelfverzekerheid.
Uitgeluld hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt me stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uitgeluld heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop