quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De waarheid.
En nee ik ga niet liggen.. zpate ineens over de laatste film heen die Sandra en ik samen hebben gezien
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Wat een enthousiasmequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.!.
Nee, gewoon. Je bent anders dan ik in mn hoofd had. Positief, hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?. Is er nog iets?
Díe dag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach het had ook The Devil Wears prada kunnen zijn.... Na het zien van die film heb ik onze relatie geheel eigenhandig tot een versneld (doch onafwendbaar) einde gebracht.
Hallo, gluurder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef nietzman het volgende:
Oh hee, hallo.
Ja, die dag... Die ellendige vrijdag de 13e oktober....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Díe dag?. Die films horen bij je verleden, en daar blijven ze ook. Er komen heel veel nieuwe films met nieuwe herinneringen die al die oude helemaal overschaduwen. Ik moet ook toegeven dat ik de The Godfather trilogie aan m'n huisgenoot heb gegeven hoor. Alles liever dan houden.
Nou, ik bedoelde in m'n fobo, maar now you mention it...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Was jij die bejaarde vrouw zonder been met infuus?![]()
Nou ja eh ik moet er even van bijkomenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo enthousiast terug.
Dat was te arrogant hè?quote:
Heerlijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenLekkah gezellug
!
Jaa, wel gezellig stel. Starters met 2 kinderen. Wel jong, wel lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk zeg.. Waren de buren ook op de hoogte, of vinden die het iets minder leuk dat je voor hun huis zat?
Neee juist niet. Das een mooie vorm van zelfverzekerheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Neee juist niet. Das een mooie vorm zelfverzekerheid.
Uitgeluld hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo..
Waarschijnlijk is iedereen je dankbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef Grulez het volgende:
Sorry.
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Hoogkerk niet http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/905851.html#commentsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenLekkah gezellug
!
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.
Alleen dat bedrijfje met die oranje trucks is wel ok
kilometer of 40 toch? mooie tochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunn)
Prachtig plaatjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Ga eens wegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.
Je bent de wadden vergeten weg te poetsen, die horen ook niet bij Nederland (nou ja alleen Texel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Trusten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga wel weer weg voor het Fryslân gebash weer begint, truste
Mijne viel net al uit van de warmte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef fridiot het volgende:
goeiesavonds mensen!mn laptop heeft t maar moeilijk vandaag
metertje gaf net 65 graden aan.
computer science, and hating itquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Volgens mij is het Jaina gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef maok het volgende:
Freecell en Tara, wat een mooi beestje zeg. Nu zal ik ook eens gaan denken over een naam.
Hey!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Niks mis met donker haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef maok het volgende:
[..]
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?![]()
jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Suc-6 met zoeken, slaap lekker als je hem gevonden hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en met bril ook niet
Anyway, ik ben moe, dus ga m'n bed opzoeken... slaap lekker allemaal
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komtquote:
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..quote:
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komt
jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?
khoop dat het jou iets beter bevalt.. schijnbaar wel, als je er zelfs les in wilt gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
[..]
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..
haha nee hoorquote:
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djannaquote:
Zag er zo uit, ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef fridiot het volgende:
[..]
haha nee hoorkhad al antwoord gegeven op haar vraag en was gewoon geinteresseerd
![]()
de thermostaat geeft hier 29 graden aanquote:
psst,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef maok het volgende:
[..]
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djanna![]()
Door in het onderzoek wilde ik niet, daar werd ik doodongelukkig van.. Dus dan verder oriënteren... En het leuke van het lesgeven zijn de leerlingen... En om hun die stof over te brengen vind ik wel weer heel boeiend..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef fridiot het volgende:
[..]
khoop dat het jou iets beter bevalt.. schijnbaar wel, als je er zelfs les in wilt geven
[..]
haha nee hoorkhad al antwoord gegeven op haar vraag en was gewoon geinteresseerd
![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
psst,
http://starwars.wikia.com/wiki/Jaina/
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef teigan het volgende:
[..]
Door in het onderzoek wilde ik niet, daar werd ik doodongelukkig van.. Dus dan verder oriënteren... En het leuke van het lesgeven zijn de leerlingen... En om hun die stof over te brengen vind ik wel weer heel boeiend..
ja hoor, mucho!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Viking84 het volgende:
Ben weer thuis, moe, gedoucht, blaar op m'n voet. Hebben jullie me gemist?
ik ga dadelijk ook maffenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef fridiot het volgende:
[..]
ja hoor, mucho!volgens mij zijn een boel al maffen
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef fridiot het volgende:
yeh ik ook.. broertje komt morgen veel te vroeg met de trein hierheen.
hij probeert voor de warmte hier te zijn, hij mag niet met zn gezicht in de zonlaatst is zn gezicht (voor de tweede keer!) in de fik gevlogen
...hebben veel te veel pechquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:41 schreef fridiot het volgende:
yeh.. bbq en een idioot die er spiritus in denkt te kunnen spuiten. Recht in mn broertje zn gezicht
En stom genoeg is het em een keer eerder overkomen. Dat keer was het een kampvuur en gooide een andere idioot benzine erop. Althans, eerder er doorheen.. ook in zn gezicht toen.
Sommige mensen..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:42 schreef Viking84 het volgende:
Aw, das niet fijn.
Ik ga slapen iig. Veel plezier met je broertje morgen.
Slaap lekker, Nou ben ik alleen over hierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef fridiot het volgende:
't is inderdaad best wel klote voor hem. Maar het ziet er naar uit dat ie voor de tweede keer er vanaf komt zonder zichtbaar blijvend letsel
Trusten! ^^ ik ga ook mn oogjes dichtdoen
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker, Nou ben ik alleen over hier![]()
Hier 22,5quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef Grulez het volgende:
Het is gewoon nog 28 graden in mn kamer...
Ik ben niet heel goed in rekenen, maar 22,5 - 22,5 is volgens mij iets rond de nul.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier 22,5
He, hoe kan dat nou, net was het nog 22,5, het wordt warmer hier
ach ik kan niet typen, ik bedoede dat het net nog 22,0 wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben niet heel goed in rekenen, maar 22,5 - 22,5 is volgens mij iets rond de nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |