Waarschijnlijk is iedereen je dankbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef Grulez het volgende:
Sorry.
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Hoogkerk niet http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/905851.html#commentsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenLekkah gezellug
!
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.
Alleen dat bedrijfje met die oranje trucks is wel ok
kilometer of 40 toch? mooie tochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunn)
Prachtig plaatjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Ga eens wegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.
Je bent de wadden vergeten weg te poetsen, die horen ook niet bij Nederland (nou ja alleen Texel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Trusten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga wel weer weg voor het Fryslân gebash weer begint, truste
Mijne viel net al uit van de warmte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef fridiot het volgende:
goeiesavonds mensen!mn laptop heeft t maar moeilijk vandaag
metertje gaf net 65 graden aan.
computer science, and hating itquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |