quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De waarheid.
En nee ik ga niet liggen.. zpate ineens over de laatste film heen die Sandra en ik samen hebben gezien
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Wat een enthousiasmequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.!.
Nee, gewoon. Je bent anders dan ik in mn hoofd had. Positief, hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?. Is er nog iets?
Díe dag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach het had ook The Devil Wears prada kunnen zijn.... Na het zien van die film heb ik onze relatie geheel eigenhandig tot een versneld (doch onafwendbaar) einde gebracht.
Hallo, gluurder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef nietzman het volgende:
Oh hee, hallo.
Ja, die dag... Die ellendige vrijdag de 13e oktober....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Díe dag?. Die films horen bij je verleden, en daar blijven ze ook. Er komen heel veel nieuwe films met nieuwe herinneringen die al die oude helemaal overschaduwen. Ik moet ook toegeven dat ik de The Godfather trilogie aan m'n huisgenoot heb gegeven hoor. Alles liever dan houden.
Nou, ik bedoelde in m'n fobo, maar now you mention it...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Was jij die bejaarde vrouw zonder been met infuus?![]()
Nou ja eh ik moet er even van bijkomenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo enthousiast terug.
Dat was te arrogant hè?quote:
Heerlijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenLekkah gezellug
!
Jaa, wel gezellig stel. Starters met 2 kinderen. Wel jong, wel lachen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk zeg.. Waren de buren ook op de hoogte, of vinden die het iets minder leuk dat je voor hun huis zat?
Neee juist niet. Das een mooie vorm van zelfverzekerheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Neee juist niet. Das een mooie vorm zelfverzekerheid.
Uitgeluld hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nou, euh, ok. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen zo..
Waarschijnlijk is iedereen je dankbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef Grulez het volgende:
Sorry.
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Hoogkerk niet http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/905851.html#commentsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Tangarine het volgende:
Bah, Assen is saai...
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Zonet lekker voor het huis van de buren gezetenLekkah gezellug
!
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, t heeft me nooitecht kunnen bekoren.. Het circuit is leuk, maar daar wonen kneuzen naast die niet snappen dat een circuit uit 1928 er eerder was dan hun vinex locatie. Drents museum is zo hip dat je er niks kunt zien. Centrum heeft niks eigens.
Alleen dat bedrijfje met die oranje trucks is wel ok
kilometer of 40 toch? mooie tochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het is oke om af en toe ff bij mn vader langs te gaan, en te werken in het weekend (maar gelukkkig dicht bij genoeg om weer terug te fietsen/treining naar Grunn)
Prachtig plaatjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Ga eens wegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie ik je hier alweer.. Je woont in Hoogkerk man maak je eigen topic.
Je bent de wadden vergeten weg te poetsen, die horen ook niet bij Nederland (nou ja alleen Texel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het slechte weer trekt gelukkig langs ons mooie Groningen.
[afbeelding]
Trusten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga wel weer weg voor het Fryslân gebash weer begint, truste
Mijne viel net al uit van de warmte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef fridiot het volgende:
goeiesavonds mensen!mn laptop heeft t maar moeilijk vandaag
metertje gaf net 65 graden aan.
computer science, and hating itquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Volgens mij is het Jaina gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef maok het volgende:
Freecell en Tara, wat een mooi beestje zeg. Nu zal ik ook eens gaan denken over een naam.
Hey!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Niks mis met donker haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef maok het volgende:
[..]
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?![]()
jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Suc-6 met zoeken, slaap lekker als je hem gevonden hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en met bril ook niet
Anyway, ik ben moe, dus ga m'n bed opzoeken... slaap lekker allemaal
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komtquote:
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..quote:
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komt
jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?
khoop dat het jou iets beter bevalt.. schijnbaar wel, als je er zelfs les in wilt gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
[..]
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..
haha nee hoorquote:
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djannaquote:
Zag er zo uit, ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef fridiot het volgende:
[..]
haha nee hoorkhad al antwoord gegeven op haar vraag en was gewoon geinteresseerd
![]()
de thermostaat geeft hier 29 graden aanquote:
psst,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef maok het volgende:
[..]
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djanna![]()
Door in het onderzoek wilde ik niet, daar werd ik doodongelukkig van.. Dus dan verder oriënteren... En het leuke van het lesgeven zijn de leerlingen... En om hun die stof over te brengen vind ik wel weer heel boeiend..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef fridiot het volgende:
[..]
khoop dat het jou iets beter bevalt.. schijnbaar wel, als je er zelfs les in wilt geven
[..]
haha nee hoorkhad al antwoord gegeven op haar vraag en was gewoon geinteresseerd
![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
psst,
http://starwars.wikia.com/wiki/Jaina/
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef teigan het volgende:
[..]
Door in het onderzoek wilde ik niet, daar werd ik doodongelukkig van.. Dus dan verder oriënteren... En het leuke van het lesgeven zijn de leerlingen... En om hun die stof over te brengen vind ik wel weer heel boeiend..
ja hoor, mucho!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Viking84 het volgende:
Ben weer thuis, moe, gedoucht, blaar op m'n voet. Hebben jullie me gemist?
ik ga dadelijk ook maffenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef fridiot het volgende:
[..]
ja hoor, mucho!volgens mij zijn een boel al maffen
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef fridiot het volgende:
yeh ik ook.. broertje komt morgen veel te vroeg met de trein hierheen.
hij probeert voor de warmte hier te zijn, hij mag niet met zn gezicht in de zonlaatst is zn gezicht (voor de tweede keer!) in de fik gevlogen
...hebben veel te veel pechquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:41 schreef fridiot het volgende:
yeh.. bbq en een idioot die er spiritus in denkt te kunnen spuiten. Recht in mn broertje zn gezicht
En stom genoeg is het em een keer eerder overkomen. Dat keer was het een kampvuur en gooide een andere idioot benzine erop. Althans, eerder er doorheen.. ook in zn gezicht toen.
Sommige mensen..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:42 schreef Viking84 het volgende:
Aw, das niet fijn.
Ik ga slapen iig. Veel plezier met je broertje morgen.
Slaap lekker, Nou ben ik alleen over hierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef fridiot het volgende:
't is inderdaad best wel klote voor hem. Maar het ziet er naar uit dat ie voor de tweede keer er vanaf komt zonder zichtbaar blijvend letsel
Trusten! ^^ ik ga ook mn oogjes dichtdoen
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker, Nou ben ik alleen over hier![]()
Hier 22,5quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef Grulez het volgende:
Het is gewoon nog 28 graden in mn kamer...
Ik ben niet heel goed in rekenen, maar 22,5 - 22,5 is volgens mij iets rond de nul.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier 22,5
He, hoe kan dat nou, net was het nog 22,5, het wordt warmer hier
ach ik kan niet typen, ik bedoede dat het net nog 22,0 wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben niet heel goed in rekenen, maar 22,5 - 22,5 is volgens mij iets rond de nul.
Hoeraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Faelivrin het volgende:
Hier ook 26 graden. 2 uur geleden nog 28,5
Hiitequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Ik denk dat mijn metertje een beetje van slag is.
Vandaag geen druppel alcohol op, of je het nou geloofd of nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:33 schreef Grulez het volgende:
Teveel Guiness gedronken?
Tja, ik ging skaten en was pas na elven weer thuis, onderweg had ik bedacht om nog even in mijn tuin een biertje te gaan drinken maar toen ik binnen kwam was het daar veel koeler. En toen had ik geen zin in bier meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef Grulez het volgende:
Ik geloof het. Vanavond een bbq van voetballen gehad en niks gedronken. Dat is pas knap
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?quote:
Nee ik kan nog wel typen, zo erg ben ik er nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef maok het volgende:
[..]
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?
Wel heel weer in dit topic verschijnen hoor, ondanks het uitdrogen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!![]()
bijnaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:56 schreef Faelivrin het volgende:
En toen was het 2 uur.
Je zit gewoon weer naar complimentjes te vissen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.
Sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef Renesite het volgende:
werkennn
Lief!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Heet? Welneequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen
ChipsZak., zo vond ik mijn poezen vanmorgen ook hoor, het is gewoon nog steeds stikheet..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Verder dingen die eng zijn:
- Freecell die lacht (Maarten die keihard hoest maakt dan weer niet uit)
lief hèquote:Maar toen ik vanmorgen wakker werd, liep ze kopjes gevend en spinnend om mn benen te draaien![]()
Ja nouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
lief hè. Janneke rent altijd naar Marks kamer om hem op te halen als zijn wekker af gaat
.
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk ook maffen. Morgen bezig met stagedingetjes
.
Haha, en m'n moeder is door een stoel gekrakt vanavond. Zomaar vanuit het niets. Zo'n stevige Hartman-stoel nog wel. Gelukkig had ze niks. Apart hoor: zo zwaar is ze niet (77 kg ofzo) en het zijn hele stevige stoelen. Ze zat er niet goed op dan, denk ik. Twee poten waren gewoon doormidden gescheurd
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Hartman garantie ftw!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65
mijn poesje ging bij mij liggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ook waker gemaakt door mn poesjes
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:10 schreef Tangarine het volgende:
so? levenslange garantie iirc, we hebben al zooo vaak nieuwe onderdelen gekregen
intiem is razend coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?.
quote:
ik heb die van mij nu aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef nietzman het volgende:
Ik heb m'n fokshirt trouwens bij het verhuizen van al m'n tassen en dozen bij m'n ex vandaan trouwens ook gevonden..
Ik ben zo te zien niet de enige die een ander type verwachttequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?. Is er nog iets?
hmmmz, vervelend dagje!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef nietzman het volgende:
En die snolliebollie had even snel een LCD-tv gekocht. Had ze ook wel eerder mogen doen, had ik er ook van kunnen genieten.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jaina had zojuist haar eerste ontmoeting met de stofzuiger. Dat was geen hartelijke begroeting
Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Isabeau het volgende:
...maar hadden haar vorige baasjes geen stofzuiger dan?
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.
Beneden konden ze ook niet, want daar zaten 4 of 5 honden die tot mn heup kwamen en ook nog talloze konijnen, cavia's en divers klein grut in hokken langs de muur.
Toen de kittens beneden gebracht werden, hapten de honden er ook naar.
En ze hadden ook nog 3 kinderen.
En nee, het rook daar niet of er vak gezogen werd
Ik was blij da ik haar mee kon nemen en ben dus ook meteen ff langs de dierenarts gegaan.
Ik was nog niet wakker, nu wel (tenminste, ik had gewoon geen zin om op te staan)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Na, volgens mij is het een randgevalletje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegen![]()
En als de Dierenbescherming er niks tegen kan doen kun je het nog altijd gooien op het in gevaar brengen van de gezondheid van die kinders.
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Na, volgens mij is het een randgevalletje...
De dieren waren allemaal goed verzorgd, ontwormd en ontvlooid....
Het huis was niet zó goor dat het gevaarlijk werd....
Wat mag er dan niet?
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Maar staat "te veel" ook goed omschreven of is dat nattevingerwerk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Meters?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Ach, ze moet gewoon nog even wennen aan haar nieuwe mensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Misschien he, was dat als een soort verslaving voor haar, die vlooien, net als roken voor mensen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je leven eens op orde, mafkees.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedankt voor je spam, nu mag je doodvallen, kthxbai.
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Krijg je leven eens op orde, mafkees.
Misschien wil iemand wel graag naar deze wedstrijd.
Dat wil ik daarmee niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.
Ja, zo gaat dat!
Volgens mij heb ik in dit topic meer mensen doodgewenst dan jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
En dat in een topic met 4 modjes, jeetje, ik durf wel he.
Zoals ik al zei, kthxbai.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat wil ik daarmee niet zeggen.
Fijne dag verder.
Ik heb het topic niet doorgelezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in dit topic meer mensen doodgewenst dan jij![]()
Je vergeet het vechten en vernielen na de tijd. Om je agresise te uiten omdat de jongens waar je voor gilde hebben verloren. Of juist om te viren dat ze hebben gewonnen. Als je maar kunt meppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.
Ja, zo gaat dat!
ik tegenwoordig 2 per dag of zo? vroeger aardig meer...we zijn wat dat betreft redelijk aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet doorgelezen.
In dit topic is het best mogelijk, maar op geheel FOK!? dat is onmogelijk.
ik doe zo'n 3 per dag.
Whehe, weet je hoe hard ik heb gelachen om die gast met die tattooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet het vechten en vernielen na de tijd. Om je agresise te uiten omdat de jongens waar je voor gilde hebben verloren. Of juist om te viren dat ze hebben gewonnen. Als je maar kunt meppen
Euh, nee want ikheb geen idee waar jehet overhebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, weet je hoe hard ik heb gelachen om die gast met die tattoo
2? hm, doe je goed dan, in Voetbal ofzo?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik tegenwoordig 2 per dag of zo? vroeger aardig meer...we zijn wat dat betreft redelijk aan elkaar gewaagd
Die met die AZ tattooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee want ikheb geen idee waar jehet overhebt
Vertel?
Nee, wat moet ik daar?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2? hm, doe je goed dan, in Voetbal ofzo?
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik daar?![]()
De meeste toch wel in Fryslân bash topics, en richting kneuzen die denken dat ze origineel zijn door in een topic te posten dat de stad waar het overgaat stom is.
En natuurlijk in PTA
Ha had beter een nieuw petje kunnen laten bordurenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die met die AZ tattoo
ff kijken was uitgebreid ook op het nieuws..![]()
linkje; http://www.tonsoftattoos.(...)wordt-nu-een-tribal/
Ja, klopt. Maar daar kom ik dus niet. Het is neit zo dat ik automatishc van voetbal houdt omat ik een kneus ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.
Ik zal jou je huisdieren eens afpakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Jij doet ws helemaal niet aan sport...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.
Want alle voetbalforumbezoekers sporten zelf dagelijksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
Jij doet ws helemaal niet aan sport...
?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want alle voetbalforumbezoekers sporten zelf dagelijks![]()
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ff naar een vriend, in een overall naar zn auto kijken en dan net doen of ik enig idee heb hoe die ondedelen heten en zo, sleutelen noemen ze dat geloof ik
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef nietzman het volgende:
Het was vooral heet. Drie hoog, plat dak, dertig graden, zware dozen. Het zweet liep me overal bij neer. Maar dat was wel weer goed voor m'n 'randje'..
Waar basseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij doet ws helemaal niet aan sport...
Niet zo lastig toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Kishan89 het volgende:
Wie helpt deze toekomstige student met een kamer ? :
Heeft hier iemand connecties, die kunnen leiden tot een kamer?
Zo ja, dan zou ik héél blij zijn
(huur: max 350euro)
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Ah, damn.
Ik zweet me helemaal dood, en ik kan nergens zo'n bak vinden waar ik water in kan doen zodat ik er met mijn voeten in kan. zodak iig ietswat kan afkoelenahwel, een emmer, maar daar passen mijn voeten niet in.
Dat zou mooi zijn, maar nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?
(Sowwie.)
Ik heb een ventilator ding, en airco, alleen die zooi werkt niet goed ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zitten![]()
Jep.quote:
handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten (bij de Brandweer) en naar de film
(Zodiac)
yeh daar kwam ik ook achter toen ik naar groningen ging. Leuke woninkjes altijd, maar dan gaan ze eruit voor mensen die al 20 jaar sparen en 250 punten hebbenquote:
hehe, iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:43 schreef fridiot het volgende:
[..]
handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zit
Think soquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen trouwens. ZIjn dit de Fok-monologen ofzo?.
Fris windjeeeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, terug uit de stad. Het begon net wel benauwd te worden.
Vanochtend was dat niet zo.
de zon was opeens weg hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe, idd.
, het wordt erg donker hier... zal het gaan regenen en onweren?
.
ik ben nie zo snelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen trouwens. ZIjn dit de Fok-monologen ofzo?.
Het was helemaal niet zo druk hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Op zaterdag naar de stad. Wat een fuckin' ramp. Je kunt je kont er amper keren en het is al zo warm
. Ben begin vd middag wel even geweest, though
.
Nou begin vd middag was het wél drukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was helemaal niet zo druk hoor.
Op een niet-zo-hete dag is het veeel en veeeeeel drukker.
En zo warm was het nou ook weer niet vanochtend. Het viel reuze mee.
ja, net als ik op weg ga naar de stad zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef Grulez het volgende:
Ik ga weer richting Grunn
Wat een donkertje, zal wel een mooie bui aankomen
Nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou begin vd middag was het wél druk.
das waar ja, ik was er zostraks ook en ik heb het veel drukker meegemaakt. Al liep alsnog iedereen op de weg alsof het de stoep wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was helemaal niet zo druk hoor.
Op een niet-zo-hete dag is het veeel en veeeeeel drukker.
En zo warm was het nou ook weer niet vanochtend. Het viel reuze mee.
Ja maar ookal zou dr maar 1 iemand in de stad zijn, dan nog gebeurt datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:55 schreef fridiot het volgende:
[..]
das waar ja, ik was er zostraks ook en ik heb het veel drukker meegemaakt. Al liep alsnog iedereen op de weg alsof het de stoep wasweer bijna iemand aangereden
ahh, je bent bekend met mijn rijgedrag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar ookal zou dr maar 1 iemand in de stad zijn, dan nog gebeurt dat.
Oke danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef fridiot het volgende:
aaarghh autoalarm hier in de straat.
ow tis al gestopt
Ja hoor, PM maar door.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Als ik jou nou het adres PM, kan jij er dan iets mee?![]()
Jahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef fridiot het volgende:
aaarghh autoalarm hier in de straat.
ow tis al gestopt
[..]
ahh, je bent bekend met mijn rijgedrag?
Maar waarom mag dat niet dan? Kun je dat eens uitleggen? Ik zie wel eens op Animal Planet dat de dieren slecht verzorgd zijn en tussen de uitwerpselen rondlopen, maar zo erg was het hier toch niet?quote:
Ja, maar die dieren hadden het daar niet erg pretti, dus een waarschuwing zou wel tof zijn, meer zou van mij ook niet hoeven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat niet dan? Kun je dat eens uitleggen? Ik zie wel eens op Animal Planet dat de dieren slecht verzorgd zijn en tussen de uitwerpselen rondlopen, maar zo erg was het hier toch niet?
Ik vind het wel heel kwalijk dat iemand een ziek beestje weggeeft. Ze wordt wel beter, maar dat derde ooglid had niet gehoeven. Poesje van Marks moeder (mark is mn huisgenoot) had vlooien en heeft nu nog oormijt (arm beestje) en kwam ook bij een kansloos gezin vandaan. Als ik nog eens een nestje kittens zou krijgen (al weet ik niet hoe dat moet met een geholpen kat
), dan zou ik ze goed verzorgen en aan de mensen die ze overnemen een bedrag vragen voor de kosten die ik gemaakt heb (dus ontwormen, inenten etc). Dan weet je dat het goed zit
.
heel ff SBS6 niet, idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:32 schreef Mik_infra het volgende:
nu ook regen en de tv doet het niet meer
Ik wel (nog minder zelfs), maar ik had geluk dat ik intern in de flat kon verhuizen. Maar 2 jaar hoeven wachten hierop.quote:
Robben trouwt met Bernadien in Groningenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kom net terug van de Hoornse Plas, donkere wolken dus maar weer naar huis.
Ook nog even Arjen Robben gespot bij het gebouw uit m'n avatar.
ramen open, buiten is het volgens mij koelerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:39 schreef Tangarine het volgende:
gatver, kom thuis, is het hier gewoon 28.7 graden op mn kamer.... wat moet ik nou?![]()
Ik ben nog aan het bijlezen, maar toen ik deze tegenkwam...:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zo te zien niet de enige die een ander type verwachtte
Gelukkig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
eindleijk een goede nacht gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |