Kaartje kost 95 euro normaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:53 schreef Stofje het volgende:
Zeventig euro? Téring jantje! Je vraagt daadwerkelijk zeventig euro?????
Wat een onzin. Je biedt een kaartje te koop aan voor 70 euro en ik vind overal kaartjes van 10 tot 25 euro. Wat verwacht je nou? 95 euro is extreem duur voor een voetbalkaartje, dat is gewoon zo. Dan moet het wel op de Hoofdtribune zijn, in een lederen stoel met een raam voor m'n neus. Echt, ik heb het idee dat jíj het niet snapt. Dat kaartje van jou moet namelijk wel zó exclusief zijn, op zó'n belangrijke plaats (naast Platini ofzo), dan zou die 95 euro nog enigszins te rechtvaardigen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef DeSiever het volgende:
De originele vraagprijs van dit kaartje is 95 euro. Volgens mij is de wedstrijd ook uitverkocht. Het gaat om 1 kaartje.
Als de Duitsers weer ons land binnenvallen, moet je geloof ik niet naast een FOK!ker wonen. Wat een bereidheid om een ander 'aan te geven' zonder kennis van zaken. Zielig hoor.
Die mail bestaat uit text, die text is zeer eenvoudig te veranderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:25 schreef 12bhippy het volgende:
de prijs staat vast wel op het kaartje dus misschien kun je even een scan plaatsen om de mensen hier gerust te stellen? Of een bevestigingsmailtje waar de prijs in genoemd wordt ofzo? Maak mij niet uit hoor (ik heb toch geen belangstelling) maar ik begrijp de kritiek hier wel als je kijkt naar de prijzen voor andere wedstrijden.
Je hebt een heel stadion om je heen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:43 schreef Bramzz het volgende:
1 kaartje? Lekker in je eentje naar de wedstrijd...
Whehe, een van de grappigste reacties van 2007. je staat in de finale!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:43 schreef Bramzz het volgende:
1 kaartje? Lekker in je eentje naar de wedstrijd...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Je hebt een heel stadion om je heen hoor
staat ook 25quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef geniuxx het volgende:
TS is mss een beetje in de war of iets te goedgelovig..
Nederland - Portugal is nog niet uitverkocht, zijn nog kaartjes verkrijgbaar, duurste is geloof ik 70,00.
En voor 70,00 zit je ook 1e rang bij de finale, dus die 95,- waar jij mee aankomt is toch wel wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |