Ach, ze moet gewoon nog even wennen aan haar nieuwe mensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Misschien he, was dat als een soort verslaving voor haar, die vlooien, net als roken voor mensen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Krijg je leven eens op orde, mafkees.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedankt voor je spam, nu mag je doodvallen, kthxbai.
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Krijg je leven eens op orde, mafkees.
Misschien wil iemand wel graag naar deze wedstrijd.
Dat wil ik daarmee niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.
Ja, zo gaat dat!
Volgens mij heb ik in dit topic meer mensen doodgewenst dan jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
En dat in een topic met 4 modjes, jeetje, ik durf wel he.
Zoals ik al zei, kthxbai.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat wil ik daarmee niet zeggen.
Fijne dag verder.
Ik heb het topic niet doorgelezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in dit topic meer mensen doodgewenst dan jij![]()
Je vergeet het vechten en vernielen na de tijd. Om je agresise te uiten omdat de jongens waar je voor gilde hebben verloren. Of juist om te viren dat ze hebben gewonnen. Als je maar kunt meppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je een leven hebt als je zo'n kutbal gaat volgen? en dan ook nog eens die paar jongentjes gaat aanmoedigen? zo van "JAAAA!!! PAK DIE BAL!!! JAAA!!! SCHOP HEM WEG!!!! OHNEE!!! PAK HEM!!! hier heb je 5 miljoen euro, alsje. volgende keer wel wat meer balbezit he? okay. doeg baas.
Ja, zo gaat dat!
ik tegenwoordig 2 per dag of zo? vroeger aardig meer...we zijn wat dat betreft redelijk aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet doorgelezen.
In dit topic is het best mogelijk, maar op geheel FOK!? dat is onmogelijk.
ik doe zo'n 3 per dag.
Whehe, weet je hoe hard ik heb gelachen om die gast met die tattooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet het vechten en vernielen na de tijd. Om je agresise te uiten omdat de jongens waar je voor gilde hebben verloren. Of juist om te viren dat ze hebben gewonnen. Als je maar kunt meppen
Euh, nee want ikheb geen idee waar jehet overhebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, weet je hoe hard ik heb gelachen om die gast met die tattoo
2? hm, doe je goed dan, in Voetbal ofzo?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik tegenwoordig 2 per dag of zo? vroeger aardig meer...we zijn wat dat betreft redelijk aan elkaar gewaagd
Die met die AZ tattooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee want ikheb geen idee waar jehet overhebt
Vertel?
Nee, wat moet ik daar?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2? hm, doe je goed dan, in Voetbal ofzo?
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik daar?![]()
De meeste toch wel in Fryslân bash topics, en richting kneuzen die denken dat ze origineel zijn door in een topic te posten dat de stad waar het overgaat stom is.
En natuurlijk in PTA
Ha had beter een nieuw petje kunnen laten bordurenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die met die AZ tattoo
ff kijken was uitgebreid ook op het nieuws..![]()
linkje; http://www.tonsoftattoos.(...)wordt-nu-een-tribal/
Ja, klopt. Maar daar kom ik dus niet. Het is neit zo dat ik automatishc van voetbal houdt omat ik een kneus ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.
Ik zal jou je huisdieren eens afpakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Jij doet ws helemaal niet aan sport...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, in voetbal heb je de meeste kneuzen.
Want alle voetbalforumbezoekers sporten zelf dagelijksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
Jij doet ws helemaal niet aan sport...
?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want alle voetbalforumbezoekers sporten zelf dagelijks![]()
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ff naar een vriend, in een overall naar zn auto kijken en dan net doen of ik enig idee heb hoe die ondedelen heten en zo, sleutelen noemen ze dat geloof ik
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef nietzman het volgende:
Het was vooral heet. Drie hoog, plat dak, dertig graden, zware dozen. Het zweet liep me overal bij neer. Maar dat was wel weer goed voor m'n 'randje'..
Waar basseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij doet ws helemaal niet aan sport...
Niet zo lastig toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Kishan89 het volgende:
Wie helpt deze toekomstige student met een kamer ? :
Heeft hier iemand connecties, die kunnen leiden tot een kamer?
Zo ja, dan zou ik héél blij zijn
(huur: max 350euro)
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Ah, damn.
Ik zweet me helemaal dood, en ik kan nergens zo'n bak vinden waar ik water in kan doen zodat ik er met mijn voeten in kan. zodak iig ietswat kan afkoelenahwel, een emmer, maar daar passen mijn voeten niet in.
Dat zou mooi zijn, maar nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?
(Sowwie.)
Ik heb een ventilator ding, en airco, alleen die zooi werkt niet goed ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |