Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Isabeau het volgende:
...maar hadden haar vorige baasjes geen stofzuiger dan?
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.
Beneden konden ze ook niet, want daar zaten 4 of 5 honden die tot mn heup kwamen en ook nog talloze konijnen, cavia's en divers klein grut in hokken langs de muur.
Toen de kittens beneden gebracht werden, hapten de honden er ook naar.
En ze hadden ook nog 3 kinderen.
En nee, het rook daar niet of er vak gezogen werd
Ik was blij da ik haar mee kon nemen en ben dus ook meteen ff langs de dierenarts gegaan.
Ik was nog niet wakker, nu wel (tenminste, ik had gewoon geen zin om op te staan)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Na, volgens mij is het een randgevalletje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegen![]()
En als de Dierenbescherming er niks tegen kan doen kun je het nog altijd gooien op het in gevaar brengen van de gezondheid van die kinders.
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Na, volgens mij is het een randgevalletje...
De dieren waren allemaal goed verzorgd, ontwormd en ontvlooid....
Het huis was niet zó goor dat het gevaarlijk werd....
Wat mag er dan niet?
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Maar staat "te veel" ook goed omschreven of is dat nattevingerwerk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Meters?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Ach, ze moet gewoon nog even wennen aan haar nieuwe mensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Misschien he, was dat als een soort verslaving voor haar, die vlooien, net als roken voor mensen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |