Waar basseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij doet ws helemaal niet aan sport...
Niet zo lastig toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Kishan89 het volgende:
Wie helpt deze toekomstige student met een kamer ? :
Heeft hier iemand connecties, die kunnen leiden tot een kamer?
Zo ja, dan zou ik héél blij zijn
(huur: max 350euro)
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Ah, damn.
Ik zweet me helemaal dood, en ik kan nergens zo'n bak vinden waar ik water in kan doen zodat ik er met mijn voeten in kan. zodak iig ietswat kan afkoelenahwel, een emmer, maar daar passen mijn voeten niet in.
Dat zou mooi zijn, maar nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?
(Sowwie.)
Ik heb een ventilator ding, en airco, alleen die zooi werkt niet goed ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zitten![]()
Jep.quote:
handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten (bij de Brandweer) en naar de film
(Zodiac)
yeh daar kwam ik ook achter toen ik naar groningen ging. Leuke woninkjes altijd, maar dan gaan ze eruit voor mensen die al 20 jaar sparen en 250 punten hebbenquote:
hehe, iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:43 schreef fridiot het volgende:
[..]
handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zit
Think soquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen trouwens. ZIjn dit de Fok-monologen ofzo?.
Fris windjeeeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, terug uit de stad. Het begon net wel benauwd te worden.
Vanochtend was dat niet zo.
de zon was opeens weg hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe, idd.
, het wordt erg donker hier... zal het gaan regenen en onweren?
.
ik ben nie zo snelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen trouwens. ZIjn dit de Fok-monologen ofzo?.
Het was helemaal niet zo druk hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Op zaterdag naar de stad. Wat een fuckin' ramp. Je kunt je kont er amper keren en het is al zo warm
. Ben begin vd middag wel even geweest, though
.
Nou begin vd middag was het wél drukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was helemaal niet zo druk hoor.
Op een niet-zo-hete dag is het veeel en veeeeeel drukker.
En zo warm was het nou ook weer niet vanochtend. Het viel reuze mee.
ja, net als ik op weg ga naar de stad zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef Grulez het volgende:
Ik ga weer richting Grunn
Wat een donkertje, zal wel een mooie bui aankomen
Nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou begin vd middag was het wél druk.
das waar ja, ik was er zostraks ook en ik heb het veel drukker meegemaakt. Al liep alsnog iedereen op de weg alsof het de stoep wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was helemaal niet zo druk hoor.
Op een niet-zo-hete dag is het veeel en veeeeeel drukker.
En zo warm was het nou ook weer niet vanochtend. Het viel reuze mee.
Ja maar ookal zou dr maar 1 iemand in de stad zijn, dan nog gebeurt datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:55 schreef fridiot het volgende:
[..]
das waar ja, ik was er zostraks ook en ik heb het veel drukker meegemaakt. Al liep alsnog iedereen op de weg alsof het de stoep wasweer bijna iemand aangereden
ahh, je bent bekend met mijn rijgedrag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar ookal zou dr maar 1 iemand in de stad zijn, dan nog gebeurt dat.
Oke danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef fridiot het volgende:
aaarghh autoalarm hier in de straat.
ow tis al gestopt
Ja hoor, PM maar door.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Als ik jou nou het adres PM, kan jij er dan iets mee?![]()
Jahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef fridiot het volgende:
aaarghh autoalarm hier in de straat.
ow tis al gestopt
[..]
ahh, je bent bekend met mijn rijgedrag?
Maar waarom mag dat niet dan? Kun je dat eens uitleggen? Ik zie wel eens op Animal Planet dat de dieren slecht verzorgd zijn en tussen de uitwerpselen rondlopen, maar zo erg was het hier toch niet?quote:
Ja, maar die dieren hadden het daar niet erg pretti, dus een waarschuwing zou wel tof zijn, meer zou van mij ook niet hoeven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat niet dan? Kun je dat eens uitleggen? Ik zie wel eens op Animal Planet dat de dieren slecht verzorgd zijn en tussen de uitwerpselen rondlopen, maar zo erg was het hier toch niet?
Ik vind het wel heel kwalijk dat iemand een ziek beestje weggeeft. Ze wordt wel beter, maar dat derde ooglid had niet gehoeven. Poesje van Marks moeder (mark is mn huisgenoot) had vlooien en heeft nu nog oormijt (arm beestje) en kwam ook bij een kansloos gezin vandaan. Als ik nog eens een nestje kittens zou krijgen (al weet ik niet hoe dat moet met een geholpen kat
), dan zou ik ze goed verzorgen en aan de mensen die ze overnemen een bedrag vragen voor de kosten die ik gemaakt heb (dus ontwormen, inenten etc). Dan weet je dat het goed zit
.
heel ff SBS6 niet, idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:32 schreef Mik_infra het volgende:
nu ook regen en de tv doet het niet meer
Ik wel (nog minder zelfs), maar ik had geluk dat ik intern in de flat kon verhuizen. Maar 2 jaar hoeven wachten hierop.quote:
Robben trouwt met Bernadien in Groningenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kom net terug van de Hoornse Plas, donkere wolken dus maar weer naar huis.
Ook nog even Arjen Robben gespot bij het gebouw uit m'n avatar.
ramen open, buiten is het volgens mij koelerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:39 schreef Tangarine het volgende:
gatver, kom thuis, is het hier gewoon 28.7 graden op mn kamer.... wat moet ik nou?![]()
Ik ben nog aan het bijlezen, maar toen ik deze tegenkwam...:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zo te zien niet de enige die een ander type verwachtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |