Waar basseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij doet ws helemaal niet aan sport...

Niet zo lastig toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen

Succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even kijken of ik de koplamp van auto kan vervangen. Ik heb nog nooit zoiets gedaan, wens me maar succes dus.
* maok gaat ook en poging doen tot sleutelen

Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Kishan89 het volgende:
Wie helpt deze toekomstige student met een kamer ? :
Heeft hier iemand connecties, die kunnen leiden tot een kamer?
Zo ja, dan zou ik héél blij zijn
(huur: max 350euro)

Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Ah, damn.
Ik zweet me helemaal dood, en ik kan nergens zo'n bak vinden waar ik water in kan doen zodat ik er met mijn voeten in kan. zodak iig ietswat kan afkoelenahwel, een emmer, maar daar passen mijn voeten niet in.

Dat zou mooi zijn, maar nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je daar in Groningen niet een heel appartement voor?
(Sowwie.)

Ik heb een ventilator ding, en airco, alleen die zooi werkt niet goed ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja dan kan je toch beter in ruimte met airco zitten![]()

Jep.quote:

handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten (bij de Brandweer) en naar de film
(Zodiac)

yeh daar kwam ik ook achter toen ik naar groningen ging. Leuke woninkjes altijd, maar dan gaan ze eruit voor mensen die al 20 jaar sparen en 250 punten hebbenquote:

hehe, iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:43 schreef fridiot het volgende:
[..]
handig is dat altijd, dat het gewoon tegenover elkaar zit

Think soquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen trouwens. ZIjn dit de Fok-monologen ofzo?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |