Hoeraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Faelivrin het volgende:
Hier ook 26 graden. 2 uur geleden nog 28,5
Hiitequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Ik denk dat mijn metertje een beetje van slag is.
Vandaag geen druppel alcohol op, of je het nou geloofd of nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:33 schreef Grulez het volgende:
Teveel Guiness gedronken?
Tja, ik ging skaten en was pas na elven weer thuis, onderweg had ik bedacht om nog even in mijn tuin een biertje te gaan drinken maar toen ik binnen kwam was het daar veel koeler. En toen had ik geen zin in bier meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef Grulez het volgende:
Ik geloof het. Vanavond een bbq van voetballen gehad en niks gedronken. Dat is pas knap
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?quote:
Nee ik kan nog wel typen, zo erg ben ik er nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef maok het volgende:
[..]
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?
Wel heel weer in dit topic verschijnen hoor, ondanks het uitdrogen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!![]()
bijnaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:56 schreef Faelivrin het volgende:
En toen was het 2 uur.
Je zit gewoon weer naar complimentjes te vissen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.
Sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef Renesite het volgende:
werkennn
Lief!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Heet? Welneequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen
ChipsZak., zo vond ik mijn poezen vanmorgen ook hoor, het is gewoon nog steeds stikheet..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Verder dingen die eng zijn:
- Freecell die lacht (Maarten die keihard hoest maakt dan weer niet uit)
lief hèquote:Maar toen ik vanmorgen wakker werd, liep ze kopjes gevend en spinnend om mn benen te draaien![]()
Ja nouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
lief hè. Janneke rent altijd naar Marks kamer om hem op te halen als zijn wekker af gaat
.
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk ook maffen. Morgen bezig met stagedingetjes
.
Haha, en m'n moeder is door een stoel gekrakt vanavond. Zomaar vanuit het niets. Zo'n stevige Hartman-stoel nog wel. Gelukkig had ze niks. Apart hoor: zo zwaar is ze niet (77 kg ofzo) en het zijn hele stevige stoelen. Ze zat er niet goed op dan, denk ik. Twee poten waren gewoon doormidden gescheurd
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Hartman garantie ftw!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65
mijn poesje ging bij mij liggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ook waker gemaakt door mn poesjes
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:10 schreef Tangarine het volgende:
so? levenslange garantie iirc, we hebben al zooo vaak nieuwe onderdelen gekregen
intiem is razend coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?.
quote:
ik heb die van mij nu aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef nietzman het volgende:
Ik heb m'n fokshirt trouwens bij het verhuizen van al m'n tassen en dozen bij m'n ex vandaan trouwens ook gevonden..
Ik ben zo te zien niet de enige die een ander type verwachttequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik droeg vroeger wel een bril, maar donkerharig ben ik nooit geweest. Maar m'n haartjes zijn niet lang hoor, er kan net een staart in. Waarom zeg je twee keer en?. Is er nog iets?
hmmmz, vervelend dagje!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef nietzman het volgende:
En die snolliebollie had even snel een LCD-tv gekocht. Had ze ook wel eerder mogen doen, had ik er ook van kunnen genieten.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jaina had zojuist haar eerste ontmoeting met de stofzuiger. Dat was geen hartelijke begroeting
Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Isabeau het volgende:
...maar hadden haar vorige baasjes geen stofzuiger dan?
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij haar vorige baasje zat ze op zolder, samen met haar nestje, nog een nestje en 5 volwassen katten.
Beneden konden ze ook niet, want daar zaten 4 of 5 honden die tot mn heup kwamen en ook nog talloze konijnen, cavia's en divers klein grut in hokken langs de muur.
Toen de kittens beneden gebracht werden, hapten de honden er ook naar.
En ze hadden ook nog 3 kinderen.
En nee, het rook daar niet of er vak gezogen werd
Ik was blij da ik haar mee kon nemen en ben dus ook meteen ff langs de dierenarts gegaan.
Ik was nog niet wakker, nu wel (tenminste, ik had gewoon geen zin om op te staan)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Na, volgens mij is het een randgevalletje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft mag helemaal niet ben inspecteur vd Dierenbescherming, wat ik dus in jouw geval zou doen is even een belletje plegen![]()
En als de Dierenbescherming er niks tegen kan doen kun je het nog altijd gooien op het in gevaar brengen van de gezondheid van die kinders.
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Na, volgens mij is het een randgevalletje...
De dieren waren allemaal goed verzorgd, ontwormd en ontvlooid....
Het huis was niet zó goor dat het gevaarlijk werd....
Wat mag er dan niet?
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Maar staat "te veel" ook goed omschreven of is dat nattevingerwerk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
(Te) Veel dieren in een zelfde ruimte huisvesten waar ook mensen, en dan met name kinderen, wonen.
Meters?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Faelivrin het volgende:
Volgensmij hè? Is een foto van 50 bij 75 wel heul erg groot.
Mag m gaan halen. Is een bestelling. Ben erg benieuwd.![]()
Ach, ze moet gewoon nog even wennen aan haar nieuwe mensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Misschien he, was dat als een soort verslaving voor haar, die vlooien, net als roken voor mensen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben bang dat ik niet meer bij de kat in de buurt mag komen vandaag.
Ze had vlooien, nu niet meer, maar nu heeft ze een rothumeur
Ze blaast al als ik beweeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |