Sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef Renesite het volgende:
werkennn
Lief!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Heet? Welneequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen
ChipsZak., zo vond ik mijn poezen vanmorgen ook hoor, het is gewoon nog steeds stikheet..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Verder dingen die eng zijn:
- Freecell die lacht (Maarten die keihard hoest maakt dan weer niet uit)
lief hèquote:Maar toen ik vanmorgen wakker werd, liep ze kopjes gevend en spinnend om mn benen te draaien![]()
Ja nouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
lief hè. Janneke rent altijd naar Marks kamer om hem op te halen als zijn wekker af gaat
.
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk ook maffen. Morgen bezig met stagedingetjes
.
Haha, en m'n moeder is door een stoel gekrakt vanavond. Zomaar vanuit het niets. Zo'n stevige Hartman-stoel nog wel. Gelukkig had ze niks. Apart hoor: zo zwaar is ze niet (77 kg ofzo) en het zijn hele stevige stoelen. Ze zat er niet goed op dan, denk ik. Twee poten waren gewoon doormidden gescheurd
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
De foto-camera flipte een beetje, dus de kwaliteit van de foto is een beetje bagger![]()
Maarja, dr valt een katze in te zien !
[afbeelding]
Mijne vond ik vanochtend zo!![]()
Hartman garantie ftw!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik ook al eens gehad, kilootje of 65
mijn poesje ging bij mij liggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ook waker gemaakt door mn poesjes
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:10 schreef Tangarine het volgende:
so? levenslange garantie iirc, we hebben al zooo vaak nieuwe onderdelen gekregen
intiem is razend coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... ik vergeet steeds wat iirc ook alweer is. Kun je niet in normaal Nederlands typen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |