Hoeraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Faelivrin het volgende:
Hier ook 26 graden. 2 uur geleden nog 28,5
Hiitequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Ik denk dat mijn metertje een beetje van slag is.
Vandaag geen druppel alcohol op, of je het nou geloofd of nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:33 schreef Grulez het volgende:
Teveel Guiness gedronken?
Tja, ik ging skaten en was pas na elven weer thuis, onderweg had ik bedacht om nog even in mijn tuin een biertje te gaan drinken maar toen ik binnen kwam was het daar veel koeler. En toen had ik geen zin in bier meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef Grulez het volgende:
Ik geloof het. Vanavond een bbq van voetballen gehad en niks gedronken. Dat is pas knap
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?quote:
Nee ik kan nog wel typen, zo erg ben ik er nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef maok het volgende:
[..]
Maar jij kan nog wel typen. Of heb je er heel erg lang over gedaan?
Wel heel weer in dit topic verschijnen hoor, ondanks het uitdrogen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Grulez het volgende:
Ik ga in bed liggen en hopen dat ik niet te snel uitdroog. Goede avond nog!![]()
bijnaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:56 schreef Faelivrin het volgende:
En toen was het 2 uur.
Je zit gewoon weer naar complimentjes te vissen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat was te arrogant hè?. Ik zal het niet weer doen, zulke onwaarheden verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |