Oh je bent er alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ah, 050'ers
quote:
AWWW !!!!!!!!!!!!!!!! ZOEEN LIEVE PLUIZEBOLDINGIETS!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die grijze is helaasch tragisch aan zijn einde gekomen
"Rust zacht, Lieve Joey. Je roekeloosheid werd je fataal."quote:
ik wil Joey terug, neem mijn PC, neem mijn vermogen om snel te lopen, alles om mijn Joey terug te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Rust zacht, Lieve Joey. Je roekeloosheid werd je fataal.".
Ik heb dat zo vaak gelezen en dan die foto van dat katje op mn netvliezen gebrandt.
Ik kan er absoluut niet tegen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil Joey terug, neem mijn PC, neem mijn vermogen om snel te lopen, alles om mijn Joey terug te krijgen
zere ruggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
aww
.
Helaas ga ik nu even naar de kamer ivm auw-e rug. AUW THE HORROR! (oke, overdreven, maar hij doet wel auw enzoot)
Oh ik had laatst geschoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kwam laatst iemand tegen en die leek zooooooo heel erg op jou, alleen dan zonder semi-baard!
Bij Meppel kreeg ik heel veel middelvingers... Ze vonden het niet zo leuk dat ik met 121 een auto in ging halen die 120 reed.... sorry hoor, ik kon nite harder...quote:
haalt ie ook duivelsstreken uit?quote:
Lief hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jaina is alles hier aan het verkennen
Overigens nog steeds geen FFS hier in de straat gezien
Een heeeeel dikke knuffel voor Alex, want hij heeft er mij vandaag ook heel veel gegeven.quote:
We mochten zelfs op die golfkarretjes rondracen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef Faelivrin het volgende:
Filmen in het UMCG. Interessant.
Ik zie je al racen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
We mochten zelfs op die golfkarretjes rondracen..
Oeh. Tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
We mochten zelfs op die golfkarretjes rondracen..
Je bent ongeschoold zie ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Mijn aversie uiten. Alles na Zwolle ligt te ver.
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef Faelivrin het volgende:
Hee gaaf. Ik had jou heel anders voorgesteld, Tineke. Vond ineens een fotoalbumfunctie op FOK.
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |