Euh.......... een liefje lover dinges van iemand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks!
En hoi allemaal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even voorstellen: ik ben DaD, you must be Faelivrin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks!
En hoi allemaal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat voor één!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:
O.
Wacht.
Een Friesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een!
Nou!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat voor één!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar heb ik dat eerder gezien?quote:
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:
O.
Wacht.
Een Friesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een!
Een heule dag zoetquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou!
Verdomme zeg, die Disney-filmpjes op youtube zijn te leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Wat een jeugdsentiment. Ik voel me direct oud.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhu, een rasechte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Renesite het volgende:
O.
Wacht.
ik accepteer de cookies.
Nog een!
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar heb ik dat eerder gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Psst, zij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oorlog is niet goed hè meid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Faelivrin het volgende:
Ja, dat verteld Alex me net. Hééle eer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Had even oorlog op een ander forum.)
hij, zij, het, whateverquote:
Ze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar je moet wel eerst oorlog voeren voor er vrede kan komenquote:
Hi ho, hi ho, hi ho, it's home from work we go. *fluit*. hi ho, hi ho, hi ho. Geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een heule dag zoetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wou weg gaan. Dus ik zei doei.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.
uh, DaD heeft besloten dat Faeveledinges en naamtopic krijgt en DaD is een Friezin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze.
En waarom?
Wij Groningers zijn enorm tolerant en sluiten een ieder met veel lof en plezier in onze behaarde armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop