Euh.......... een liefje lover dinges van iemand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.![]()
Thanks!
En hoi allemaal.![]()
Even voorstellen: ik ben DaD, you must be Faelivrin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Faelivrin het volgende:
Hahahaha. Da's nog eens een warm welkom.![]()
Thanks!
En hoi allemaal.![]()
Nou!quote:
Een heule dag zoetquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou!
Verdomme zeg, die Disney-filmpjes op youtube zijn te leuk.. Wat een jeugdsentiment. Ik voel me direct oud.
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.quote:
Psst, zij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?.
Oorlog is niet goed hè meid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Faelivrin het volgende:
Ja, dat verteld Alex me net. Hééle eer!![]()
(Had even oorlog op een ander forum.)
Ze.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ie anders een naamtopic krijgt?.
Hi ho, hi ho, hi ho, it's home from work we go. *fluit*. hi ho, hi ho, hi ho. Geweldig.quote:
Ik wou weg gaan. Dus ik zei doei.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou bij jou werkte het. Ik werd alleen maar meteen weer weggedoeid.
uh, DaD heeft besloten dat Faeveledinges en naamtopic krijgt en DaD is een Friezin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze.
En waarom?
Wij Groningers zijn enorm tolerant en sluiten een ieder met veel lof en plezier in onze behaarde armen.
Waarom? Was er in den beginne oorlog? Niet vrede? Beetje een kip en het ei verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar je moet wel eerst oorlog voeren voor er vrede kan komen.
bla bla, doe niet zo filosofisch zo laat in de avondquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom? Was er in den beginne oorlog? Niet vrede? Beetje een kip en het ei verhaal.
Nou, inderdaad zeg. Je kunt op z'n minst proberen om een username goed te typen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, DaD heeft besloten dat Faeveledinges en naamtopic krijgt en DaD is een Friezin.
Puh.
Ik ben in een rebelse bui, dus beware.
Behaard zijn de mijne niet, maar iedereen mag er in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze.
En waarom?
Wij Groningers zijn enorm tolerant en sluiten een ieder met veel lof en plezier in onze behaarde armen.
Ja, ze willen het maar niet accepteren, maar de Friezen zijn natuurlijk nog steeds de baas in dit opstandige deel van Fryslân.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Faelivrin het volgende:
Geroddel om niks. Ach, whatever. Tis weer opgelost.
Dus. Groningen.En ik als fries sta in de titel van het groningentopic.
Oei, die is best wel dubbel interpretabel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Behaard zijn de mijne niet, maar iedereen mag er in..
Als je een keertje mee komt met Alex, bak ik een cake.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Faelivrin het volgende:
Geroddel om niks. Ach, whatever. Tis weer opgelost.
Dus. Groningen.En ik als fries sta in de titel van het groningentopic.
ja, ik herinner me dat jij het niet zo leuk vond om devildinges genoemd te worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Je kunt op z'n minst proberen om een username goed te typen.
Armen hè. Daar ging het om.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oei, die is best wel dubbel interpretabel hoor
Chocoladecake.quote:
Zou je denken? Zou je de eerste zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, nu heb ik het zo vaak getypt dat ik haar naam nu nooit meer fout zal typen.
Ja, die optie heb ik nèt gevonden. Even wennen allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Chocoladecake.
Het is misschien handig om te weten dat je kunt quoten. Dan raak je niet in de war. Meest rechtse icoontje boven elke post.
Ik noem je gewoon F. Mag dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zou je denken? Zou je de eerste zijn.![]()
Fem / Femke mag ook hoor. Is wat simpeler. F. luister ik ook wel naar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon F. Mag dat?. Ik ben best lief. Toch, Alex?
Afblijven jij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef nietzman het volgende:
Is ze vrijgezel?
DaD is lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon F. Mag dat?. Ik ben best lief. Toch, Alex?
Thats so funny!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef nietzman het volgende:
Is ze vrijgezel?
Hoezeu, ze komt uit mijn deel Friesland.quote:
Nee, ik heb wel al m'n kleding terugverhuisd vandaag, slopend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats so funny!!!!
Heb je nou al een kamer?![]()
O blondheid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe kan ik in je armen, o blondheid
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel al m'n kleding terugverhuisd vandaag, slopend.
* DevilsAndDust laat los.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
hehehe
Nou, ik ga nu trachten om wat slaap te vatten enzo
Laat ik nou niet in Groningen zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezeu, ze komt uit mijn deel Friesland.. Als ze in Groningen zit neemt ze ws zelfs dezelfde bus.
.
En altijd.
Trusten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
hehehe
Nou, ik ga nu trachten om wat slaap te vatten enzo
Ja, René is the life of the party.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Faelivrin het volgende:
En nu is iedereen meteen verdwenen?
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Faelivrin het volgende:
En nu is iedereen meteen verdwenen?
hier ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is veel te fucking warm op mijn kamer om te gaan slapen.
Nou euh, daar heb ik de helft die ik nog niet gisteravond in 10 minuten op had, vanavond voor het eten in 10 minuten opgegeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef fridiot het volgende:
[..]
hier ookkan maar niet in slaap komen
![]()
is er nog wat chocoladecake ergens daaro?![]()
*pruil*quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou euh, daar heb ik de helft die ik nog niet gisteravond in 10 minuten op had, vanavond voor het eten in 10 minuten opgegeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |