Volgens mij is het Jaina gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef maok het volgende:
Freecell en Tara, wat een mooi beestje zeg. Nu zal ik ook eens gaan denken over een naam.
Hey!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Niks over je uiterlijk. Maar had me een donkerharig persoon met een bril voorgesteld.
En nu ben je een spontane meid met lang blond haar en en. Totáál anders.
Niks mis met donker haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef maok het volgende:
[..]
Kunnen donkerharige personen met bril dan niet spontaan zijn?![]()
jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef teigan het volgende:
dat is flink warm fridiot..
ff nieuwsgierig hoor, welke studie doe jij?
Suc-6 met zoeken, slaap lekker als je hem gevonden hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en met bril ook niet
Anyway, ik ben moe, dus ga m'n bed opzoeken... slaap lekker allemaal
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komtquote:
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..quote:
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorlopig is het inderdaad Jaina. Met een grote kans dat dat het blijft. Tenzij er echt een geweldige mooie nieuwe naam komt
jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind deze al heel erg leuk. Uitgesproken als Djaina?
khoop dat het jou iets beter bevalt.. schijnbaar wel, als je er zelfs les in wilt gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef teigan het volgende:
[..]
scheikunde bachelor gedaan, nu de educatiemaster scheikunde.. Ben bijna klaar..
haha nee hoorquote:
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djannaquote:
Zag er zo uit, ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef fridiot het volgende:
[..]
haha nee hoorkhad al antwoord gegeven op haar vraag en was gewoon geinteresseerd
![]()
de thermostaat geeft hier 29 graden aanquote:
psst,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef maok het volgende:
[..]
Het doet me trouwens wel een beetje denken aan mijn buurvrouw Gianna, zeg Djanna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |