Ik geloof dat m'n lamzuipwillendingetje geen dagen van de week kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Noca het volgende:
[..]En dat op een dinsdagavond!
Ah, Viking valt op oudere vrouwen.
'rijpere' vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Noca het volgende:
[..]En dat op een dinsdagavond!
Ah, Viking valt op oudere vrouwen.
Dat woord zocht ik ja. Dan is dat dus absoluut niets voor mij, waarschijnlijk zou ik mezelf vooraf zelfs gaan zitten excuseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet je target halen. Je maakt afspraken met de mensen wanneer er een adviseur langskomt. Haal je je targets een tijdje niet, dan vlieg je er uit.
Iedereen lacht me sowieso wel uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan lacht iedereen jou uit. En dat vind ik niet leuk
.
Mijn date wordt niks trouwens.
Meer ervaren vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'rijpere' vrouwen('ouder' klinkt voor die vrouwen zelf erg negatief in de oren en 'rijper' is ook een fout woord, maar what else?
).
Te subassertief werkt niet in dat soort situatiesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat woord zocht ik ja. Dan is dat dus absoluut niets voor mij, waarschijnlijk zou ik mezelf vooraf zelfs gaan zitten excuseren.. "Ja sorry dat ik bel hoor, maar euh..."
Ik weet niet hoor, maar subassertief, is dat een woord?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Te subassertief werkt niet in dat soort situaties![]()
Is het de bedoeling dat je het hele adres dan krijgt? Dus inclusief huisnummer? Dat ik op het Damsterdiep woon mag iedereen weten, maar om nou zo m'n huisnummer daar neer te plempen... Ik woon hier niet alleen, namelijk. Verder vind ik het wel supertof dat je zoveel moeite doet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Google Maps van Grunn
Als je ook hier in wilt staan, dan moet je maar ff PMen, met adres/plek waar je wilt staan en leuk verhaaltje. De avatars haal ik dan wel van het topic. En als iemand nog suggesties heeft voor leuke plekjes in de stad, moet je het er maar ff bijzetten.Het is de bedoeling dat ie mischien wel in de OP komt. En als alles dan klaar is, overgezet wordt naar een map in paint, denk ik.
Dit is zomaar ideetje van mij hoor. Iemand nog suggesties?
Ik heb geen cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef MaxMark het volgende:
Niet veel liefhebbers van de sneak, blijkbaar
Ik begrijp wat het woord wil zeggen, ik vroeg me alleen af of het bestaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
subassertief betekent dat je erg aarzelend een vraag stelt of iets van iemand gedaan wilt krijgen.
je gaf met hoe jij het aan zou pakken in een telefoongesprek al een goed voorbeeld van subassertief.
* Peterselieman heeft volgende week een tentamen over communicatie en kan zo mooi even testen of hij de stof goed begrijpt![]()
Ik wil er wel in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef Aryon het volgende:
Neuh. Alleen de straat en ongeveer waar in de straat. Hele straatnummers, postcodes, telefoonnummers zijn totaal niet nodig. Natuurlijk is het wel leuk om een foto'tje te doen van je huis ofzo...
Je staat erin hoor. Wel een lijn, want ik weet niet precies waar je woont.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil er wel in.. Schrijft iemand even een leuk verhaaltje over me?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |