Je kunt het opvatten als een compliment wat betreft je uiterlijk, maar het bederft je avond natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
Trustenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou euh, goedemorgen dan maar, en slaap lekker.
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:10 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen.
Ik heb vannacht meer dan 7 uur geslapen
Nu zometeen eerst weer even wat spullen nakijken, en dan de volgende lading ophalen... Ik denk dat ik het zwemmen maar even moet laten schieten, komt beter uit..
Als het vanavond nou droog is, lekker skaten!
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:13 schreef maok het volgende:
[..]
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?
quote:We maken op zich een heel mooi rondje met een extra stuk voor de Speedskate. In totaal is de tocht ongeveer 35 km, en het "normale" stuk is 20.
Er is dus voor iedereen wat wils.
Groet C
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..
Speedskate is het eerste stukje niet zo hard, maar het snelle gedeelte gaat wel een 25 km/h schat ik..
Ik had er vorig jaar best moeite mee om het bij te houden..
Dit haal ik iig van de site, je kan ook de gewone tocht doen..
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
hah mooie op toch
Hehe, bekend probleem, bij mij geloven ze ook nooit dat ik 18, 21 of 23 ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
je kan altijd in de pauze nog kijken wat je doet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?
Als vrouw kun je zo'n portier toch beter ompraten dan als manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.
Nee, ik ben er op overredingskracht ingekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |