Je kunt het opvatten als een compliment wat betreft je uiterlijk, maar het bederft je avond natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
Trustenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou euh, goedemorgen dan maar, en slaap lekker.
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:10 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen.
Ik heb vannacht meer dan 7 uur geslapen
Nu zometeen eerst weer even wat spullen nakijken, en dan de volgende lading ophalen... Ik denk dat ik het zwemmen maar even moet laten schieten, komt beter uit..
Als het vanavond nou droog is, lekker skaten!
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:13 schreef maok het volgende:
[..]
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?
quote:We maken op zich een heel mooi rondje met een extra stuk voor de Speedskate. In totaal is de tocht ongeveer 35 km, en het "normale" stuk is 20.
Er is dus voor iedereen wat wils.
Groet C
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..
Speedskate is het eerste stukje niet zo hard, maar het snelle gedeelte gaat wel een 25 km/h schat ik..
Ik had er vorig jaar best moeite mee om het bij te houden..
Dit haal ik iig van de site, je kan ook de gewone tocht doen..
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
hah mooie op toch
Hehe, bekend probleem, bij mij geloven ze ook nooit dat ik 18, 21 of 23 ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
je kan altijd in de pauze nog kijken wat je doet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?
Als vrouw kun je zo'n portier toch beter ompraten dan als manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.
Nee, ik ben er op overredingskracht ingekomen.
Waar wilde je een kaarje voor?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:33 schreef MaxMark het volgende:
Ga ik er dus expres om 08:00 uit op een vrije dag, zodat ik om 09:00 bij de ticketbox kan zijn aan de nieuwe ebbinge...stond dr al een rij
En na twintig minuten wachten bleek dat niemand nog een kaartje kon krijgen, zelfs niet de mensen vooraan in de rij
Dat bleek, 1000 kaartjes in 2 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:52 schreef maok het volgende:
[..]
ah voetbal, tja daar willen vast meer mensen heen![]()
Pwnd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
DAT KUN JE ZELF TOCH OOK WEL? ALSJEquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef Sebasser het volgende:
HALLO MAG MIJN AVATAR GOED IN DE OP? DANKJE
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Sebasser het volgende:
Whoeps, capslock!
en ik zag het gewoon!
Anyway.
Ja.
Net als ik de vorige versie dus.
En wel weer naast Chipszak. niet dat ik opeens helemaal ergens anders sta he.
[..]
Pwnd.de 3 is zelfs voor mij de eerste plek geweest waar ik sterke drank heb gehaald, alsin uitgaanszooi.
1 keer maar nooit weer btw, klotetent, breezahhippies all over teh place
Hij moet op de kopquote:
Dat kan niet als je net hebt gepost, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Sebasser het volgende:
Sinds wanneer kan ik niet meer op F5 drukken?
Klotemelding.
blabla de pagina bla bla postgegevens blabla opnieuw verzenden?? blabla, Hoeren, dat zijn het.
Hema, Prenatal(zit in de Stoeldraaiersstraat), V&D, er zijn een heleboel winkels waar je wat kan halen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee waar je in Groningen baby kleding kan kopen?
* S-Two al weer in de UB.
In de Stoeldraaiersstraat zit een Prenatal. Vlakbij de UB dus (O. Kijk in t Jat, en dan lopen naar de Vismarkt)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee waar je in Groningen baby kleding kan kopen?
* S-Two al weer in de UB.
? why?quote:
Hij is verhuisd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef teigan het volgende:
Heej, Sebasser is er weer?
Where have you been?
Aan de A weg/Hoendiep zit ook zo'n babyding, babyworld ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, en dat is de gewone winkel, maar in de Protonstraat (achter Gamma, Kruit/Kramer en de rest van Meubelboulevard Hoendiep) zit en Prenatal warenhuis
van jou? Of van familie/vrienden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef S-Two het volgende:
Ah bedankt mensen, ga ik aan het eind van de dag wel ff daarlangs, ff cadeautje kopen voor de toekomstige kleine.
pak mijn al omgekeerde ava uit de oude OP dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
? why?
Je denkt toch zeker niet dat ik je avatar ga aanpassen, uploaden en wijzigen in de OP!
Als je dat wilt, zul je toch echt wat aan je luiheid moeten doen.
Doe het zelf manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
pak mijn al omgekeerde ava uit de oude OP dan.
Ik typ liever wat meer dan dat ik met een wiki moet gaan kloten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe het zelf man
Al dat typwerk dat je er nu al aan gespendeerd hebt is meer moeite dan wanneer je het zelf had gedaan.
Kijk, als je dát nou meteen even had gezegd..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik typ liever wat meer dan dat ik met een wiki moet gaan kloten.
Dat ding bij mij nooit opslaan...
wel gewoon die controle ding, maar niet het opslaan zelf..
Oh ja sorry, daar was ik ook even te lui voor hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kijk, als je dát nou meteen even had gezegd..
Wel al onze topics doorgelezen, maar niks over skaten lezen, restaurantjes.. eetcafe's.. cafe's.. kleding hebben we het net nog over gehad, niet jouw maat maar omtoch, niet zeiken dus. eh, en al dat andere is ook wel aan bod gekomen ooit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou de grote stap dan maar. Hier een beginnend part-time Groninger..
Ik heb zo'n beetje al jullie threads doorgelezen.. Wat nog een hele klus was. Maar ben eigenlijk niet veel wijzer van geworden.. Waar ik op zoek naar ben zijn tips & tricks.. Wat is er te doen in Groningen, waar moet je absoluut naar toe en waar absoluut niet.. Winkels, kleding, CD's, dvd-theken, café's, places to be, eetcafé's, restaurantjes, skaten, wandelen, musea, pop podia, evenementen.. en alles wat ik zo snel niet kan bedenken..... Kom maar op...!!!
Ja, die muziek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef teigan het volgende:
Voor skaten moet je als je tochten leuk vind, op vrijdagavond om 20.00 uur in het Noorderplantsoen zijn, dan begint de Friday Fun Skate..
errug gezellig, tochten van een 25 kilometer op een rustig tempo, met muzikale begeleiding
Elke vrijdag avond de friday fun skatequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou de grote stap dan maar. Hier een beginnend part-time Groninger..
Ik heb zo'n beetje al jullie threads doorgelezen.. Wat nog een hele klus was. Maar ben eigenlijk niet veel wijzer van geworden.. Waar ik op zoek naar ben zijn tips & tricks.. Wat is er te doen in Groningen, waar moet je absoluut naar toe en waar absoluut niet.. Winkels, kleding, CD's, dvd-theken, café's, places to be, eetcafé's, restaurantjes, skaten, wandelen, musea, pop podia, evenementen.. en alles wat ik zo snel niet kan bedenken..... Kom maar op...!!!
Ah dat zijn jullie dus met die herriequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef teigan het volgende:
Voor skaten moet je als je tochten leuk vind, op vrijdagavond om 20.00 uur in het Noorderplantsoen zijn, dan begint de Friday Fun Skate..
errug gezellig, tochten van een 25 kilometer op een rustig tempo, met muzikale begeleiding
ah gelukkig, ik dacht dat jij ook al alleen over dat skaten begon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah dat zijn jullie dus met die herrie
qua pop podia hebben we alleen de simplon en de vera
wow ja, dat is leuk zeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef maok het volgende:
[..]
Elke vrijdag avond de friday fun skate, met een grote groep skaters door de stad. Mee rijdende fokkers: Teigan, Mik_infra en ikzelf. De rest zwaait als je langs komt.
Whehe, ik heb een hekel aan jou, weet je dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Ja jouw opmerkingen heb ik ook gelezen... Ik zeik niet, ik vraag.. En van mijn maat weet je niks af dus ga nou niet gelijk de bijdehand uithangen.. Die skate tip, thnx, had hm al gelezen.. Staan al klaar om mee te nemen.. Maar meestal kom ik pas vrijdag avond aan.. Over een paar weken vakantie en dan ga ik dat absoluut opzoeken..
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een hekel aan jou, weet je dat?
geen idee waarom, maar ik zie nu al dat je je vijandig gaat opstellen. Dat is fout.
HA!
Dat meende ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..quote:
OK, dan komt het goed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook niet echt een hekel aan je.
Laat ze eens Slayer ofzo opzetten, hehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ik weet waarom er bij ons in de tuin een pot met aarde staat, en heel groningen weet dat met mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Tangarine het volgende:
Denk dat ik zo alvast naar m'n vader in Assen ga, en lekker niet ga werken vanaaf, beetje uitzieken, aangezien ik een hele week van tentamens leren voor de boeg heb...
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ken je Rammstein niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..
Het is Sebasser maar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh wacht.
ik ben al veel te lang wakker, en veel te druk overal mee bezig.
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!quote:
Ja, normaal ben ik altijd lief en puikend enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is Sebasser maar hoor
Rustig maar.
Sebast is gwn... noujaSebast.
He Sebast?
Ja, dat had ik door. 14.hivquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!
Wat ik bedoel is dat het vernieuwend zou zijn om Rammstein e.d. als muziek te gebruik ipv inderdaad het trance&dnace gebeuren..
Er zit boven geen water, onderin is het vochtig.quote:Voor wat betreft je pot met aarde.. nee geloof niet dat ik dat bedoel of er moet wel iets heel bijzonders in die pot zitten..
Nej0hquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?
Hou je wel een beetje van me dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Trek je je er vooral dus geen ruk van aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Idiootquote:
Gronnens Laid, Het Pakhuis (beste spare-ribs van de stad), Napoli (populaire goedkope pizzatent)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |