Je kunt het opvatten als een compliment wat betreft je uiterlijk, maar het bederft je avond natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
Trustenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou euh, goedemorgen dan maar, en slaap lekker.
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:10 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen.
Ik heb vannacht meer dan 7 uur geslapen
Nu zometeen eerst weer even wat spullen nakijken, en dan de volgende lading ophalen... Ik denk dat ik het zwemmen maar even moet laten schieten, komt beter uit..
Als het vanavond nou droog is, lekker skaten!
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:13 schreef maok het volgende:
[..]
Vanvond is er toch speedskate? Hoe hard gaat dat?
quote:We maken op zich een heel mooi rondje met een extra stuk voor de Speedskate. In totaal is de tocht ongeveer 35 km, en het "normale" stuk is 20.
Er is dus voor iedereen wat wils.
Groet C
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet eens naar gekeken..
Speedskate is het eerste stukje niet zo hard, maar het snelle gedeelte gaat wel een 25 km/h schat ik..
Ik had er vorig jaar best moeite mee om het bij te houden..
Dit haal ik iig van de site, je kan ook de gewone tocht doen..
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Jesse_ het volgende:
hah mooie op toch
Hehe, bekend probleem, bij mij geloven ze ook nooit dat ik 18, 21 of 23 ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even nog over waar het in het vorige topic over ging: ik kwam een poosje geleden de 3 niet in omdat ze dachten dat ik nog geen 18 was. En toen ik er eindelijk in mocht kreeg ik geen drank.
je kan altijd in de pauze nog kijken wat je doet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is ga ik vanavond mee, wel het 'normale' stuk dan denk ik.
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar toen liet je je ID zien en was er geen probleem meer?
Als vrouw kun je zo'n portier toch beter ompraten dan als manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die had ik stom genoeg niet bij me, nooit over nagedacht toen en alleen met wat contant geld op zak de stad ingegaan. Kan m'n portemonnee iig niet gejat worden.
Nee, ik ben er op overredingskracht ingekomen.
Waar wilde je een kaarje voor?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:33 schreef MaxMark het volgende:
Ga ik er dus expres om 08:00 uit op een vrije dag, zodat ik om 09:00 bij de ticketbox kan zijn aan de nieuwe ebbinge...stond dr al een rij
En na twintig minuten wachten bleek dat niemand nog een kaartje kon krijgen, zelfs niet de mensen vooraan in de rij
Dat bleek, 1000 kaartjes in 2 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:52 schreef maok het volgende:
[..]
ah voetbal, tja daar willen vast meer mensen heen![]()
Pwnd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
DAT KUN JE ZELF TOCH OOK WEL? ALSJEquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef Sebasser het volgende:
HALLO MAG MIJN AVATAR GOED IN DE OP? DANKJE
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Sebasser het volgende:
Whoeps, capslock!
en ik zag het gewoon!
Anyway.
Ja.
Net als ik de vorige versie dus.
En wel weer naast Chipszak. niet dat ik opeens helemaal ergens anders sta he.
[..]
Pwnd.de 3 is zelfs voor mij de eerste plek geweest waar ik sterke drank heb gehaald, alsin uitgaanszooi.
1 keer maar nooit weer btw, klotetent, breezahhippies all over teh place
Hij moet op de kopquote:
Dat kan niet als je net hebt gepost, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Sebasser het volgende:
Sinds wanneer kan ik niet meer op F5 drukken?
Klotemelding.
blabla de pagina bla bla postgegevens blabla opnieuw verzenden?? blabla, Hoeren, dat zijn het.
Hema, Prenatal(zit in de Stoeldraaiersstraat), V&D, er zijn een heleboel winkels waar je wat kan halen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee waar je in Groningen baby kleding kan kopen?
* S-Two al weer in de UB.
In de Stoeldraaiersstraat zit een Prenatal. Vlakbij de UB dus (O. Kijk in t Jat, en dan lopen naar de Vismarkt)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
? why?quote:
Hij is verhuisd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef teigan het volgende:
Heej, Sebasser is er weer?
Where have you been?
Aan de A weg/Hoendiep zit ook zo'n babyding, babyworld ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, en dat is de gewone winkel, maar in de Protonstraat (achter Gamma, Kruit/Kramer en de rest van Meubelboulevard Hoendiep) zit en Prenatal warenhuis
van jou? Of van familie/vrienden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef S-Two het volgende:
Ah bedankt mensen, ga ik aan het eind van de dag wel ff daarlangs, ff cadeautje kopen voor de toekomstige kleine.
pak mijn al omgekeerde ava uit de oude OP dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
? why?
Je denkt toch zeker niet dat ik je avatar ga aanpassen, uploaden en wijzigen in de OP!
Als je dat wilt, zul je toch echt wat aan je luiheid moeten doen.
Doe het zelf manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
pak mijn al omgekeerde ava uit de oude OP dan.
Ik typ liever wat meer dan dat ik met een wiki moet gaan kloten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe het zelf man
Al dat typwerk dat je er nu al aan gespendeerd hebt is meer moeite dan wanneer je het zelf had gedaan.
Kijk, als je dát nou meteen even had gezegd..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik typ liever wat meer dan dat ik met een wiki moet gaan kloten.
Dat ding bij mij nooit opslaan...
wel gewoon die controle ding, maar niet het opslaan zelf..
Oh ja sorry, daar was ik ook even te lui voor hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kijk, als je dát nou meteen even had gezegd..
Wel al onze topics doorgelezen, maar niks over skaten lezen, restaurantjes.. eetcafe's.. cafe's.. kleding hebben we het net nog over gehad, niet jouw maat maar omtoch, niet zeiken dus. eh, en al dat andere is ook wel aan bod gekomen ooit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou de grote stap dan maar. Hier een beginnend part-time Groninger..
Ik heb zo'n beetje al jullie threads doorgelezen.. Wat nog een hele klus was. Maar ben eigenlijk niet veel wijzer van geworden.. Waar ik op zoek naar ben zijn tips & tricks.. Wat is er te doen in Groningen, waar moet je absoluut naar toe en waar absoluut niet.. Winkels, kleding, CD's, dvd-theken, café's, places to be, eetcafé's, restaurantjes, skaten, wandelen, musea, pop podia, evenementen.. en alles wat ik zo snel niet kan bedenken..... Kom maar op...!!!
Ja, die muziek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef teigan het volgende:
Voor skaten moet je als je tochten leuk vind, op vrijdagavond om 20.00 uur in het Noorderplantsoen zijn, dan begint de Friday Fun Skate..
errug gezellig, tochten van een 25 kilometer op een rustig tempo, met muzikale begeleiding
Elke vrijdag avond de friday fun skatequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Paulusssttt het volgende:
Nou de grote stap dan maar. Hier een beginnend part-time Groninger..
Ik heb zo'n beetje al jullie threads doorgelezen.. Wat nog een hele klus was. Maar ben eigenlijk niet veel wijzer van geworden.. Waar ik op zoek naar ben zijn tips & tricks.. Wat is er te doen in Groningen, waar moet je absoluut naar toe en waar absoluut niet.. Winkels, kleding, CD's, dvd-theken, café's, places to be, eetcafé's, restaurantjes, skaten, wandelen, musea, pop podia, evenementen.. en alles wat ik zo snel niet kan bedenken..... Kom maar op...!!!
Ah dat zijn jullie dus met die herriequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:56 schreef teigan het volgende:
Voor skaten moet je als je tochten leuk vind, op vrijdagavond om 20.00 uur in het Noorderplantsoen zijn, dan begint de Friday Fun Skate..
errug gezellig, tochten van een 25 kilometer op een rustig tempo, met muzikale begeleiding
ah gelukkig, ik dacht dat jij ook al alleen over dat skaten begon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah dat zijn jullie dus met die herrie
qua pop podia hebben we alleen de simplon en de vera
wow ja, dat is leuk zeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef maok het volgende:
[..]
Elke vrijdag avond de friday fun skate, met een grote groep skaters door de stad. Mee rijdende fokkers: Teigan, Mik_infra en ikzelf. De rest zwaait als je langs komt.
Whehe, ik heb een hekel aan jou, weet je dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Ja jouw opmerkingen heb ik ook gelezen... Ik zeik niet, ik vraag.. En van mijn maat weet je niks af dus ga nou niet gelijk de bijdehand uithangen.. Die skate tip, thnx, had hm al gelezen.. Staan al klaar om mee te nemen.. Maar meestal kom ik pas vrijdag avond aan.. Over een paar weken vakantie en dan ga ik dat absoluut opzoeken..
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een hekel aan jou, weet je dat?
geen idee waarom, maar ik zie nu al dat je je vijandig gaat opstellen. Dat is fout.
HA!
Dat meende ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..quote:
OK, dan komt het goed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook niet echt een hekel aan je.
Laat ze eens Slayer ofzo opzetten, hehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ik weet waarom er bij ons in de tuin een pot met aarde staat, en heel groningen weet dat met mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Tangarine het volgende:
Denk dat ik zo alvast naar m'n vader in Assen ga, en lekker niet ga werken vanaaf, beetje uitzieken, aangezien ik een hele week van tentamens leren voor de boeg heb...
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ken je Rammstein niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..
Het is Sebasser maar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh wacht.
ik ben al veel te lang wakker, en veel te druk overal mee bezig.
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!quote:
Ja, normaal ben ik altijd lief en puikend enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is Sebasser maar hoor
Rustig maar.
Sebast is gwn... noujaSebast.
He Sebast?
Ja, dat had ik door. 14.hivquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!
Wat ik bedoel is dat het vernieuwend zou zijn om Rammstein e.d. als muziek te gebruik ipv inderdaad het trance&dnace gebeuren..
Er zit boven geen water, onderin is het vochtig.quote:Voor wat betreft je pot met aarde.. nee geloof niet dat ik dat bedoel of er moet wel iets heel bijzonders in die pot zitten..
Nej0hquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?
Hou je wel een beetje van me dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Trek je je er vooral dus geen ruk van aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Idiootquote:
Gronnens Laid, Het Pakhuis (beste spare-ribs van de stad), Napoli (populaire goedkope pizzatent)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
Bi Ba Bagger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Trek je je er vooral dus geen ruk van aan![]()
Sebast.
Idiootquote:
Nou zegquote:
Geen idee.. Ik ken je niet..quote:
In heksen gelovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Laatst zat een keer mijn pink tussen de rits van mijn jas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Je bent zelf een heksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In heksen geloven?
Heksen soort 1 uit sprookjesboeken bestaat niet.
Heksen (wiccans) bestaan gewoon, dus geloven erin bestaat niet.
Daar raak je aan gewendquote:
Eens.quote:
Ik vind je meer dan lievv.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens.
Maar je vind me nog wel lievv toch?![]()
Vertel, wat is het. Waar zit het?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind je meer dan lievv.ik vind je best wel lievvv
![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gronnens Laid, Het Pakhuis (beste spare-ribs van de stad), Napoli (populaire goedkope pizzatent)
Wat betreft winkels, cafes ed is alles een beetje persoonlijke keus. Maar aangezien je een liefde voor metal hebt laten doorschemeren, 2 alternatieve cd-winkels: Elpee in de Oosterstraat en Plato in de Oude Ebbingestraat. In de Folkingestraat en Oude Kijk in het Jatstraat zijn de niet-standaard winkels te vinden. Bijvoorbeeld spellenspeciaalzaak WirWar, antiekwinkeltjes en diverse winkeltjes uit andere culturen.
Het zit in de Poelestraat en is een heel klein winkeltjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vertel, wat is het. Waar zit het?
Owja Paulus, waar je niet wilt wezen (gok ik). Golden Arm, en verwar Het Pakhuis niet met Het Pakhuisje
Wandelen, eh Stadspark en Noorderplantsoen? Maar de bossen in Drenthe lenen zich daar meer voor
Kleding geen idee, ik weet niet wat je leuk vind. Musea: Groninger Museum (voorn. moderne kunst), Natuurmuseum (dreigt failliet te gaan), Stripmuseum, Grafisch Museum en universiteitmuseum.
Evenementen: meikermis, Gronings Ontzet (28 augustus, mooi vuurwerk)
En beklim de Martinitoren eens
Wat is het verschil tussen het pakhuis, en het pakhuisje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vertel, wat is het. Waar zit het?
Owja Paulus, waar je niet wilt wezen (gok ik). Golden Arm, en verwar Het Pakhuis niet met Het Pakhuisje
Wandelen, eh Stadspark en Noorderplantsoen? Maar de bossen in Drenthe lenen zich daar meer voor
Kleding geen idee, ik weet niet wat je leuk vind. Musea: Groninger Museum (voorn. moderne kunst), Natuurmuseum (dreigt failliet te gaan), Stripmuseum, Grafisch Museum en universiteitmuseum.
Evenementen: meikermis, Gronings Ontzet (28 augustus, mooi vuurwerk)
En beklim de Martinitoren eens
Bedoel je niet knippen en plakken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..ff plakke en knippe en opbergen..
Mijn muzieksmaak is hééééééél breed maar alternatieve cd winkels zijn zeker welkom.. Overigens is Plato niet altijd de goedkoopste hoor.. Maar heeft wel veel..![]()
Als je het niet waard vond om die CD te kopen had je m wel gebrand.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..ff plakke en knippe en opbergen..
Mijn muzieksmaak is hééééééél breed maar alternatieve cd winkels zijn zeker welkom.. Overigens is Plato niet altijd de goedkoopste hoor.. Maar heeft wel veel..![]()
maok: bouwkundequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd,
Viking84 is de enige die uit de kast isquote:wie lesbisch is en wie niet..
Beiden ChipsZakquote:Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint..
DaDquote:Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Ah, die ook veel Star Wars spul hebben. Ik ken hem welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het zit in de Poelestraat en is een heel klein winkeltje.
Met allemaal action figures (ook animé ed, niet alleen films of series; denk aan The Simpsons) en ander soort dingen.
Ik heb 1 ding van Twisted Fairytales, ik zal even het plaatje van mijn roodkapje opzoeken.![]()
Jahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, die ook veel Star Wars spul hebben. Ik ken hem wel
Google maar eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen het pakhuis, en het pakhuisje?
Ze is sexyquote:
Ik vind hem coolquote:
Jepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:54 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Maok, heb jij nou een tattoo in je oor..??
Aah.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kunt inderdaad zwemmen in Kardinge, maar de meesten gaan toch naar de Parrel
En er is maar 1 echt getrouwd stel hier (voor zover ik weet)
En voor Sebasser:
Pakhuisje
Pakhuis
De golden arm is zo eng niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Paulusssttt het volgende:
Golden arm klinkt inderdad wel heel erg eng.. Nee ik heb nooit met mijn pink tussen een rits gezeten.. bedoel inderdaad knippen en plakken.. Getrouwd zijn is hier geloof ik een ruim begrip want je mag kiezen voor een jaar en een dag tot aan voor eeuwig.. en zoals ik al zei ben ik wel redelijk op de hoogte van de kleuren en smaken maar heb altijd zo'n moeite om te onthouden wat nou bij wie hoort.. kan het wel lezen maar sla het niet op.. En zwemmen in Kardingen toch..?? En geloof het of niet maar het aantal gebrande CD's in mijn kast is nihil... PFFF niet bij te houden hier...
wie? je ouders?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aah.
Ik ken nog een getrouwd stel btw!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Paulusssttt het volgende:
Stoer..
Had al zo'n bruin vermoeden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De golden arm is zo eng niet hoor
Best leuk zelfs. je moet alleen de darkroom niet inlopen
Ja, zeker welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, de Koolstraat is dat een beetje een leuke straat/wijk om aan te wonen/studeren?
Geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, de Koolstraat is dat een beetje een leuke straat/wijk om aan te wonen/studeren?
Ik help je wel op weg.. Do's en don'ts in Groningen, places to be (or not to be..), Een beginnend Groninger behoeden voor de valkuilen van Groningen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal. Geen zin om het topic door te lezen hoor.Dus ik zie wel wanneer ik meepraat.
(verkapte tvp)
tuinwijk. Bij ons naar achteren, onder het spoor door en dan links richting de kerkquote:
que?quote:
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef Aryon het volgende:
Beginnend Groninger moet gewoon de keiweek doen, weet je meteen alles. En weet je tenminste waar de Grote Markt is, zoals sommige niet wisten vorig jaar.
Het is voor alle 1e-jaars die naar Groningen komen als het goed is. Ben vorig jaar ook als HBO-student gegaan, omdat ik eigenlijk nog nooit in Groningen was geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??
keiweek is voor eerstejaars van de hanze, rug, chn en die verloskundigenschool.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??
Volgens mij gaat hij niet studeren, maar hier parttime werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Het is voor alle 1e-jaars die naar Groningen komen als het goed is. Ben vorig jaar ook als HBO-student gegaan, omdat ik eigenlijk nog nooit in Groningen was geweest.
Welke opleiding ga je eigenlijk doen als ik vragen mag?
voor mij was altijd alles achter het plantsoen oranje buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
que?
Oranjebuurt ligt tussen spoor, Reitdiep, Noorderplantsoen en Kerklaan
Koolstraat is meer richting Noorderstation, da's Tuinwijk of Noorderplantsoenbuurt
Je mag alles vragen.. Ik ga geen opleiding doen.. Dat stadium al voorbij..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je eigenlijk doen als ik vragen mag?
Werken ..?? hahaha.. dat zit ik nu te doen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij niet studeren, maar hier parttime werken
Ah k. Gezellig. Ja, dan heeft ut niet zoveel zin om de Keiweek te doen, maar gewoon een keertje met vrienden Groningen onveilig maken, 's middags en 's avonds en dan ken je het meeste wel van Groningen, denk ik. Zoveel is er ook niet weten over Grunn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Je mag alles vragen.. Ik ga geen opleiding doen.. Dat stadium al voorbij..
Kom voortaan in het weekend Groningen onveilig maken..
Je had het over parttime, vandaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Werken ..?? hahaha.. dat zit ik nu te doen..Teminste dat denken ze..
![]()
Nee even voor de duidelijkheid.. Door de weeks ben ik hier (en waar dat is is voorlopig niet zo belangrijk) en in het weekend, vrijdag t/m zondag, ben ik daar (= Groningen).. En misschien nog wat dagen tussendoor en/of vakanties enzo.. zoals over een week een week en over vier weken ook een week is de planning.. Vandaar dus part-time Groninger.. En wie weet ooit full-time.. Du's niet alleen maar feesten en zuipen.. (ook leuk natuurlijk) maar ook gewoon echt leven/wonen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ah k. Gezellig. Ja, dan heeft ut niet zoveel zin om de Keiweek te doen, maar gewoon een keertje met vrienden Groningen onveilig maken, 's middags en 's avonds en dan ken je het meeste wel van Groningen, denk ik. Zoveel is er ook niet weten over Grunn.
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Paulusssttt echt alle 81 topics door heeft gelezen, en toch nog komt posten, vind ik dat wel een applausje waard.
Nou niet alle 81.. maar ik kom een heel eind..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Paulusssttt echt alle 81 topics door heeft gelezen, en toch nog komt posten, vind ik dat wel een applausje waard.
Kijk maar naar mijn resume een aantal berichten terug...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo is [afbeelding]
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo is [afbeelding]
Daar stonden alleen dingen van de laatste tijd in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn resume een aantal berichten terug...![]()
Ik zeg toch dat ik ze niet alle 81 heb gelezen.. Heeft toch ook geen zin.. Weet de grote lijnen en kan mij er nu in storten..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar stonden alleen dingen van de laatste tijd in.
Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Paulusssttt het volgende:
Kan kiezen of nog verder terug lezen of hier zijn.. Ik ga voor het laatste..
Hij leeft in het heden, niet in het verleden, bedoelt ie denk ik.quote:
Precies..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij leeft in het heden, niet in het verleden, bedoelt ie denk ik.
Ik had een quiz wel leuk gevonden, ik ben dol op quizzes.
Ik vind het veel geld, maar uitzonderlijk is het niet. Hangt ook een beetje van de locatie af natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Je kunt natuurlijk naar de Prenatal gaan en veel te veel geld neertellen, maar je kunt ook naar de H&M gaan en voor weinig enorm veel halen. De kwaliteit is er absoluut prima voor iets wat zulke hummeltjes hoogstens 3 maanden dragen, en het is ook nog superschattig. Ik koop er alles voor m'n nichtje en het valt altijd in de smaak. De jongetjesafdeling is wel iets minder uitgebreid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
Koolstraatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het veel geld, maar uitzonderlijk is het niet. Hangt ook een beetje van de locatie af natuurlijk.
Oh, vandaar dat gepraat over die straten net? Ik volg dat nooit, ik ken toch nooit iets.quote:
Ik ben daar postbode johquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had het over parttime, vandaar
En Jesse, let voor de gein eens op straatnamen, ten westen van de Kerklaan is alles koningshuis, ten oosten van de Kerklaan zie je erg veel tuindingen (kool, moes, tuinbouw)
quote:
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
wolven die opengesneden worden cool vinden en maar klagen over olifanten die op een krukje moeten zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en in het echte roodkapje verhaal wordt de wolf wel opengesneden hoor trouwens. Dus dat hoort gewoon zo.![]()
Niet als luier nee, maar voor de rest komen die dingen altijd van pas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..luiers uitspoelen
![]()
M'n broer. Duurt nog wel ff hoor, maar z'n vriendin is jarig en die wou alvast al wel kleren ofsoquote:
En wat weet jij daar precies vanaf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me toch af voor wie S-Two nu iets moet kopen eigenlijk.. Niet voor jezelf toch?
.
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
Gewoon Stad, zonder dequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Paulusssttt het volgende:
Moet er vandoor.. Toch nog iets doen wat op werken lijkt..
Daarna op naar Groningen..De Stad moet ik dan geloof ik zeggen..
Het is anders wel dé stad, to be.quote:
Vrij veel. Ik ben heel goed met kleine kindertjes, vooral als ze m'n nichtje zijn.quote:
Moge je een kogelbrief krijgenquote:
Ik vind het vrij veel, voor minder heb ik een apartement. Het ligt natuurlijk wel aan de rest, zit een een gezamelijk woonkamer bij ofzo en met hoeveel mensen je badkamer, wc en keuken moet delen, heb je een tuin of terras.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef freecell het volgende:
Hey, wat leuk! Een topic speciaal voor de stad Groningen! Even een TVP!
Waarom zou ze niet postenquote:
Ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet posten
(behalve dat ze aan het opruimen was)
Ik volg je nietquote:
* Jesse_ gooit een rare toverspreuk over ChipsZak heenquote:
Als ChipsZak. wil zeggen wat ze nu aan het doen is moet ze dat zelf maar doen.quote:
heeft de bart smit die dingen ook niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Aryon het volgende:
Ja ik ga lekker naar de stad toe om een frisbee te kopen. Een hele speciale.![]()
[afbeelding]
Weet iemand waar je die dingen toevallig kan halen? Denk dat ik ff ga kijken of ze mischien hebben bij de Megastore van Intersport hebben. En verder zie ik het wel.
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ChipsZak. wil zeggen wat ze nu aan het doen is moet ze dat zelf maar doen..
Goeie plekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Over 3 weken verhuizen naar de Akerkhof
Kan niet wachten. 30 m2 met eigen keuken/douche/toilet. Heerlijkquote:
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komWel regelmatig in de psychbieb gezeten, omdat dat ook vaak wat praktischer is (dichter bij huis). Maar ik ben natuurlijk ook gewoon lui...
Moet je nee zeggen, en dan moet je gewoon keihard ja denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
Wat een grove beledigingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat was je antwoord "ik doe alleen aan scharrels"![]()
En die mensen: Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!! Suuuuuuuuuuuuuure!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."
Daar denkt Do2 anders over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met mij wil je toch niet gezien worden..
quote:Ticketbox in 78 seconden uitverkocht
Gepubliceerd op 22 juni 2007, 14:57
Laatst bijgewerkt op 22 juni 2007, 15:07
GRONINGEN -
De kaarten voor de EK-finale Jong Oranje- Jong Servie die vrijdagochtend via Ticketbox werden verkocht, waren in 78 seconden verkocht. Kaartjes voor de wedstrijd in de Euroborg zijn een kleinood.
Accreditatiemanager Martin Broekmans spreekt van een gekkenhuis. De organisatie is vandaag van alle kanten bestookt met verzoeken om toegangsbewijzen. "De Euroborg heeft 20.000 plaatsen, een stadion met 50.000 plaatsen was ook uitverkocht geweest."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |