quote:
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
wolven die opengesneden worden cool vinden en maar klagen over olifanten die op een krukje moeten zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en in het echte roodkapje verhaal wordt de wolf wel opengesneden hoor trouwens. Dus dat hoort gewoon zo.![]()
Niet als luier nee, maar voor de rest komen die dingen altijd van pas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..luiers uitspoelen
![]()
M'n broer. Duurt nog wel ff hoor, maar z'n vriendin is jarig en die wou alvast al wel kleren ofsoquote:
En wat weet jij daar precies vanaf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me toch af voor wie S-Two nu iets moet kopen eigenlijk.. Niet voor jezelf toch?
.
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
Gewoon Stad, zonder dequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Paulusssttt het volgende:
Moet er vandoor.. Toch nog iets doen wat op werken lijkt..
Daarna op naar Groningen..De Stad moet ik dan geloof ik zeggen..
Het is anders wel dé stad, to be.quote:
Vrij veel. Ik ben heel goed met kleine kindertjes, vooral als ze m'n nichtje zijn.quote:
Moge je een kogelbrief krijgenquote:
Ik vind het vrij veel, voor minder heb ik een apartement. Het ligt natuurlijk wel aan de rest, zit een een gezamelijk woonkamer bij ofzo en met hoeveel mensen je badkamer, wc en keuken moet delen, heb je een tuin of terras.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef freecell het volgende:
Hey, wat leuk! Een topic speciaal voor de stad Groningen! Even een TVP!
Waarom zou ze niet postenquote:
Ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet posten
(behalve dat ze aan het opruimen was)
Ik volg je nietquote:
* Jesse_ gooit een rare toverspreuk over ChipsZak heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |