Je had het over parttime, vandaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Werken ..?? hahaha.. dat zit ik nu te doen..Teminste dat denken ze..
![]()
Nee even voor de duidelijkheid.. Door de weeks ben ik hier (en waar dat is is voorlopig niet zo belangrijk) en in het weekend, vrijdag t/m zondag, ben ik daar (= Groningen).. En misschien nog wat dagen tussendoor en/of vakanties enzo.. zoals over een week een week en over vier weken ook een week is de planning.. Vandaar dus part-time Groninger.. En wie weet ooit full-time.. Du's niet alleen maar feesten en zuipen.. (ook leuk natuurlijk) maar ook gewoon echt leven/wonen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ah k. Gezellig. Ja, dan heeft ut niet zoveel zin om de Keiweek te doen, maar gewoon een keertje met vrienden Groningen onveilig maken, 's middags en 's avonds en dan ken je het meeste wel van Groningen, denk ik. Zoveel is er ook niet weten over Grunn.
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Paulusssttt echt alle 81 topics door heeft gelezen, en toch nog komt posten, vind ik dat wel een applausje waard.
Nou niet alle 81.. maar ik kom een heel eind..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Paulusssttt echt alle 81 topics door heeft gelezen, en toch nog komt posten, vind ik dat wel een applausje waard.
Kijk maar naar mijn resume een aantal berichten terug...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo is [afbeelding]
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we hem overhoren om te zien of het echt zo is [afbeelding]
Daar stonden alleen dingen van de laatste tijd in.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn resume een aantal berichten terug...![]()
Ik zeg toch dat ik ze niet alle 81 heb gelezen.. Heeft toch ook geen zin.. Weet de grote lijnen en kan mij er nu in storten..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar stonden alleen dingen van de laatste tijd in.
Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Paulusssttt het volgende:
Kan kiezen of nog verder terug lezen of hier zijn.. Ik ga voor het laatste..
Hij leeft in het heden, niet in het verleden, bedoelt ie denk ik.quote:
Precies..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij leeft in het heden, niet in het verleden, bedoelt ie denk ik.
Ik had een quiz wel leuk gevonden, ik ben dol op quizzes.
Ik vind het veel geld, maar uitzonderlijk is het niet. Hangt ook een beetje van de locatie af natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Je kunt natuurlijk naar de Prenatal gaan en veel te veel geld neertellen, maar je kunt ook naar de H&M gaan en voor weinig enorm veel halen. De kwaliteit is er absoluut prima voor iets wat zulke hummeltjes hoogstens 3 maanden dragen, en het is ook nog superschattig. Ik koop er alles voor m'n nichtje en het valt altijd in de smaak. De jongetjesafdeling is wel iets minder uitgebreid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
Iemand enig idee waar je in Groningen baby kleding kan kopen?
* S-Two al weer in de UB.
Koolstraatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het veel geld, maar uitzonderlijk is het niet. Hangt ook een beetje van de locatie af natuurlijk.
Oh, vandaar dat gepraat over die straten net? Ik volg dat nooit, ik ken toch nooit iets.quote:
Ik ben daar postbode johquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had het over parttime, vandaar
En Jesse, let voor de gein eens op straatnamen, ten westen van de Kerklaan is alles koningshuis, ten oosten van de Kerklaan zie je erg veel tuindingen (kool, moes, tuinbouw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |