HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Paulusssttt het volgende:
Stoer..
Had al zo'n bruin vermoeden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De golden arm is zo eng niet hoor
Best leuk zelfs. je moet alleen de darkroom niet inlopen
Ja, zeker welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, de Koolstraat is dat een beetje een leuke straat/wijk om aan te wonen/studeren?
Geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, de Koolstraat is dat een beetje een leuke straat/wijk om aan te wonen/studeren?
Ik help je wel op weg.. Do's en don'ts in Groningen, places to be (or not to be..), Een beginnend Groninger behoeden voor de valkuilen van Groningen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal. Geen zin om het topic door te lezen hoor.Dus ik zie wel wanneer ik meepraat.
(verkapte tvp)
tuinwijk. Bij ons naar achteren, onder het spoor door en dan links richting de kerkquote:
que?quote:
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef Aryon het volgende:
Beginnend Groninger moet gewoon de keiweek doen, weet je meteen alles. En weet je tenminste waar de Grote Markt is, zoals sommige niet wisten vorig jaar.
Het is voor alle 1e-jaars die naar Groningen komen als het goed is. Ben vorig jaar ook als HBO-student gegaan, omdat ik eigenlijk nog nooit in Groningen was geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??
keiweek is voor eerstejaars van de hanze, rug, chn en die verloskundigenschool.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar niet meer voor in aanmerking kom.. Is toch introweek voor UV??
Volgens mij gaat hij niet studeren, maar hier parttime werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Het is voor alle 1e-jaars die naar Groningen komen als het goed is. Ben vorig jaar ook als HBO-student gegaan, omdat ik eigenlijk nog nooit in Groningen was geweest.
Welke opleiding ga je eigenlijk doen als ik vragen mag?
voor mij was altijd alles achter het plantsoen oranje buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
que?
Oranjebuurt ligt tussen spoor, Reitdiep, Noorderplantsoen en Kerklaan
Koolstraat is meer richting Noorderstation, da's Tuinwijk of Noorderplantsoenbuurt
Je mag alles vragen.. Ik ga geen opleiding doen.. Dat stadium al voorbij..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je eigenlijk doen als ik vragen mag?
Werken ..?? hahaha.. dat zit ik nu te doen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij niet studeren, maar hier parttime werken
Ah k. Gezellig. Ja, dan heeft ut niet zoveel zin om de Keiweek te doen, maar gewoon een keertje met vrienden Groningen onveilig maken, 's middags en 's avonds en dan ken je het meeste wel van Groningen, denk ik. Zoveel is er ook niet weten over Grunn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Je mag alles vragen.. Ik ga geen opleiding doen.. Dat stadium al voorbij..
Kom voortaan in het weekend Groningen onveilig maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |