Bedoel je niet knippen en plakken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..ff plakke en knippe en opbergen..
Mijn muzieksmaak is hééééééél breed maar alternatieve cd winkels zijn zeker welkom.. Overigens is Plato niet altijd de goedkoopste hoor.. Maar heeft wel veel..![]()
Als je het niet waard vond om die CD te kopen had je m wel gebrand.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..ff plakke en knippe en opbergen..
Mijn muzieksmaak is hééééééél breed maar alternatieve cd winkels zijn zeker welkom.. Overigens is Plato niet altijd de goedkoopste hoor.. Maar heeft wel veel..![]()
maok: bouwkundequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd,
Viking84 is de enige die uit de kast isquote:wie lesbisch is en wie niet..
Beiden ChipsZakquote:Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint..
DaDquote:Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Ah, die ook veel Star Wars spul hebben. Ik ken hem welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het zit in de Poelestraat en is een heel klein winkeltje.
Met allemaal action figures (ook animé ed, niet alleen films of series; denk aan The Simpsons) en ander soort dingen.
Ik heb 1 ding van Twisted Fairytales, ik zal even het plaatje van mijn roodkapje opzoeken.![]()
Jahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, die ook veel Star Wars spul hebben. Ik ken hem wel
Google maar eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen het pakhuis, en het pakhuisje?
Ze is sexyquote:
Ik vind hem coolquote:
Jepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:54 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Maok, heb jij nou een tattoo in je oor..??
Aah.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kunt inderdaad zwemmen in Kardinge, maar de meesten gaan toch naar de Parrel
En er is maar 1 echt getrouwd stel hier (voor zover ik weet)
En voor Sebasser:
Pakhuisje
Pakhuis
De golden arm is zo eng niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Paulusssttt het volgende:
Golden arm klinkt inderdad wel heel erg eng.. Nee ik heb nooit met mijn pink tussen een rits gezeten.. bedoel inderdaad knippen en plakken.. Getrouwd zijn is hier geloof ik een ruim begrip want je mag kiezen voor een jaar en een dag tot aan voor eeuwig.. en zoals ik al zei ben ik wel redelijk op de hoogte van de kleuren en smaken maar heb altijd zo'n moeite om te onthouden wat nou bij wie hoort.. kan het wel lezen maar sla het niet op.. En zwemmen in Kardingen toch..?? En geloof het of niet maar het aantal gebrande CD's in mijn kast is nihil... PFFF niet bij te houden hier...
wie? je ouders?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aah.
Ik ken nog een getrouwd stel btw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |