quote:
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
wolven die opengesneden worden cool vinden en maar klagen over olifanten die op een krukje moeten zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en in het echte roodkapje verhaal wordt de wolf wel opengesneden hoor trouwens. Dus dat hoort gewoon zo.![]()
Niet als luier nee, maar voor de rest komen die dingen altijd van pas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:53 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja handig voor van alles en nog wat maar echt niet als luier hoor..luiers uitspoelen
![]()
M'n broer. Duurt nog wel ff hoor, maar z'n vriendin is jarig en die wou alvast al wel kleren ofsoquote:
En wat weet jij daar precies vanaf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me toch af voor wie S-Two nu iets moet kopen eigenlijk.. Niet voor jezelf toch?
.
Anders kan ik je wél aanraden hydrofiele luiers te kopen. Die dingen zijn ideaal. Maar ik denk maar zo dat het niet voor jezelf zal zijn.
Gewoon Stad, zonder dequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Paulusssttt het volgende:
Moet er vandoor.. Toch nog iets doen wat op werken lijkt..
Daarna op naar Groningen..De Stad moet ik dan geloof ik zeggen..
Het is anders wel dé stad, to be.quote:
Vrij veel. Ik ben heel goed met kleine kindertjes, vooral als ze m'n nichtje zijn.quote:
Moge je een kogelbrief krijgenquote:
Ik vind het vrij veel, voor minder heb ik een apartement. Het ligt natuurlijk wel aan de rest, zit een een gezamelijk woonkamer bij ofzo en met hoeveel mensen je badkamer, wc en keuken moet delen, heb je een tuin of terras.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef freecell het volgende:
Hey, wat leuk! Een topic speciaal voor de stad Groningen! Even een TVP!
Waarom zou ze niet postenquote:
Ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet posten
(behalve dat ze aan het opruimen was)
Ik volg je nietquote:
* Jesse_ gooit een rare toverspreuk over ChipsZak heenquote:
Als ChipsZak. wil zeggen wat ze nu aan het doen is moet ze dat zelf maar doen.quote:
heeft de bart smit die dingen ook niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Aryon het volgende:
Ja ik ga lekker naar de stad toe om een frisbee te kopen. Een hele speciale.![]()
[afbeelding]
Weet iemand waar je die dingen toevallig kan halen? Denk dat ik ff ga kijken of ze mischien hebben bij de Megastore van Intersport hebben. En verder zie ik het wel.
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ChipsZak. wil zeggen wat ze nu aan het doen is moet ze dat zelf maar doen..
Goeie plekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Over 3 weken verhuizen naar de Akerkhof
Kan niet wachten. 30 m2 met eigen keuken/douche/toilet. Heerlijkquote:
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komWel regelmatig in de psychbieb gezeten, omdat dat ook vaak wat praktischer is (dichter bij huis). Maar ik ben natuurlijk ook gewoon lui...
Moet je nee zeggen, en dan moet je gewoon keihard ja denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
Wat een grove beledigingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat was je antwoord "ik doe alleen aan scharrels"![]()
En die mensen: Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!! Suuuuuuuuuuuuuure!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."
Daar denkt Do2 anders over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met mij wil je toch niet gezien worden..
quote:Ticketbox in 78 seconden uitverkocht
Gepubliceerd op 22 juni 2007, 14:57
Laatst bijgewerkt op 22 juni 2007, 15:07
GRONINGEN -
De kaarten voor de EK-finale Jong Oranje- Jong Servie die vrijdagochtend via Ticketbox werden verkocht, waren in 78 seconden verkocht. Kaartjes voor de wedstrijd in de Euroborg zijn een kleinood.
Accreditatiemanager Martin Broekmans spreekt van een gekkenhuis. De organisatie is vandaag van alle kanten bestookt met verzoeken om toegangsbewijzen. "De Euroborg heeft 20.000 plaatsen, een stadion met 50.000 plaatsen was ook uitverkocht geweest."
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef Grulez het volgende:
Nu wel regen/ stortbui.
Nou, dit is de 3e frisbee al in 1 jaar. En de frisbee is dus 2x al in het water terecht gekomen, waarna ie gezonken was en we em niet meer konden vinden.(de 2 andere frisbee's dus) Nou hopelijk gebeurt dat niet met deze.quote:
Wehehe, die Martin Broekmans is mijn manager hier in het stadion. Heb hem even laten meelezen. Waar heb je dat artikel vandaan?quote:
Naar, in sommige situaties zou ik ook wel zo'n t-shirt willen ook al is er niets van waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
ik heb ook nog een anekdote in de categorie 'enge mannen'. Ik was vanmiddag dus aan het fietsen en m'n moeder moest nog even naar de super.
Daar stond een auto met een man achter het stuur. Deur open, deur dicht, naar mij loeren, naast de auto staan, auto weer in, auto weer uit... steeds oogcontact proberen te zoeken met mij en een beetje naar me lachen... brrr... ik werd er een beetje nerveus van, want wat wilde die vent. Toen ben ik op de fiets gaan zitten met m'n rug naar hem toe en toen reed 'ie wegMaar goed "
" dacht ik natuurlijk.
Zou er toch serieus over nadenken om een t-shirt met 'iPot' erop te kopen om dit soort griezels te weren....
ik ben ook bang dat ze het aflasten..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef maok het volgende:
Hier nog geen regen maar wel onweer, wordt hem geloof ik niet echt skaten vanavond, lijkt alleen nog maar slechter te worden vanavond.
stond op de site van het Dagblad van het Noorden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe, die Martin Broekmans is mijn manager hier in het stadion. Heb hem even laten meelezen. Waar heb je dat artikel vandaan?
Ik heb laatst iemand enorm uit zitten lachen omdat ie tegen een plant aanliep. Zat naar mij te kijken, ipv op te letten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Jullie moeten gewoon zo'n t-shirt aanschaffen met de tekst:
"Don't look me in the eyes, it makes me angry"![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb laatst iemand enorm uit zitten lachen omdat ie tegen een plant aanliep. Zat naar mij te kijken, ipv op te letten..
oeh daar ben ik vroeger ook regelmatig geweest, brings back memoriesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Hier in Drachten (Fryslân) regent het ook en ben net op tijd binnen. Net een stuk door de bossen gefietst met m'n moeder. Beetsterzwaag, Olterterp.... En nu heb ik een zere kont
.
wrom het is zo droog als een droogtrommel die 20 jaa rniet is gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:36 schreef teigan het volgende:
[..]
ik ben ook bang dat ze het aflasten..
Hier ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wrom het is zo droog als een droogtrommel die 20 jaa rniet is gebruikt.
Heb je hem wel een goede bitchslap gegeven?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie op de webcam dat ze de boel aan het klaarzetten zijn voor morgen op de grote markt. Armin van buuren komt daar en ook in het stadion optreden, ik heb net persoonlijk z'n pas in orde gemaakt
Thuis kan je ook skaten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef teigan het volgende:
De speedskate gaat niet door,d e gewone tocht wel..
Maar ik geloof dat ik ziek aan het worden ben, dus wij blijven thuis..
Ik krijg hem niet te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je hem wel een goede bitchslap gegeven?
De aarsch.
ohja, jij ging naar chipszak he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Groningen![]()
Bert Visscher nog voorbij zien fietsen
En het ERG gezellig hehad!![]()
ChipsZak. is tof
Hm, jammer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet te zien
Hij komt iig niet persoonlijk zn pas halen.
Oh was dat geheim?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, jij ging naar chipszak he.
dah was het geheim van vandaag, kweet het nu weer.
Chipszak. is tof.![]()
Hoe was die schoolshootings shit? nog gekeken? 14.gif
[..]
Hm, jammer.
geheim geen idee, maar DaD zei dat het geheim was ofzo, geen idee, iig DaD wou het niet vertellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh was dat geheim?ChipsZak. is über!
![]()
![]()
Schoolshootingsfilm gekeken, erg indrukwekkend. verder nog gewinkeld, kado afgeleverd, wat foto's gemaakt (en nee, niet eens zo veel van wieldingesen
)
Nah, gewoon tof. Erg leuke dag gehad
Het is een schatje iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik altijd lief en puikend enzo.
Kijk mijn sig maar.![]()
Jij studeert onkunde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Tangarine het volgende:
zoo weer bijgelezen!
Ik studeer sociologie btw, zag dat ik in Tara's lijstje ontbrak![]()
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
geheim geen idee, maar DaD zei dat het geheim was ofzo, geen idee, iig DaD wou het niet vertellen.die zei dat Asstrid het zelf maar moest vertellen, mahjeh.
vandaar.
Pics?
Posten!
Jij hebt dus duidelijk maar de laatste twee delen gelezenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Ik wist het gewoon he!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenVooral veel van haar poes
Godgloeiende, ik heb het er neit voor over iigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Youriquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon he!
ooh, wat ben jij toch een ranzig ventje!
en ga nou niet zeggen dat je youri bedoelde.
Heel dubbel op te vattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenVooral veel van haar poes
Klopt, tof beest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
YouriZon mooie rooie poes
En naaktfoto's zijn pas legaal vanaf 18 eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |