Bi Ba Bagger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Trek je je er vooral dus geen ruk van aan![]()
Sebast.
Idiootquote:
Nou zegquote:
Geen idee.. Ik ken je niet..quote:
In heksen gelovenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Laatst zat een keer mijn pink tussen de rits van mijn jas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Je bent zelf een heksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In heksen geloven?
Heksen soort 1 uit sprookjesboeken bestaat niet.
Heksen (wiccans) bestaan gewoon, dus geloven erin bestaat niet.
Daar raak je aan gewendquote:
Eens.quote:
Ik vind je meer dan lievv.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens.
Maar je vind me nog wel lievv toch?![]()
Vertel, wat is het. Waar zit het?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind je meer dan lievv.ik vind je best wel lievvv
![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dus.. thnx..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gronnens Laid, Het Pakhuis (beste spare-ribs van de stad), Napoli (populaire goedkope pizzatent)
Wat betreft winkels, cafes ed is alles een beetje persoonlijke keus. Maar aangezien je een liefde voor metal hebt laten doorschemeren, 2 alternatieve cd-winkels: Elpee in de Oosterstraat en Plato in de Oude Ebbingestraat. In de Folkingestraat en Oude Kijk in het Jatstraat zijn de niet-standaard winkels te vinden. Bijvoorbeeld spellenspeciaalzaak WirWar, antiekwinkeltjes en diverse winkeltjes uit andere culturen.
Het zit in de Poelestraat en is een heel klein winkeltjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vertel, wat is het. Waar zit het?
Owja Paulus, waar je niet wilt wezen (gok ik). Golden Arm, en verwar Het Pakhuis niet met Het Pakhuisje
Wandelen, eh Stadspark en Noorderplantsoen? Maar de bossen in Drenthe lenen zich daar meer voor
Kleding geen idee, ik weet niet wat je leuk vind. Musea: Groninger Museum (voorn. moderne kunst), Natuurmuseum (dreigt failliet te gaan), Stripmuseum, Grafisch Museum en universiteitmuseum.
Evenementen: meikermis, Gronings Ontzet (28 augustus, mooi vuurwerk)
En beklim de Martinitoren eens
Wat is het verschil tussen het pakhuis, en het pakhuisje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vertel, wat is het. Waar zit het?
Owja Paulus, waar je niet wilt wezen (gok ik). Golden Arm, en verwar Het Pakhuis niet met Het Pakhuisje
Wandelen, eh Stadspark en Noorderplantsoen? Maar de bossen in Drenthe lenen zich daar meer voor
Kleding geen idee, ik weet niet wat je leuk vind. Musea: Groninger Museum (voorn. moderne kunst), Natuurmuseum (dreigt failliet te gaan), Stripmuseum, Grafisch Museum en universiteitmuseum.
Evenementen: meikermis, Gronings Ontzet (28 augustus, mooi vuurwerk)
En beklim de Martinitoren eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |