Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een hekel aan jou, weet je dat?
geen idee waarom, maar ik zie nu al dat je je vijandig gaat opstellen. Dat is fout.
HA!
Dat meende ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..quote:
OK, dan komt het goed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb ook niet echt een hekel aan je.
Laat ze eens Slayer ofzo opzetten, hehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ik weet waarom er bij ons in de tuin een pot met aarde staat, en heel groningen weet dat met mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Tangarine het volgende:
Denk dat ik zo alvast naar m'n vader in Assen ga, en lekker niet ga werken vanaaf, beetje uitzieken, aangezien ik een hele week van tentamens leren voor de boeg heb...
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
[..]
vooral dance/trance achtig... Soms wil ik die buggy wel eens kapen, en er gewoon ff een cd van Rammstein oid instoppen.. Maar het is wel te overleven..
Ken je Rammstein niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zou wel vernieuwend zijn.. of NIN..
Het is Sebasser maar hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Paar berichten geleden zei je nog "welkom hier.."..
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh wacht.
ik ben al veel te lang wakker, en veel te druk overal mee bezig.
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!quote:
Ja, normaal ben ik altijd lief en puikend enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is Sebasser maar hoor
Rustig maar.
Sebast is gwn... noujaSebast.
He Sebast?
Ja, dat had ik door. 14.hivquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Rammstein, 1x live gezien.. Geweldig..!!
Wat ik bedoel is dat het vernieuwend zou zijn om Rammstein e.d. als muziek te gebruik ipv inderdaad het trance&dnace gebeuren..
Er zit boven geen water, onderin is het vochtig.quote:Voor wat betreft je pot met aarde.. nee geloof niet dat ik dat bedoel of er moet wel iets heel bijzonders in die pot zitten..
Nej0hquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verhuizen brengt geestelijke onrust mee he?
Hou je wel een beetje van me dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Trek je je er vooral dus geen ruk van aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik heb zijn opmerkingen gelezen.![]()
Idiootquote:
Gronnens Laid, Het Pakhuis (beste spare-ribs van de stad), Napoli (populaire goedkope pizzatent)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
OK, dan komt het goed..
Yep, Simplon en Vera ook gevonden.. Nog nooit van binnen gezien maar dat gaat zeker wel gebeuren.. Maar ik ben meer op zoek naar de dingen die je alleen als Groninger weet.. Zeg maar een soort van versnelde inburgeringscursus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |