Heb je hem wel een goede bitchslap gegeven?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie op de webcam dat ze de boel aan het klaarzetten zijn voor morgen op de grote markt. Armin van buuren komt daar en ook in het stadion optreden, ik heb net persoonlijk z'n pas in orde gemaakt
Thuis kan je ook skaten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef teigan het volgende:
De speedskate gaat niet door,d e gewone tocht wel..
Maar ik geloof dat ik ziek aan het worden ben, dus wij blijven thuis..
Ik krijg hem niet te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je hem wel een goede bitchslap gegeven?
De aarsch.
ohja, jij ging naar chipszak he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Groningen![]()
Bert Visscher nog voorbij zien fietsen
En het ERG gezellig hehad!![]()
ChipsZak. is tof
Hm, jammer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet te zien
Hij komt iig niet persoonlijk zn pas halen.
Oh was dat geheim?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, jij ging naar chipszak he.
dah was het geheim van vandaag, kweet het nu weer.
Chipszak. is tof.![]()
Hoe was die schoolshootings shit? nog gekeken? 14.gif
[..]
Hm, jammer.
geheim geen idee, maar DaD zei dat het geheim was ofzo, geen idee, iig DaD wou het niet vertellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh was dat geheim?ChipsZak. is über!
![]()
![]()
Schoolshootingsfilm gekeken, erg indrukwekkend. verder nog gewinkeld, kado afgeleverd, wat foto's gemaakt (en nee, niet eens zo veel van wieldingesen
)
Nah, gewoon tof. Erg leuke dag gehad
Het is een schatje iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik altijd lief en puikend enzo.
Kijk mijn sig maar.![]()
Jij studeert onkunde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Tangarine het volgende:
zoo weer bijgelezen!
Ik studeer sociologie btw, zag dat ik in Tara's lijstje ontbrak![]()
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
geheim geen idee, maar DaD zei dat het geheim was ofzo, geen idee, iig DaD wou het niet vertellen.die zei dat Asstrid het zelf maar moest vertellen, mahjeh.
vandaar.
Pics?
Posten!
Jij hebt dus duidelijk maar de laatste twee delen gelezenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken je niet..
Heb al moeite om te onthouden wie nou wat studeerd, wie lesbisch is en wie niet.. Wie in heksen geloofd of spontaan een gesprek met duivenliefhebbers begint.. Wie wierdo's aantrekt op de fiets.., en meer van dat soort dingen..
Ik wist het gewoon he!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenVooral veel van haar poes
Godgloeiende, ik heb het er neit voor over iigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Is 350 voor een kamer van 20m2 duur?
Youriquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon he!
ooh, wat ben jij toch een ranzig ventje!
en ga nou niet zeggen dat je youri bedoelde.
Heel dubbel op te vattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pics eerst bewerken, resizen, uploaden, en door Astrid goed laten keurenVooral veel van haar poes
Klopt, tof beest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
YouriZon mooie rooie poes
En naaktfoto's zijn pas legaal vanaf 18 eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |