heeft de bart smit die dingen ook niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Aryon het volgende:
Ja ik ga lekker naar de stad toe om een frisbee te kopen. Een hele speciale.![]()
[afbeelding]
Weet iemand waar je die dingen toevallig kan halen? Denk dat ik ff ga kijken of ze mischien hebben bij de Megastore van Intersport hebben. En verder zie ik het wel.
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ChipsZak. wil zeggen wat ze nu aan het doen is moet ze dat zelf maar doen..
Goeie plekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef StarGazer het volgende:
Over 3 weken verhuizen naar de Akerkhof
Kan niet wachten. 30 m2 met eigen keuken/douche/toilet. Heerlijkquote:
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zovaak meer in de ub komWel regelmatig in de psychbieb gezeten, omdat dat ook vaak wat praktischer is (dichter bij huis). Maar ik ben natuurlijk ook gewoon lui...
Moet je nee zeggen, en dan moet je gewoon keihard ja denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
Wat een grove beledigingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je nog maar wel net zo gedisciplineerd bent als met mij mag jij zitten waar je wilt hoor..
Ik kreeg gister al de vraag of jij mijn vriendje was..
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat was je antwoord "ik doe alleen aan scharrels"![]()
En die mensen: Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!! Suuuuuuuuuuuuuure!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"We 'studeren' *wink, wink* alleen maar samen."
Daar denkt Do2 anders over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met mij wil je toch niet gezien worden..
quote:Ticketbox in 78 seconden uitverkocht
Gepubliceerd op 22 juni 2007, 14:57
Laatst bijgewerkt op 22 juni 2007, 15:07
GRONINGEN -
De kaarten voor de EK-finale Jong Oranje- Jong Servie die vrijdagochtend via Ticketbox werden verkocht, waren in 78 seconden verkocht. Kaartjes voor de wedstrijd in de Euroborg zijn een kleinood.
Accreditatiemanager Martin Broekmans spreekt van een gekkenhuis. De organisatie is vandaag van alle kanten bestookt met verzoeken om toegangsbewijzen. "De Euroborg heeft 20.000 plaatsen, een stadion met 50.000 plaatsen was ook uitverkocht geweest."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |