Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Was ik de sjaak en mocht ik een nieuw topic openen
Achteraan sluiten hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Inderdaad, SR isquote:
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDustquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Ok, ken haar (toch?) ava niet dus ik wist niet dat die er niet tussen staat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDust
En nieuwelingen krijgen een proefperiode voor de OP geloof ik hier
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzoquote:
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Achteraan idd.
Maar wat mij betreft mag Viking er ook wel uit gegooid.
Dat is idd MissyMirjam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzo
[..]
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.
Idd en iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |