Ik was bij jullie burenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tuinwijk is gewoon Tuinwijk. Geen Paddepoel, geen Selwerd
De wijkgrens loopt voor ons huis langs, wij zijn officieel nog Tuinwijk, de begraafplaats is Selwerd
Nog vlugger ook...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ze mogen ook best lopend komen. Ik woon tenslotte op maar een paar honderd meter van het UMCG.
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezelligquote:
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?quote:
Ik zat achter jullie groene muur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezellig
Bedoel je de buurman aan de andere kant, dan ben ik vooral erg verbaasd, die houdt namelijk niet van mensen(al is hij wel erg vriendelijk hoor)
Mijn oog kan ook weer buigen. Hartstikke goed.:)quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?
En ik SOG. Maar wel met leuke dingen.
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebtquote:
En? zat de man des huizes achter de TV of achter de PC nu ik hem heb aangestoken met stambomenquote:
We waren er niet eens. We waren bij Kleiduifquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:53 schreef maok het volgende:
[..]
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |