Ik kan mijn pruik met lampjes niet meer ophalen voor vanavond helaas. Dan maar alleen een hoed. Of heeft er nog iemand een goed idee voor een leuke heksenpruik, ik zal al te denken aan een mop (zo'n schoonmaak ding) maar die heb ik niet. Ik ga geen pruik kopen in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:37 schreef teigan het volgende:
Da's niet lang meer
Ik tape de hoed wel met duckttape aan mijn helm. Ik kom wel even langs voor smink, dats wel tof, ik kom direct na het eten, zal ergens na 7 uur zijn denk ik. Hebben jullie toevallig zwarte duckttape?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef teigan het volgende:
hoed is lastig hoor, die waait elke keer bijna weg..
Kom je anders voor de skate hier ff langs als je je gezicht nog gewit wilt hebben? (anders ben je ook welkom hoor..)
Die heb ik zelf ook, plak het wel aan de binnenkant ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef teigan het volgende:
nee, wel grijze, maar geen zwarte
Ducttape een pentagram op jezelf!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan mijn pruik met lampjes niet meer ophalen voor vanavond helaas. Dan maar alleen een hoed. Of heeft er nog iemand een goed idee voor een leuke heksenpruik, ik zal al te denken aan een mop (zo'n schoonmaak ding) maar die heb ik niet. Ik ga geen pruik kopen in ieder geval.
goedemiddag trouwens
Ah. Ik heb net t-shirt, zwembroek, onderbroeken en een lamp gekocht in de stad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Het is geweldig weer. Vanmiddag een nieuwe korte broek gekocht bij de C&A en die heb ik nu dus aan. Lekker buiten gezeten, kleurtje gekregen
. Morgen vroeg opstaan om schoon te maken en dan de rest vd dag ook weer buiten zitten. Jottem!
ja, de dodenweg, the horrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennen jullie de Wâldwei trouwens?de beruchte weg in Fryslân
Met simmer 2000 heeft Rients Gratema dus een text ingesproken over een spookrijder op de Wâldwei. Nu leek het me gitseravond wel hip om daar eens te spookrijden
uhu. Dodenweg nummer twee, de Lauwersseewei (ook al een weg nara Groningenquote:
Ik kwam m al tegen op de FP. De foto die er bij stodn was genialerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, nog een spannend plaatje voor de HP-fans:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |