Coax?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee in dat gedeelte waar die koperdraadjes uitkomen zeg maar. Weet ik veel.. Hij doet het, daar gaat het om. En zonder vloeken van Do2, bewonderenswaardig. Hij werd niet eens kwaad toen ik het weer vernielde nadat ie het voor de eerste keer had gemaakt.
.
Ja, dat denk ik. Wha eva, wij kunnen Wimbledon gaan kijken.quote:
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, dat KAN inderdaad, maar waarom zou je dat willen?
Ook als de paringsdans van een everzwijn op TV is?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Bowlen?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Griffioenen! Keltische aardmannetjes! Pluisje! Weerwolven! Roemeense bultruggen! Kobolden!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
Of of welke ernstig stomme dieren bestaan er nog meer.
Het tennis is het voorspel niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Die ervaring heb ik zelf immers ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Dat zou wat zijn ja zeg.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
De kleine dingen dingen zoals een kapotte coax kabel mag je dan bijvoorbeeld zelf gaan oplossen.
Stomme vraag natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef MaxMark het volgende:
Waarom zou je Wimbledon gaan kijken als Formule 1 er op is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |