Dikke vieze vette TeePeeVee.
Criezel gefixt. Nieuw riempje er in en een warteltje aangedraaid (blijft de LHM er mooi in zitten in plaats van dat het op straat sijpelt). Het to-do lijstje wordt al wat korter:
- Kleppen stellen
- Koudestart installatie vervangen (ligt al klaar)
- Koppeling vervangen (druklager geeft een soort sissend geluid bij ingetrapte koppeling, dat kan niet goed zijn. Daarbij pluk je de versnellingsbak niet zomaar even uit het vooronder + ik heb mijn koppeling al een keer of 3 geroken (altijd leuk, achteruit rollend de bak in z'n 1 zetten, flink gas geven en de koppeling op laten komen) dus vind ik dat ik het beste meteen de complete koppeling kan vervangen)
- Deurscharnier links-voor eens goed vastlassen
- Geluidsinstallatie verbeteren (andere radio + speakers)
- Rek achter de voorstoelen zetten
- Stelling achter de voorstoelen zetten
- Trekhaakcontactdoos vervangen
- Bouten + moeren trekhaak op het juiste moment nadraaien
- Achterruitenwisser + beplating achterklep weer monteren
- Ruitenwissermechaniek voor reviseren
- Eendenkoplampen op het dak zetten
- Veerbollen vervangen + systeem doorspoelen
- Handremschakelaar monteren (niet dat ik die mis, maar voor de volledigheid/compleetheid)
- Lampjes middenconsole vervangen
- Fryske flagge op de motorkap schilderen
- Achterruitontwaseming repareren
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/